Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peto87 #64202:
... si si všimol rok zákazky ? 2006. Teraz je o 5 viac.
Reply on: Adamcool #64201:
Pochybujem, že by sa to dalo bez problémov zapriahnuť za obyčajnú T3... a v Košiciach nechcem si predstaviť, čo by sa dialo v takom novom B vozni. Veľa by asi bez poškodenia nevydržali.
Reply on: Adamcool #64201:
Tak Vario vyšlo DPMK na 606 410 EUR. Jeden vlečný voz vychádza na 450 000 EUR. Ale všetko súvisí s tým, že koľko by kúpili. Lebo je logické, že keď kúpim viac, tak firma dá nejakú väčšiu zľavu.
Reply on: Peto87 #64200:
Fuu 😃 22 000 000 CZK - okolo 900 000 € 😃 je to dost, a to su 2 vlecne vozy! no dve urcite by boli zatial zbytočné, ale do budúcnosti s tým rátať by bolo vhodné. 🙂 mňa by zaujímali ceny za VP, GO (s NP článkom) KT8D5 a rád by som si to porovnal, čo sa viac pre DP oplatí.
Reply on: Adamcool #64199:
Toto som našiel na nete: "Nákup 2 ks tramvajových vlečných vozidiel VV60LF": http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz02009Prepare.do?znackaForm=50016399IL001&tisk=1
Reply on: Peto87 #64197:
Úplne súhlasím. Aj napriek tomu, že nepoznám cenu, myslím že by bolo vhodné označenie "za málo peňazí veľa muziky" 😃 Určite by to bola veľmi dobrá investícia.
Reply on: Peto87 #64197:
"PS" zabudol som dať odkaz?: http://www.kos.cz/vlecny-vuz-vv60lf.php
V DPMK by sa zišli napríklad aj nejaké "vlečné vozy VV60LF", aké používajú v DP Brno a v Ostrave.
Reply on: Yogi616 #64194:
som si myslel že 513, lebo ako jediná má tabuľkové značenie liniek, a po poslednej cp reklame spred 3 rokov žiadnu inu nedostala, a ani nový náter - okrem mikulášskej ozdoby spred 2 rokov. ?
Reply on: Peter55 #64193:
... to som nenapísal ja ... ? Ide ale aj o komfort pre cestujúcich, nie? Ved im najviac slúžia.. Možno stačí ale len zmena náteru a je to.. ?
Reply on: Rudyke902 #64192:
Nie, žiaden voz nie je predurčený na GO. Je okruh vozidiel, ktoré majú ísť na prehliadku kvôli kilometrom a z tých sa to vyberá, plus berie sa do úvahy napr. stav v akom voz je, atď.
Reply on: Rudyke902 #64191:
Ano všetky tieto veci predlžia životnosť električky ?
Reply on: Adamcool #64181:
Pokiaľ sa nemýlim, voz 513 je a bol jedného času "predurčený" v poradí na GO + nízkopodlažný članok... Neviem ale či je to ešte tak...
Reply on: Yogi616 #64179:
aj ja dúfam, a prajem si nech nám ešte dlho slúžia - tak ako aj v iných mestách - ako píšeš, no nech sa do nich aj trocha viac investuje - tak ako v iných mestách... ?
Dopytové otvaranie dverí, vnúrorné displeje, výmena sedadiel, hlásenie cez repráky.... No je to vec peňazí, to vieme.. Taká 513 nemá konkurenciu asi v žiadnom meste .. ?
Reply on: Peter55 #64180:
To ja viem, no 20 rokov z 30 rokov je viac ako polovica životnosti, nie? Nehovoriac ak si vezmeme vozy 500, 501, 508, atd.. tak oni k tomu maju už bližšie.. ?
Reply on: 110mat110 #64188:
Zrejme áno.
Reply on: Yogi616 #64187:
Ak by sa zazrakom nasli peniaze a 535 by dostala NP dostala by aj mestsky nater?
Reply on: Adamcool #64181:
536 prejde len klasickou VP, čiže žiadna GO. Rovnaký rozsah opráv ako bol u 525 a 538. Po nej pôjde 535, ak by boli peniaze (čo nepredpokladám), tak by šla aj na dosadenie NP článku.

A k tomu prešmykovaniu. Stáva sa to hlavne na Jazere, keďže tam opadáva lístie rovno na trať a tým pádom, ak sa dostane na koľajnicu, tak koleso sa po tom šmýka. Je jasné, že keď sa lístie pri tom spáli, tak bude aj smrad.
Reply on: Yogi616 #64185:
aby som bol presnejší, tak ten prepínací gombík je úplne na tom dolnom panely, pod voltmetrom a ampérmetrom
Reply on: Jack37 #64183:

http://imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=36047&idg=185&gi=360&gn=20&gs=e&gsd=

to tretie tlačidlo sprava je na používanie dopytu... ak svieti, tak vodič vidí, že niekto stlačil dopyt

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.