Reakcia na: Dispecer #67059:
Je to ubohost pretoze tam boli ako je mozne ze niesu "nazvys" ked tam predtym boli? 535 rovnez tak ako donedavna 521 nema ani obidva bocne na lavej strane.Cim dalej tym menej displejov, hlavne ze uz sa vyradilo tolko vozidiel s ktorych ostali displeje a dost sa ich aj kupovalo.
Ámos
1) siet troflov v Kosiciach je tak mala s tak malymi vykonmi, ze pre jej efektivne vyuzivanie a teda rozsirenie, by boli tieto naklady znacne. riesenie- vyuzivanie fondov na zatrolejovanie hlavnych najvyuzivanejsich tahov MHD mestom, ktore dnes obsluhuju busy.
2) dopravna cesta pre busy a Tbusy je uplne rovnaka po stoziar vedenia. tam uz trofel prehrava.
ale ano motorizmus na slovensku sa povazuje pomaly za beznakladovy. Niekde som cital zaujimavy udaj pri obhajobe verejnej a nakladnej zeleznicnej dopravy a infrastruktury. Naklady motorizmu na ekonomiku SR je 1,9mld €.
3) pri ekologizacii nemozu predstavitelia mesta a DPB porovnavat 15Tr a Euro 5/6. Ak chcu porovnavat, tak Euro 5/6 a asynchronny motor s rekuperaciou. Ale zase, aby bola rekuperacia ucinna, tak nemoze jazdit trolejbus raz za ôspln mesiaca" lebo rekuperaciou vyrobenu energiu ziaden iny trofel nevyuzije a strati sa vo vedeni. dnes i kosice mozu kupit nove trofle z fondov. bohuzial zaspali domu a predstavitelia mesta sa budu opat vyhovarat, ako napriklad starosta Tahanoviec na zlu Bratislavu. Ze ta za to vlastne moze.