Čakal som až do večera, aby som zistil, kto si spomenie prvý... Asi si nespomenul nikto.
Opravte ma, ak sa mýlim, ale nie je to práve dnes
10 ROKOV ODO DŇA, KEDY SA MALI MOŽNOSŤ KOŠICKÍ CESTUJÚCI PO PRVÝ RAZ PREVIEZŤ TROLEJBUSOM?
Ja myslím, že áno. Len pripomeňme, že sa premávalo na jedinej linke - č. 70 na trase Dom kultúry VSŽ - Lingov. V čase špičky linka premávala v 5 min. intervale, v čase sedla v dvojnásobnom intervale. Podnik mal k dispozícii 15 trolejbusov Škoda 15 Tr. 27. september 1993 je jedným z najvýznamnejších dní pre košickú MHD.
Opravte ma, ak sa mýlim, ale nie je to práve dnes
10 ROKOV ODO DŇA, KEDY SA MALI MOŽNOSŤ KOŠICKÍ CESTUJÚCI PO PRVÝ RAZ PREVIEZŤ TROLEJBUSOM?
Ja myslím, že áno. Len pripomeňme, že sa premávalo na jedinej linke - č. 70 na trase Dom kultúry VSŽ - Lingov. V čase špičky linka premávala v 5 min. intervale, v čase sedla v dvojnásobnom intervale. Podnik mal k dispozícii 15 trolejbusov Škoda 15 Tr. 27. september 1993 je jedným z najvýznamnejších dní pre košickú MHD.
Sarko
Ale však ak revízor nastupuje na určitej zastávke do určitého spoja, to je hádam problém sa pozrieť do zastávkového CP na jeho príchod a potom už len pozerať na príchod? Takto môže revízor budiť aj menšie podozrenie, že je to nejaká kontrola
Ale o tom som sa veľmi rozoberať nechcel. Skôr sa chcem zameriať na CL. Zoberme si príklad, že neprestupný CL do 5 zastávok je niečo ako prestupný na 10 min. Uvediem však niektoré zaujímavé prípady:
-veziem sa 5 zastávok zo žst. ku hlavnej pošte, doba jazdy spoja 6 min., dĺžka jazdy spoja 2,2 km,
-veziem sa 5 zastávok z VA USS ku zimnému št., doba jazdy spoja 21 min., dĺžka jazdy spoja 12,3 km,
-veziem sa 5 zastávok zo Sídl. Ťahanovce-nadchod do VA USS, doba spoja 32 min., dĺžka spoja cca 21 km...