Zhodou okolnosti tym spojom chodievam dvakrat do tyzdna, a vzdy absolutne prisiel nacas, a absolutne nevynechava a dnes urcite nesiel o 1,5 minuty skor, z Bruselskej normalne nacas neviek kde by na inych zastavkach sidlisku nabral taky nadbeh.
neviem co za vodic jazdi na 18tke rano z thc, ale ten autobus bud absolutne nepride, alebo chodi ovela skor ako je v CP. mam na mysli hlavne cas o 8:44 . dnes rano som utekal na bus, vodic ma videl a aj tak zatvoril dvere a spokojne odisiel dalej, odchadzal zo zastavky o 1,5minuty skor ako mal! a to nemohol pockat tie 2sekundy!
Myslím, že všetci okrem KVKV pochopili, že na asynchrónom motore s kotvou nakrátko ako takom nič, ale na tom konkrétne áno - od začiatku poddimenzovaná konštrukcia. Čo je na tom nepochopiteľného?
To sa robí /robilo/ bežne, keď na zastávke nestojí žiadne cigánstvo, tak sa otvárajú všetky. Najviac by situácii pomohlo, keby ste sa vy vysokoškoláci /a 95% Košičanov/ naučili, že keď je na zastávke nástup na predné dvere, aby ste nelozili ku zadným.
No,tak z toho mi vychádza,že náš čajník by sa dal tiež takto dať dokopy.Čiže to najskôr stojí na nezáujme DPMK/ po košicky,šak naco,ta šak mame dosc vozov ne?/.A to už dobrých desať rokov zaháľa ?
Aby som to dal na pravú mieru na voze 7303 T3AS sa výzbroj len upravila a vymenili sa motory za 90KW a na druhom voze 7304 T3mod sa na žiadosť dopravného podniku upravená pôvodná výzbroj zabudovala do samostatných kontajnerov rekonštruovala sa kabeláž ku kontajnerom a na prvý pohľad to vypadá ako nová výzbroj a tak isto sa dali nové 90KW motory. A prečo 90KW motory? Lebo asynchrónne motory sa dajú preťažiť asi len okolo 30 percent oproti jednosmernému sériovému motoru u ktorého to ide o 100 percent a preto bola brzda s pôvodnými motormi ATR200L-4 nedostatočná lebo boli slabé pôvodne 40KW a potom 50KW aj tak málo a boli aj mimoriadne poruchové.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus