Lebo ešte nie je dokončená... aj nad stĺpom na zastávke 10cm od cesty sme tu plakali, a dnes už tam nie je. Radšej s takými detailami počkajme na celkový výsledok až to bude dokončené, potom budeme nadávať.
Videl som len pár fotiek, v reále som dávno nešiel po NO v Košiciach "po vlastných", ale tie kúsky "nového" prilepené na starom sa rozpadajúcom chodníku, ceste, stĺpe a pod. To je hrôza a výsmech celému Magistrátu a všetkým košičanom priamo do xichtu. To som hádam v žiadnom meste nevidel, žeby investor ničo takto látal-plátal a doslova len tie centimentre, ktoré musí...
? ? ? Celý Aupark mal byť na "ostrove" na betónovej platni oddelenej vodnou priekopou a mové by bolo oddelené od pôvodného aspoň vodou, ktorá by urobila jasnú a zreteľnú hranicu ich územia...
☠ ☠ ☠
počkaj do pondelka, vzduchu sa vtedy začína zimný semester na TUKE ?
Re #63717 TA: Skrátením L36 po mlynskú baštu by si ju musel predĺžiť po madridskú a neušetril by si prakticky nič, iba by si pár tisíc ľudom skomplikoval cestovanie na stanicu a zneprehľadnil CP.
Ďakujeme HB Reavis a všetkým architektom a projektantom, ktorí sa akokoľvek pričinili o zušľachtenie absolútneho centra Košíc http://img29.imageshack.us/img29/8317/img4375k.jpg ? ? ? Že sa nehanbite...
Súťaž "včera a dnes"
No to je práve ono! Vyfotiť T3 napríklad niekde na Terase alebo Komenského na rovnakom mieste ako na starej fotke.
Jediný rozdiel može byť len v tom, že vtedy jazdili dvojičky na danej linke, dnes sóla.
Súťaž "včera a dnes" by mala jasne vyjadriť ,že oproti stavu mhd spred 30 rokov nenastali takmer žiadne zmeny ,a keď ,tak mnohokrát k horšiemu.
Ešte tip na "víťaznú fotografiu"
Vyfoťte lístky v cenovej postupnosti.
Doporučujem tiež usporiadať paralelnú fotosúťaž napr. pred vedeckou knižnicou.
Re #63718 Peter55: prinajhoršom lepšie je mať skrátenú linku ako žiadnu, i keď si myslím, že zrušenie L 27 bez náhrady by politicky neprešlo. Pani poslankyňa - veterinárka by určite zaúradovala.
L 27 by sa mohla zrušiť, keby sa jej spoje zahrnuli do L 36, len kto by zaplatil dodatočné vozokm. Prípadne by sa mohla skrátiť po Mlynskú baštu. ŤHC by však prišli o priame spojenie so stanicami, ak nerátam L 10 z Palackého.
štatistika hovorí niečo iné, ja sa riadim číslami a nie dohadmi... a cez víkendy (keď sa ešte jazdilo) sa vzduch vozil, viem to ešte stále doložiť a preto tam nič nejazdí (nie je dôvod - ono aj po 17:30 tam skapal pes a posledne na L55 keď som jazdil boli okrem dvoch iMHĎákov dvaja cestujúci - obaja nastúpili na Amfiku a viezli sa až na Mier)...
A vodiči či odbory majú stále pripomienky ku LV... ja rád diskutujem s vodičmi, vypočujem si ich názor (s tými, s ktorými sa vôbec diskutovať dá) a veľakrát sme robili zmeny na ich podnet, ale nie všetky návrhy sú dobré (nevedia súvislosti - ale to je to isté aj u cestujúcich, tiež vidia iba to svoje)... L27 je maslo vodičov a aj ich pričinením sa zrušila jedna solarisácka tabuľka ?
1. časť vety nie je pravda, v rámci súhrnného 6 min. intervalu L18/55 je tam kvantum vzduchvezúcich spojov. 2. časť vety tiež nie je pravda, cez víkend sa vzduch nevozí, lebo nemá v čom.
Zjavne je výhodnejšie voziť vzduch v hustom intervale ako v redšom...
Re #63714 VLK: Odkedy robia vodiči linkové vedenie?
Zlatú medailu navrhnem udeliť tomu, kto mi vysvetlí, prečo sa na Watsonovej v popoludňajšej špičke oplatí voziť vzduch a prečo sa tam cez víkend neoplatí voziť vzduch.
Na tejto stránke je napísané že 22.9.2011 je cestovanie MHD zadarmo cestujúcim s platným vodičským oprávnením a technickým osvedčením od vozidla, ale na dpmk.sk je napísané iba "cestovanie v MHD zadarmo". Tak čo platí, môžu cestovať aj tí bez auta?
Všímam si jednu zaujímavú vec ohľadom krátkych 27 cez víkendy a to, že práve počas víkendov, kedy je zvýšeny výskyt cestujúcich mamičiek s kočiarmi sa mnohokrát mamičky nedostanú do autobusu, lebo je už naplnený, resp. radšej počkajú na zastávke 10 minút na nízkopodlažnú 36ku ? Medailu tomu kto to vymyslel.
Re #63702 Rudyke902: niektoré výhybky sa neprehodia vždy správne (sú v úbohom stave), napríklad na južnej triede, kde sa občas jazyk zasekne v polovici, že sa nedá ísť ani rovno ani odbočiť (dá sa akurát vykoľajiť), tak ju musí vodič následne prehodiť ručne
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55