Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #57639:
že tam niesu sedačky ako v T2, ale to vyzerá lepšie ako keby tam mali byť laminátové, a tak ich podšiť aby na nich boli "vlnky" nieje až taký problém. Alebo teraz začneš narážať na madla a nakoniec na šrubky uchytenia? ?
Taký istý interier je v našej T1 ako aj v T2, takže by sa sedačky dali použiť do T2.
PS: nejde o to že si nevedel, ale o to že si písal že mala pozdĺžne. Keđ si niesi niečím istý tak to netvrđ ? .
Reakcia na: tbus #57642:
to je presne typický príklad nezmyselnosti tvorby CP - aspoň po Valaliky alebo Geču by sa dal urobiť pekný intervalový CP
Reakcia na: TA #57637:
popoludní som si všimol zopár strojených spojov smer Čaňa napríklad, keby niekto porozmýšľal, tak by sa to dalo poposúvať že prvý pôjde ten po Geču, za ním Gyňovský a posledný Trstené, ale ta aby sa valalicki nepchali nadošťskim do spoja ta idu naraz každy na toten svoj v jednakiu minutu ?
Reakcia na: tbus #57640:
na 2. strane vetva L R4 po Optimu jazdí každý deň školského vyučovania, čo je viac dní v roku ako L 5 - takže argumenty by sa dali nájsť pre aj proti "novej" linke
Reakcia na: TA #57638:
skrátená R4 má len niekoľko spojov "na zmeny", nie je to klasická linka s pravidelným intervalom, čo však linka 5 je
Reakcia na: Furčan #57628:
Ale to nie sú sedačky ako v T2, takže si zase tam, kde si bol. P. S.: Nevedel som, že do Košíc sa dodávali T1SU 🙂.
Reakcia na: Mr.Henky #57621:
skôr by som to videl naopak - nie začleniť L 5 do L R1, ale vyčleniť spoje z L R4 označením novej L. Takéto vetvy a kúskovanie trasy len zbytočne komplikujú CP.
Reakcia na: redburger #57624:
toto nechápem roky ani ja. Nejde ani tak o to, že idú 2 - 3 za sebou, ale že idú 2 - 3 za sebou takmer úplne rovnakým smerom. Je to však iný problém, než to, o čom tu je reč.
Reakcia na: 5211_2 #57635:
nie, nočné služby sú v skupine "41"... ?
Jáj, a ja som sa už zľakol, že to nejaká nočná alebo čo ?
Reakcia na: Yogi616 #57631:
veru... ?
Re #57630 5211_2: nepárové nedelené Wéčko (linka W=skupina služieb "47" - až jedno poradie bolo...)

http://www.ulozisko.sk/331042/47014_10jun2001.jpg

a teraz pravdu, kto si všimol chybu v nočných hodinách sl. 05011x ??? ? dvadsaťminútový rozdiel je tam oproti skutočnosti, zrejme vzorec nastavený o bunku níž... ?
Reakcia na: Yogi616 #57632:
resp. na linke W
Reakcia na: 5211_2 #57630:
celodenná služba z linky W ?
Reakcia na: RDZ 50 #57625:
"pracuje vzory dočasných mechanických smerových tabúľ linky č. 5 (5 Železničná stanica – Nám. osloboditeľov – Moldavská cesta – OC Optima)"

- ach, tak dodžubať tabule W ?
Reakcia na: RDZ 50 #57625:
47 01 4 (N)

Čo to za službu?
Reakcia na: MHDmarek #57627:
tak nič, nezaujímavé... ?

ilustračný materiál k linke 5 (niečo sa doslova vyhrabalo), celodenná jedenásta hoci už po aprílovej úprave...
http://www.ulozisko.sk/331033/05011x19apr2004.jpg
Reakcia na: S499.1023 #57620:
zato že v Prahe sú pozdĺžne sedačky tak to neznamená že tak bolo všade.
http://img171.imageshack.us/i/image087r.jpg/
a T6-ka to určite nieje.
Reakcia na: Yogi616 #57623:
vychádzať budu v 2 častiach & Re #57626 RDZ 50: služobné nie, budú to štandardné zastávkové
Reakcia na: MHDmarek #57622:
služobné? ?
Reakcia na: Mr.Henky #57621:
...však linka 5 je normálna samostatná linka, nie vetva linky R1! ? Tu máš, čítaj... ?

Služobný príkaz RD è. 54/2003

Od piatku 2. 1. 2004 dochádza u električkovej MHD k týmto stálym zmenám:
1. Ruší sa linka „W“.
2. Zriaďuje sa linka č. 5 s rovnakou trasou ako zrušená linka „W“ (Železničná stanica – Nám. osloboditeľov – Moldavská cesta – OC Optima a späť), ktorá však bude premávať denne cca od 7. do 23. hodiny (cez pracovné dni s prestávkou medzi 13. a 15. hodinou) každých 30 minút (výprava 2 článkové električky) s dobou spoja 15´/14´/12´.
3. Na linke è. 6 budú cez všetky voľné dni premávať sóloelektričky (doteraz cez nedele popoludní a večer dvojičky alebo článkové električky).
4. Menia sa cestovné poriadky liniek R1, R2 a R6 (drobné zmeny).

Uvedená zmena sa u dotknutých električkových služieb prejaví nasledovne:
1. Rušia sa služby è. 46 18 5 (x), 46 19 5 (x) a 47 01 4 (N) a všetky služby s platnosťou „7“ („nedeľa“).
2. Zriaďujú sa služby č. 05 01 1-2 (x,a) a 05 02 1-2 (x,a).
3. U všetkých služieb s doterajšou platnosťou „6“ („sobota“) sa mení platnosť na „a“ („voľné dni“).
4. Menia sa všetky služby skupiny „461“ (pričom služby č. 46 14 5, 46 15 5 a 46 16 5 budú mať osobitné verzie „c“ a „w“ a ostatné služby budú mať len spoločnú verziu „x“) a služby č. 03 01 1 (x), 03 01 2 (x), 03 03 1 (a), 07 05 5 (x), 46 02 1 (a) a 46 02 2 (x).

ODS vydá príslušné služobné, linkové a cestovné poriadky, vydá zmenený prehľad výpravy, spracuje vzory dočasných mechanických smerových tabúľ linky č. 5 (5 Železničná stanica – Nám. osloboditeľov – Moldavská cesta – OC Optima), opraví databázu elektronických vozidlových informácií (linka č. 5 – kód linky 050, kódy smerov „Železničná stanica → OC Optima“ 1 a „OC Optima → Železničná stanica“ 2, kódy cieľov „OC Optima“ 050 a „Železničná stanica“ 051) a objedná trvalé mechanické smerové tabule linky č. 5.
PKD vylepí zastávkové cestovné poriadky (v prípade potreby aj upraví niektoré skrinky na cestovné poriadky na označníkoch), spracuje dočasné mechanické smerové tabule linky č. 5 a zabezpečí nábeh zmeny ohľadne výpravy vozidiel a vodičov.


Košice 29. 12. 2003

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.