Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobrý den rada by som sa spytala preco tie nocaky chodia thak blbo posledny ide o jednej rano a dalsi az o pol tretej podla mna by ste mohli pridat aj spoj N1 A N2 aj na pol druhu rano..myslim si ze by sme to ocenili vsetci..nocákmi nechodia len mlady ludia ale aj pracujuci ludia ktorý casto koncia o jednej a musia cakat az do pol tretej..porozmyslajte o tom..vsetci by sme to ocenili....dakujem
Reply on: pershing #65946:
Súhlas, najprv treba rekonštruovať existujúcu infraštruktúru a až potom modernizovať. Bude nám na nič kopec Varií, ktoré sa budú drncať po čoraz viac rozbitých tratiach. Kde na to však vziať?
Reply on: Dimi #65939:
Neverím v zázraky. Tak ako minulý rok bola nula, tak aj tento rok to nebude o nič lepšie. Lepší rozpočet na tento rok predložený nebude. A ani vývoj verejných financií nenaznačuje momentálne lepšie vyhliadky.

Po Knapíkovi a jeho partičke sme zdedili akési "resty" (zvrzané verejné obstarávania (za to budú a aj sú pokuty), chystajúca sa pokuta od MŽP za ten zmachinovaný tender na 19 Shitelisov vo výške kľudne aj 25 % z vysúťaženej sumy (nebola malá) - to VŠETKO bude treba zaplatiť z rozpočtu mesta). A to ešte nevieme čo Rašiho dobehne z dávnej či nedávnej minulosti (za ktorú nemohol). Naviac tieto pochybenia a "pochybenia" pri verejných obstarávaniach nás budú znevýhodňovať pri žiadaní NFP na čokoľvek.

citujem z textovej časti rozpočtu zo strany 76 a 77:
"V prípade vyhlásenia výziev z príslušných operačných programov je Mesto Košice pripravené podať projekty na výstavbu domova sociálnych služieb, vybudovanie CNG plničky a rozšírenie vozového parku DPMK Košice o plynofikované autobusy."

Teda o nič iné sa mesto pokúšať nebude. Osobne si myslím, že obstarávanie plynových busov už nič nerieši. Pôvodne proklamovaná úspora sa zanedlho rozplynie v cene za kg CNG. SPP si takto chcel rozšíriť svoju základňu odberateľov aj v podobe dopravných podnikov, tak im to na začiatku zvýhodnil a postupne začne cenu zvyšovať. Veď aj oni chcú zarobiť.

Nechcem spochybňovať osobnú iniciatívu ľudí terajšieho vedenia DPMK zháňať peniaze aj inde. Ale na to, že z rozpočtu mesta niečo naviac dostanú môžme rovno zabudnúť. ?
v prvom rade by som riesil trate ako elektricky, t3 sa daju furt rekonstruovat (vid prg), ale pokial budu jazdit po takych tratiach ako jazdia tak im to nepomoze
Reply on: Quakeman #65943:
tak ked to prelozime do dnesnej doby kedy asi 20x stupla inflacia, tak vtedy T6tka stala ako dneska Vario, zaujimave ale ze T3sa predavali uz za tretinovu cenu
Reply on: Sheep221 #65938:
Pre Bratislavu v 1989 sa predávali T3 z ČKD za cca 330000Kčs a T6 v 1993 sa predávali od 1200000Kčs hore.
Reply on: Sheep221 #65941:
Môj názor sa už v podstate nachádza v tom článku, takže nebudem reagovať... ?
Reply on: Dispecer #65940:
Zase je to len o tom ze autobusy autobusy a autobusy, ako sry autobusari ale tak trolejbusy (napr. ukazkovy rozpadajuci sa 1007) su v otrasnom stave.
Reply on: Adamcool #65926:
Aj v tomto roku su kapitalove vydavky 0 (slovom NULA) eur. Je to momentalne preto robene tak, lebo mesto v spolupraci s dpmk maju pripravene programy v ramci vyziev EU, ktore sa budu realizovat a tym padom je informacia o NULE skreslena. DPMK teda priamo nedostane od mesta v ramci kapitalovych vydavkov nic, ale de facto dostane vsetko to, co sa uskutocni programami EU, plus postupnymi (planovanymi) zmenami v rozpocte. Treba si zapamatat, ze schvaleny bol PROGRAMOVY rozpocet mesta. To slovo znamena asi tolko, ze tento rozpocet ma mesto v programe, ale nie je nemenitelny. Financie z neho sa budu presuvat a teda aj na kapitalove vydavky nieco ostane.

Reorganizacia sa nechysta. Netreba.

DPMK netrpi nedostatkom elektriciek. Je ich dost... Toho sa neboj 😉
Reply on: mi.v #65935:
Tie nase T3 su uz davno zosrotovane takze tak, a myslim ze k dalsiemu odpredaju uz ani nedojde kedze uz su v dost zlom stave, tie prazske sa predavat este oplati pretoze niekde este radu rokov budu jazdit, u nas je situacia ale ina, no netreba to blizsie rozpisovat ? T3 zaberali v halach miesto v 2004-2010 takze aspon mozu vozidla ktore este jazdia parkovat v halach.

Btw, v tych linkoch co si uviedol o severnej korei, neviem v akom stave su tam elektricky ale to ze tam na fotkach boli supravy s vymontovanym zadnym pantografom vyzera dost trapne.

Inak nevie niekto aka bola predajna cena elektriciek ked CKD vyrabali? Kolko stala T3 a T6?
Reply on: mi.v #65935:
20 ks za 13 mil, a tie vozy vyzeraju akoby prave vyšli z fabriky ČKD... DPMK chcel predavať naše hrdzave vybrakovane šroty za 1mil za kus ? to aj preto ich nik nechcel
Reply on: mi.v #65935:
pohladal som linky k tomu, nech mate konkretne materialy:

o predaji:
http://www.youtube.com/watch?v=E3_Rem5Y4Ms

reko trati a pohlad na briky (je tam vela fotiek, trochu sa treba pohrabat):
http://vienna-pyongyang.blogspot.com/2008/09/arirang-games-and-more.html
http://vienna-pyongyang.blogspot.com/2008/09/demilitarized-zone.html
Reply on: Sheep221 #65929:
ad vyradene T3... DP Praha nie tak davno predali 20 ks do Pchjongjangu za 13 mil. Kc. Dokonca, ked sa dobre pamatam, cez ZOS Zvolen. (pisem z pamati, ak daky udaj som nezacitoval presne, prepacte) Teda nie ze by som podporoval Severnu Koreu, ale tie briky by tam pomohli beznym ludom. Takze pri dalsej ponuke T3 mozete dat tip do DPMK 😉
Zdroj si nepraje byť uvedeny, ale ano mala by dostať aj novy unifik.
Reply on: Dispecer #65932:
dnes si ozaj môžeš dovoliť tvrdiť hocičo o realizácii KORID
Reply on: Adamcool #65926:
Reorganizácia električkovej dopravy momentálne nie je nutná, každopádne, ak sa zrealizuje KORID, nutná bude - len dúfam, že to nebude len vytvorenie ďalších liniek, ale komplexná zmena. ?
Reply on: tbus #65930:
Ano mas pravdu, ja som myslel tym 941E, nie 932 ktore som napisal omylom.
Reply on: Sheep221 #65929:
Tak s tou AD si dal dosť zlý príklad, Karosy B932 jazdia dodnes všetky ( a to prvé už majú 15 rokov), narozdiel od nich Karosy B941E sú už vyradené 4 (jedna požiar, a zvyšné z dôvodu nedostatku peňazí na GO, dá sa povedať, že práve tie dojazdili veľmi skoro...). Inak asi všetky ostatné typy jazdia aj nad rámec ich predpokladanej životnosti...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.