Reakcia na: balky #578:
DPMK sa predovsetkym musi zoznamit s takou vecou, akoze "vypoctova technika", "pocitac", "computer", "tlaciaren", "citacka" atd. Budem tomu hovorit vseobecne elektronicka masinka, v skratke e.m.1) e.m. ti vyda akykolvek listok a vytlaci ti nanho cas aky si len budes zelat. Nie je problem predavat mesacne listky od lubovolneho dna. Ono dokonca nie je problem predavat listky na klientom udany pocet dni!
2) ked som pisal, ze akykolvek, mal som na mysli samozrejme i 24-hodinovy, takze ani na ten sa nemusi nic pisat, vsetko sa moze navolit tlacidlami pri kupe listka,
3) e.m. su dnes uz natolko chytre, ze rozlisia aj mince aj bankovky, ba aj platobne karty,
4) e.m. na vydavanie roznych druhov listkov moze existovat aj vo vozidle,
5) e.m. dokaze ten listok vo vozidle aj oznacit, bud nan vyrazi cas, kedy bol oznaceny a cestujuci si sam spocita, dokedy listok plati, alebo nan vyrazi priamo cas, dokedy listok plati - i to sa da (Ostrava),
6) vynaliezavi by nemali byt studenti s jazdami nacierno a zeleziari s vreckovymi stikatkami, ale vynaliezava by mala byt ta fosilia zvana DPMK a vymysliet nejake flexibilnejsie tarify a programy pre svojich klientov - ako inspiraciu VELMI VYRAZNE doporucujem mobilnych operatorov - inak o tych zakaznikov pride a budete chodit peso a v taksobusoch, a to vsetci, e.m. dnes uz dokazu nabit kredit casoveho cestovneho listka aj na dialku,
7) e.m. v neposlednom rade dokaze aj vytlacit cestovne poriadky podstatne rychlejsie, bezchybnejsie, estetickejsie a s jednoduchsim zadavanim oprav, ako ziva baba,

DPMK vas dopravakov tu na fore nakazil svojim obludne uchylnym svetonazorom. Zbavte sa toho nazoru.
1975 IS OVER, WELCOME TO 2003!
Vladimír
Jasné, študent sa môže týždeň obmedzovať v pohybe. Študent môže týždeň kmitať len medzi TU a intrákom. Študent môže týždeň nelegálne využívať OptimaBus. No nezdá sa Ti to, balky, trochu odveci? Študent, teda cestujúci, a teda ZÁKAZNÍK sa má prispôsobovať nejakým zvyklostiam DPMK? Podľa mňa je normálne, že poskytovať služby vychádza v úsetrety zákazníkovi.
Dnes sa mi začal zimný semester, takže som opäť zavítal do KE. Upútal ma propagačný letáčik, ktorý agitoval, aby som nechodil načierno a ušetril tým, že si kúpim mesačník. Mal som sto chutí zájsť k búde DPMK a povedať "Mesačný študentský na prvé pásmo ODDNES, prosím".
Na srdci (odpusťte mi škodoradosť) ma aspo zohriali správy od mojich spolužiakov, že dnes vraj bola na spoji R4 o 8.43 od Optimy k TU revízorka. Celé to vraj vyústilo do nesmierneho kriku, hromadnej hádky a možno aj vyhrážok. Väčšina študentov mala jednorazové CL, pretože ČASOVÉ SA NEDAJÚ KÚPIŤ, ale nemala ich označené, pretože SA TO viacmenej NEMALI AKO DOZVEDIEŤ, že funguje nový systém. Označeky v električkách, ak vôbec sú, tak sú nesmierne nevýrazné a nikto ich čítať pri nástupe do vozidla ani nestihne. Obávam sa, že ďalšie návštevy revízorov na spojoch R skončia defenestráciou kontrolórov.