Lebo ešte nie je dokončená... aj nad stĺpom na zastávke 10cm od cesty sme tu plakali, a dnes už tam nie je. Radšej s takými detailami počkajme na celkový výsledok až to bude dokončené, potom budeme nadávať.
Videl som len pár fotiek, v reále som dávno nešiel po NO v Košiciach "po vlastných", ale tie kúsky "nového" prilepené na starom sa rozpadajúcom chodníku, ceste, stĺpe a pod. To je hrôza a výsmech celému Magistrátu a všetkým košičanom priamo do xichtu. To som hádam v žiadnom meste nevidel, žeby investor ničo takto látal-plátal a doslova len tie centimentre, ktoré musí...
? ? ? Celý Aupark mal byť na "ostrove" na betónovej platni oddelenej vodnou priekopou a mové by bolo oddelené od pôvodného aspoň vodou, ktorá by urobila jasnú a zreteľnú hranicu ich územia...
☠ ☠ ☠
počkaj do pondelka, vzduchu sa vtedy začína zimný semester na TUKE ?
Re #63717 TA: Skrátením L36 po mlynskú baštu by si ju musel predĺžiť po madridskú a neušetril by si prakticky nič, iba by si pár tisíc ľudom skomplikoval cestovanie na stanicu a zneprehľadnil CP.
Ďakujeme HB Reavis a všetkým architektom a projektantom, ktorí sa akokoľvek pričinili o zušľachtenie absolútneho centra Košíc http://img29.imageshack.us/img29/8317/img4375k.jpg ? ? ? Že sa nehanbite...
Súťaž "včera a dnes"
No to je práve ono! Vyfotiť T3 napríklad niekde na Terase alebo Komenského na rovnakom mieste ako na starej fotke.
Jediný rozdiel može byť len v tom, že vtedy jazdili dvojičky na danej linke, dnes sóla.
Súťaž "včera a dnes" by mala jasne vyjadriť ,že oproti stavu mhd spred 30 rokov nenastali takmer žiadne zmeny ,a keď ,tak mnohokrát k horšiemu.
Ešte tip na "víťaznú fotografiu"
Vyfoťte lístky v cenovej postupnosti.
Doporučujem tiež usporiadať paralelnú fotosúťaž napr. pred vedeckou knižnicou.
Re #63718 Peter55: prinajhoršom lepšie je mať skrátenú linku ako žiadnu, i keď si myslím, že zrušenie L 27 bez náhrady by politicky neprešlo. Pani poslankyňa - veterinárka by určite zaúradovala.
L 27 by sa mohla zrušiť, keby sa jej spoje zahrnuli do L 36, len kto by zaplatil dodatočné vozokm. Prípadne by sa mohla skrátiť po Mlynskú baštu. ŤHC by však prišli o priame spojenie so stanicami, ak nerátam L 10 z Palackého.
štatistika hovorí niečo iné, ja sa riadim číslami a nie dohadmi... a cez víkendy (keď sa ešte jazdilo) sa vzduch vozil, viem to ešte stále doložiť a preto tam nič nejazdí (nie je dôvod - ono aj po 17:30 tam skapal pes a posledne na L55 keď som jazdil boli okrem dvoch iMHĎákov dvaja cestujúci - obaja nastúpili na Amfiku a viezli sa až na Mier)...
A vodiči či odbory majú stále pripomienky ku LV... ja rád diskutujem s vodičmi, vypočujem si ich názor (s tými, s ktorými sa vôbec diskutovať dá) a veľakrát sme robili zmeny na ich podnet, ale nie všetky návrhy sú dobré (nevedia súvislosti - ale to je to isté aj u cestujúcich, tiež vidia iba to svoje)... L27 je maslo vodičov a aj ich pričinením sa zrušila jedna solarisácka tabuľka ?
1. časť vety nie je pravda, v rámci súhrnného 6 min. intervalu L18/55 je tam kvantum vzduchvezúcich spojov. 2. časť vety tiež nie je pravda, cez víkend sa vzduch nevozí, lebo nemá v čom.
Zjavne je výhodnejšie voziť vzduch v hustom intervale ako v redšom...
Re #63714 VLK: Odkedy robia vodiči linkové vedenie?
Zlatú medailu navrhnem udeliť tomu, kto mi vysvetlí, prečo sa na Watsonovej v popoludňajšej špičke oplatí voziť vzduch a prečo sa tam cez víkend neoplatí voziť vzduch.
Na tejto stránke je napísané že 22.9.2011 je cestovanie MHD zadarmo cestujúcim s platným vodičským oprávnením a technickým osvedčením od vozidla, ale na dpmk.sk je napísané iba "cestovanie v MHD zadarmo". Tak čo platí, môžu cestovať aj tí bez auta?
Všímam si jednu zaujímavú vec ohľadom krátkych 27 cez víkendy a to, že práve počas víkendov, kedy je zvýšeny výskyt cestujúcich mamičiek s kočiarmi sa mnohokrát mamičky nedostanú do autobusu, lebo je už naplnený, resp. radšej počkajú na zastávke 10 minút na nízkopodlažnú 36ku ? Medailu tomu kto to vymyslel.
Re #63702 Rudyke902: niektoré výhybky sa neprehodia vždy správne (sú v úbohom stave), napríklad na južnej triede, kde sa občas jazyk zasekne v polovici, že sa nedá ísť ani rovno ani odbočiť (dá sa akurát vykoľajiť), tak ju musí vodič následne prehodiť ručne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55