Nie, okrem #515 sme žiaden vrak nemali. Ev.č. 503 malo dávno-dávno nehodu na rýchlodráhe a predný pošdený diel bol vymenený za nový. Dnes premáva v nemeckom Straussbergu. Havarovaný sa zošrotoval. Ev.č. 504 bola po nehode opravená, akurát, že takmer 10 rokov stála odstavená. Dnes premáva s NP článkom v Brne. A napokon #515, ktoré bolo po nehode najdlhšie odstavené, kúpil DP Ostrava, ktorý si z prostredného a zadného článku skompletizoval ich havarované KT8.
Ja len doplním k vyjadreniam "GR" priemerný zárobok za rok 2003 u vodiča pracujúceho 7rokov (ako napr.ja) je cca 13000,- (samozrejme vodič E, lebo A,T majú vyššie hodinové mzdy).
Sarko:Veď preto som sa pýtal na vozidlá s NOVÝM TP.Všetky tieto vozidlá sú de facto nové ale de iure rekonštrukcie.A ak sa to výrobca neodváži deklarovať pred Dráhovým úradom ako NOVÉ vozidlá,tak sa ani na webe nemá čo chváliť výrobou NOVÝCH vozidiel.
Dajme tomu také T3R.EV a T3R.PV s karosériou VarCB3, ktoré sú neoficiálne úplne nové, ale oficiálne vykazované ako rekonštrukcie. A taký vlek VV60LF je vlastne tiež nový. Alebo máš iný názor?
Počul už niekto o projekte električky TKT KVATRO? Žiadne pevné podvozky, podobnosť a obsaditeľnosť s KT8D5 (aj v jesdosmernej verzii), 20% nízkej podlahy, prijateľnejšia cena než pri nízkopodlažných električkách s väčším podielom NP, čo viac chcieť...
To by bolo dlhé vysvetľovanie, prečo potrebujem tú výpravu na 4-ke, ale bol by som za ňu véééľmi vďačný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/tkt_quatro/page.htm
http://www.ckdpragoimex.cz/pic/tkt_quatro/draw01.jpg
http://www.ckdpragoimex.cz/pic/tkt_quatro/draw02.jpg