Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Quakeman #65790:
Prosím može mi niekto vysvetliť, čo je tak mimoriadne poruchové na asynchronnom motore s kotvou na krátko ?
Reakcia na: rpopo #65797:
tak tam jasné, že zbytočný risk, ale zažil som už aj takých expertov.
Reakcia na: Riks #65796:
Napr. na DPMK nech otvori rovno všetky dvere, a hneď si vodič nájde miesto "na nástenke"
Reakcia na: jozov #65781:
To sa robí /robilo/ bežne, keď na zastávke nestojí žiadne cigánstvo, tak sa otvárajú všetky. Najviac by situácii pomohlo, keby ste sa vy vysokoškoláci /a 95% Košičanov/ naučili, že keď je na zastávke nástup na predné dvere, aby ste nelozili ku zadným.
Reakcia na: Quakeman #65794:
Takže Dubničáci sa k tomu stále hlásia?Tak to je ďalší nepriamy dôkaz,že náš podnik na MODku sproste serie... ?
Reakcia na: Quakeman #65791:
To spájanie do súpravy rieši po technickej stránke DPMB?Mám dojem,že sa s tým nejako nepočítalo aj keď by to nemal byť problém.
Reakcia na: Quakeman #65790:
No,tak z toho mi vychádza,že náš čajník by sa dal tiež takto dať dokopy.Čiže to najskôr stojí na nezáujme DPMK/ po košicky,šak naco,ta šak mame dosc vozov ne?/.A to už dobrých desať rokov zaháľa ?
Ešte som zabudol povedať že tieto dva vozy sa budú v blízkej dobe spájať do súpravy.Ešte jedno video- http://www.youtube.com/watch?v=ghSKDn9v8lE
Aby som to dal na pravú mieru na voze 7303 T3AS sa výzbroj len upravila a vymenili sa motory za 90KW a na druhom voze 7304 T3mod sa na žiadosť dopravného podniku upravená pôvodná výzbroj zabudovala do samostatných kontajnerov rekonštruovala sa kabeláž ku kontajnerom a na prvý pohľad to vypadá ako nová výzbroj a tak isto sa dali nové 90KW motory. A prečo 90KW motory? Lebo asynchrónne motory sa dajú preťažiť asi len okolo 30 percent oproti jednosmernému sériovému motoru u ktorého to ide o 100 percent a preto bola brzda s pôvodnými motormi ATR200L-4 nedostatočná lebo boli slabé pôvodne 40KW a potom 50KW aj tak málo a boli aj mimoriadne poruchové.
Reakcia na: TA #65784:
Skúste čítať. V bratislavskej MOD-ke sa výzbroj NEMENILA!
Reakcia na: tbus #65773:
No tak nepochybuj a skús si najprv naštudovať fakty.
Reakcia na: VLK #65772:
Skús si to prečítať ešte raz.
Reakcia na: VLK #65770:
U odborára bežná vec, nie?
Reakcia na: S499.1023 #65769:
pri DPMK by som sa nečudoval, ak by zmluva bola postavená tak, že záručná doba plynie aj počas závady na vozidle. V súkromnej firme by si majiteľ určite nedovolil len tak nechať nefungujúci voz stáť. Ale keďže to kompetentní v DPMK neplatili zo svojich SKK, zbytočne by sa tým trápili. Takto to zaplatili všetci Košičania.
Reakcia na: VLK #65772:
za novú zaplatili, ale cenu pôvodnej im mal dodávateľ refundovať, ak nebola fungujúca. Neviem, ako mali postavenú zmluvu, ale tak by to malo v civilizovanom svete chodiť.
Reakcia na: VLK #65780:
som prekvapený teda ? tiež je to kvôli menšinám?
Reakcia na: jozov #65781:
? A čim trpiš, keď ideš domov SADkou netrpiš? Nechcem sa ťa nijak dotknuť, ale toto ma neskutočne serie na tej vašej Jedlikovej, pridete boh vie skade ale akonahle ste už tu ste rozmaznani jak smotanka.
reakcia na 65775 =suhlasim len ma napadlo ze situacii by pomohla ticha dohoda medzi vedenim dpmk a vodicmi ze ak na zastavke niesu romovia tak by mohli otvorit vsetky dvere aby sme ostatny netrpeli.ved oni cestuju iba od 8 do17tej.
Reakcia na: tbus #65773:
budeš prekvapený, ale napr. v Amsterdame sa nastupuje do električky prednými alebo zadnými dverami (u dlhých kĺbových súprav)... ostatnými môžeš iba vystúpiť a vzadu to kontroluje sprievodca...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.