Neviem o tom. Ale priečne usporiadanie 2+1 obľubovali v ZSSR, preto som to nazval T1SU ? . Oficiálne sa typ SU robil až od T2. T1 sa vyvážala len do Rostova na Done, kde ako v jedinom meste v ZSSR bol rozchod 1.435 mm.
minochodom, úspora pri tvorbe CP, cesťáky R1+5 sa dajú hodiť na jeden papier a netreba nič meniť, len by museli pribudnúť stľpčeky Pracovný deň pred dňom školského vyučovania a Voľný deň pred dňom školského vyučovania
ani ty? ? Len potom nevien načo označovať linku Rx keď s rýchlodráhou nemá v podstate nič spoločné... a na druhej strane, dosť sa tu už špekulovalo o tom, ako "zbrnoblaviť" LV KD tak radšej kľud lebo už sa kadejaké choré "fóroúvahy" zaviedli do praxe... (viď hlášky cez gameboye) ? ?
Áno, je to stav po oprave. Opraviť sa to ale určite dalo aj inak než osadením laminátových sedačiek. Ako píše Furčan, v Prahe (a pokiaľ viem, tak aj v Brne) jazdia T2-ojky ako služobné vozy, nehovoriac o tom, koľko pôvodných dielcov môžu mať podniky po Európe pohodené v skladoch.
Navrhujem nasledovné:
- L5 zlúčiť s LR1 (úspora pri tvorbe cestovných poriadkov).
- Prehodiť LR4 s LR7 a skrátené vetvy LR4 zrušiť (kapacita sa prenesie na LR7).
Nechápem, čo majú vodiči proti foteniu (teda ak práve nefajčia alebo netelefonujú za jazdy). Mňa osobne už fotili viackrát (pravdepodobne imhďáci), mal by som aspoň pamiatku, lenže pri prezeraní fotoupdatov som nakoniec našiel len jednu jadinú, aj to bol nanej vidieť prd, že kto sedí za volantom kvôli svetelnému odrayu na čelnom skle. Ináč väčšina fotiek čelnej časti vozidiel MHD sa prejavuje týmto efektom, takže naozaj nechápem ten agresívny postoj k foteniu.
že tam niesu sedačky ako v T2, ale to vyzerá lepšie ako keby tam mali byť laminátové, a tak ich podšiť aby na nich boli "vlnky" nieje až taký problém. Alebo teraz začneš narážať na madla a nakoniec na šrubky uchytenia? ?
Taký istý interier je v našej T1 ako aj v T2, takže by sa sedačky dali použiť do T2.
PS: nejde o to že si nevedel, ale o to že si písal že mala pozdĺžne. Keđ si niesi niečím istý tak to netvrđ ? .
popoludní som si všimol zopár strojených spojov smer Čaňa napríklad, keby niekto porozmýšľal, tak by sa to dalo poposúvať že prvý pôjde ten po Geču, za ním Gyňovský a posledný Trstené, ale ta aby sa valalicki nepchali nadošťskim do spoja ta idu naraz každy na toten svoj v jednakiu minutu ?
na 2. strane vetva L R4 po Optimu jazdí každý deň školského vyučovania, čo je viac dní v roku ako L 5 - takže argumenty by sa dali nájsť pre aj proti "novej" linke
Ale to nie sú sedačky ako v T2, takže si zase tam, kde si bol. P. S.: Nevedel som, že do Košíc sa dodávali T1SU .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mr.Henky
- L5 zlúčiť s LR1 (úspora pri tvorbe cestovných poriadkov).
- Prehodiť LR4 s LR7 a skrátené vetvy LR4 zrušiť (kapacita sa prenesie na LR7).