Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://mutah.tahanovce.sk:8080/mutah/uploadedFiles/webfiles/cffile_4_4_2012_9_57_40.pdf
Budúcnosť električkovej dopravy na sídlisku je neistá

z článku:
"Na otázku, prečo sa Ťahanovce vytratili z prvej etapy ( v roku 2011 sa mala začať výstavba trate na Americkej triede), odpovedal Ing. Olexa známym zaklínadlom o nevysporiadaných pozemkoch na tomto území a neúspešných snahách vysporiadať tieto vlastnícke vzťahy. Aká je šanca vysporiadať tieto pozemky do roku 2014, kedy by sa mala realizovať výstavba terminálu u nás, sme sa nedozvedeli."

Myslím, že sa to tak skoro nedozvedia.

A myslím si, že postupne všetkým dochádza (a aj zainteresovaným v tomto celom projekte) alebo skôr či neskôr dôjde, že z toho pseudoIDS vo vzťahu ku sídlisku THC asi veľa nebude. A možno nebude nič. Na začiatku to boli veľkohubé vyhlásenia, návštevy v Bruseli že či nám Brusel na to dá (prisľúbil, že nám na to dá), no a teraz je akosi čoraz viac ticho.

Ale aspoň je stále čo sľubovať. Veď vydržte, raz to už bude. Ale kedy? To nikto nevie. A čo bude dovtedy? To tiež nikto nevie.
Reakcia na: 110mat110 #65953:
Čo som počul, budú iba zmeny menšieho rozsahu. ?
Vraj sa od 1.5. ma menit linkove vedenie. Vie sa o tom nieco?
Reakcia na: eMareq #65948:
Nebyť toho, že ideme vraziť 60 melónov do bezodnej čiernej diery €HMK na "dobrodružné" projekty "odsúdené na (ne)úspech", bolo by (aj) na modernizáciu infraštruktúry ? Žiaľ, mesto má momentálne iné priority. KOPA asi nemá autorizáciu na projektovanie dopravnej infraštruktúry, tak projektuje kumšthaly, výmenníky a pod. vylomeniny. ?
Reakcia na: eMareq #65948:
A nekradnúť... ?
Reakcia na: Megie #65949:
Ste na zlej adrese,toto NIE JE stránka DPMK!
Dobrý den rada by som sa spytala preco tie nocaky chodia thak blbo posledny ide o jednej rano a dalsi az o pol tretej podla mna by ste mohli pridat aj spoj N1 A N2 aj na pol druhu rano..myslim si ze by sme to ocenili vsetci..nocákmi nechodia len mlady ludia ale aj pracujuci ludia ktorý casto koncia o jednej a musia cakat az do pol tretej..porozmyslajte o tom..vsetci by sme to ocenili....dakujem
Reakcia na: pershing #65946:
Súhlas, najprv treba rekonštruovať existujúcu infraštruktúru a až potom modernizovať. Bude nám na nič kopec Varií, ktoré sa budú drncať po čoraz viac rozbitých tratiach. Kde na to však vziať?
Reakcia na: Dimi #65939:
Neverím v zázraky. Tak ako minulý rok bola nula, tak aj tento rok to nebude o nič lepšie. Lepší rozpočet na tento rok predložený nebude. A ani vývoj verejných financií nenaznačuje momentálne lepšie vyhliadky.

Po Knapíkovi a jeho partičke sme zdedili akési "resty" (zvrzané verejné obstarávania (za to budú a aj sú pokuty), chystajúca sa pokuta od MŽP za ten zmachinovaný tender na 19 Shitelisov vo výške kľudne aj 25 % z vysúťaženej sumy (nebola malá) - to VŠETKO bude treba zaplatiť z rozpočtu mesta). A to ešte nevieme čo Rašiho dobehne z dávnej či nedávnej minulosti (za ktorú nemohol). Naviac tieto pochybenia a "pochybenia" pri verejných obstarávaniach nás budú znevýhodňovať pri žiadaní NFP na čokoľvek.

citujem z textovej časti rozpočtu zo strany 76 a 77:
"V prípade vyhlásenia výziev z príslušných operačných programov je Mesto Košice pripravené podať projekty na výstavbu domova sociálnych služieb, vybudovanie CNG plničky a rozšírenie vozového parku DPMK Košice o plynofikované autobusy."

Teda o nič iné sa mesto pokúšať nebude. Osobne si myslím, že obstarávanie plynových busov už nič nerieši. Pôvodne proklamovaná úspora sa zanedlho rozplynie v cene za kg CNG. SPP si takto chcel rozšíriť svoju základňu odberateľov aj v podobe dopravných podnikov, tak im to na začiatku zvýhodnil a postupne začne cenu zvyšovať. Veď aj oni chcú zarobiť.

Nechcem spochybňovať osobnú iniciatívu ľudí terajšieho vedenia DPMK zháňať peniaze aj inde. Ale na to, že z rozpočtu mesta niečo naviac dostanú môžme rovno zabudnúť. ?
v prvom rade by som riesil trate ako elektricky, t3 sa daju furt rekonstruovat (vid prg), ale pokial budu jazdit po takych tratiach ako jazdia tak im to nepomoze
Reakcia na: Quakeman #65943:
tak ked to prelozime do dnesnej doby kedy asi 20x stupla inflacia, tak vtedy T6tka stala ako dneska Vario, zaujimave ale ze T3sa predavali uz za tretinovu cenu
Reakcia na: Sheep221 #65938:
Pre Bratislavu v 1989 sa predávali T3 z ČKD za cca 330000Kčs a T6 v 1993 sa predávali od 1200000Kčs hore.
Reakcia na: Sheep221 #65941:
Môj názor sa už v podstate nachádza v tom článku, takže nebudem reagovať... ?
Reakcia na: Dispecer #65940:
Zase je to len o tom ze autobusy autobusy a autobusy, ako sry autobusari ale tak trolejbusy (napr. ukazkovy rozpadajuci sa 1007) su v otrasnom stave.
Reakcia na: Adamcool #65926:
Aj v tomto roku su kapitalove vydavky 0 (slovom NULA) eur. Je to momentalne preto robene tak, lebo mesto v spolupraci s dpmk maju pripravene programy v ramci vyziev EU, ktore sa budu realizovat a tym padom je informacia o NULE skreslena. DPMK teda priamo nedostane od mesta v ramci kapitalovych vydavkov nic, ale de facto dostane vsetko to, co sa uskutocni programami EU, plus postupnymi (planovanymi) zmenami v rozpocte. Treba si zapamatat, ze schvaleny bol PROGRAMOVY rozpocet mesta. To slovo znamena asi tolko, ze tento rozpocet ma mesto v programe, ale nie je nemenitelny. Financie z neho sa budu presuvat a teda aj na kapitalove vydavky nieco ostane.

Reorganizacia sa nechysta. Netreba.

DPMK netrpi nedostatkom elektriciek. Je ich dost... Toho sa neboj 😉
Reakcia na: mi.v #65935:
Tie nase T3 su uz davno zosrotovane takze tak, a myslim ze k dalsiemu odpredaju uz ani nedojde kedze uz su v dost zlom stave, tie prazske sa predavat este oplati pretoze niekde este radu rokov budu jazdit, u nas je situacia ale ina, no netreba to blizsie rozpisovat ? T3 zaberali v halach miesto v 2004-2010 takze aspon mozu vozidla ktore este jazdia parkovat v halach.

Btw, v tych linkoch co si uviedol o severnej korei, neviem v akom stave su tam elektricky ale to ze tam na fotkach boli supravy s vymontovanym zadnym pantografom vyzera dost trapne.

Inak nevie niekto aka bola predajna cena elektriciek ked CKD vyrabali? Kolko stala T3 a T6?
Reakcia na: mi.v #65935:
20 ks za 13 mil, a tie vozy vyzeraju akoby prave vyšli z fabriky ČKD... DPMK chcel predavať naše hrdzave vybrakovane šroty za 1mil za kus ? to aj preto ich nik nechcel
Reakcia na: mi.v #65935:
pohladal som linky k tomu, nech mate konkretne materialy:

o predaji:
http://www.youtube.com/watch?v=E3_Rem5Y4Ms

reko trati a pohlad na briky (je tam vela fotiek, trochu sa treba pohrabat):
http://vienna-pyongyang.blogspot.com/2008/09/arirang-games-and-more.html
http://vienna-pyongyang.blogspot.com/2008/09/demilitarized-zone.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.