Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #64203:
to sa za zrýchľovač pripojiť nedá... ?
Reakcia na: Peto87 #64202:
Ani neviete aké skúsenosti s tým má DPO, tak nepíšte tu blbosti. Vleky sú viac odstavené ako jazdia, v KE by sa ešte viac vykoľajovali (z dôvodu úbohého stavu tratí) a nechcite , aby sa dielňa niečo učila o hydraulických brzdách!!
Reakcia na: Peto87 #64202:
... si si všimol rok zákazky ? 2006. Teraz je o 5 viac.
Reakcia na: Adamcool #64201:
Pochybujem, že by sa to dalo bez problémov zapriahnuť za obyčajnú T3... a v Košiciach nechcem si predstaviť, čo by sa dialo v takom novom B vozni. Veľa by asi bez poškodenia nevydržali.
Reakcia na: Adamcool #64201:
Tak Vario vyšlo DPMK na 606 410 EUR. Jeden vlečný voz vychádza na 450 000 EUR. Ale všetko súvisí s tým, že koľko by kúpili. Lebo je logické, že keď kúpim viac, tak firma dá nejakú väčšiu zľavu.
Reakcia na: Peto87 #64200:
Fuu 😃 22 000 000 CZK - okolo 900 000 € 😃 je to dost, a to su 2 vlecne vozy! no dve urcite by boli zatial zbytočné, ale do budúcnosti s tým rátať by bolo vhodné. 🙂 mňa by zaujímali ceny za VP, GO (s NP článkom) KT8D5 a rád by som si to porovnal, čo sa viac pre DP oplatí.
Reakcia na: Adamcool #64199:
Toto som našiel na nete: "Nákup 2 ks tramvajových vlečných vozidiel VV60LF": http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz02009Prepare.do?znackaForm=50016399IL001&tisk=1
Reakcia na: Peto87 #64197:
Úplne súhlasím. Aj napriek tomu, že nepoznám cenu, myslím že by bolo vhodné označenie "za málo peňazí veľa muziky" 😃 Určite by to bola veľmi dobrá investícia.
V DPMK by sa zišli napríklad aj nejaké "vlečné vozy VV60LF", aké používajú v DP Brno a v Ostrave.
Reakcia na: Yogi616 #64194:
som si myslel že 513, lebo ako jediná má tabuľkové značenie liniek, a po poslednej cp reklame spred 3 rokov žiadnu inu nedostala, a ani nový náter - okrem mikulášskej ozdoby spred 2 rokov. ?
Reakcia na: Peter55 #64193:
... to som nenapísal ja ... ? Ide ale aj o komfort pre cestujúcich, nie? Ved im najviac slúžia.. Možno stačí ale len zmena náteru a je to.. ?
Reakcia na: Rudyke902 #64192:
Nie, žiaden voz nie je predurčený na GO. Je okruh vozidiel, ktoré majú ísť na prehliadku kvôli kilometrom a z tých sa to vyberá, plus berie sa do úvahy napr. stav v akom voz je, atď.
Reakcia na: Rudyke902 #64191:
Ano všetky tieto veci predlžia životnosť električky ?
Reakcia na: Adamcool #64181:
Pokiaľ sa nemýlim, voz 513 je a bol jedného času "predurčený" v poradí na GO + nízkopodlažný članok... Neviem ale či je to ešte tak...
Reakcia na: Yogi616 #64179:
aj ja dúfam, a prajem si nech nám ešte dlho slúžia - tak ako aj v iných mestách - ako píšeš, no nech sa do nich aj trocha viac investuje - tak ako v iných mestách... ?
Dopytové otvaranie dverí, vnúrorné displeje, výmena sedadiel, hlásenie cez repráky.... No je to vec peňazí, to vieme.. Taká 513 nemá konkurenciu asi v žiadnom meste .. ?
Reakcia na: Peter55 #64180:
To ja viem, no 20 rokov z 30 rokov je viac ako polovica životnosti, nie? Nehovoriac ak si vezmeme vozy 500, 501, 508, atd.. tak oni k tomu maju už bližšie.. ?
Reakcia na: 110mat110 #64188:
Zrejme áno.
Reakcia na: Yogi616 #64187:
Ak by sa zazrakom nasli peniaze a 535 by dostala NP dostala by aj mestsky nater?
Reakcia na: Adamcool #64181:
536 prejde len klasickou VP, čiže žiadna GO. Rovnaký rozsah opráv ako bol u 525 a 538. Po nej pôjde 535, ak by boli peniaze (čo nepredpokladám), tak by šla aj na dosadenie NP článku.

A k tomu prešmykovaniu. Stáva sa to hlavne na Jazere, keďže tam opadáva lístie rovno na trať a tým pádom, ak sa dostane na koľajnicu, tak koleso sa po tom šmýka. Je jasné, že keď sa lístie pri tom spáli, tak bude aj smrad.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.