Reakcia na: Dopravák #633:
Heh, podobnu skusenost mam z Presova (aby ste si nemysleli, ze len u vas su taki vodici). Ked prisli na navstevu nasho mesta dvaja bratislavski fandovia, bola prave vyluka trolejbusov a oni si fotili na konecnej Sidlisko III nejake presovske Ikarusy. Jeden vodic sa spytal, ze ci na to mame povolenie. Ja som povedal, ze sa povolenie nevyzaduje. On, ze kto to povedal, a ja, ze ing. Demeter (co je veduci dopravnej prevadzky DPMP). Samozrejme, ze som inziniera Demetera s takouto samozrejmostou ani neobtazoval, takze som vlastne vedome zaklamal, ale meno sefa dopravnej prevadzky zafungovalo priam ako zaklinadlo - vodic sa zmenil ako mavnutim kuzelneho prutika 

Vladimír
Lenže ak vozidlo mešká, revízor musí byť o tom oboznámený. Prípadne, ak mu túto skutočnosť oznámi cestujúci, môže buď uveriť alebo si to overiť. Ale ako overiť? Odčítanie informácie z palubného počítača alebo informáciu od vodiča vylučujem - moja zásada ostáva nemenná: revízor nemá čo robiť v kabíne vodiča (s výnimkou vybraných prípadov ako upovedomenie vodiča, aby neotváral dvere, volal políciu a pod.). Ostáva teda možnosť posúdenia meškania podľa cestovného poriadku. Nuž, mne sa ale vidí zvláštne, chcieť od revízora, aby ovládal kompletný cestovný poriadok a jazdné časy v rôznych časových režimoch dňa.
Stále si myslím, že ideálne je, aby krátkodobé CL boli vymedzené zastávkami, a teda nezávislé od času a dlhodobé vymedzené časom. Je to môj názor, ak má niekto iný, beriem to ako jeho názor.