Reakcia na: pitto32 #5432:
Vlado už za mňa odpovedal, takže už len k tej kapacite - SU15 má približne toľko sedadiel, ako ich má SU18. Tým, že má viac sedadiel, do SU15 sa zmestí približne toľko stojacich ako do SU12. SU12 má naopak o tretinu menej sedadiel ako SU15.Čo sa týka "koberca" na Gorkého, nie je to žiadna sláva. Len pár dní po položení asfaltu sa okolo niektorých kanalizačných vpustov opäť robili výrezy a tam sa samozrejme nanovo asfaltovalo... Stačí sa len lepšie pozrieť. Na Slovensku je to proste raz tak.
Vladimír
Také niečo, že Karosa do Košíc "viac sekne" NIE JE dôvod. A už vôbec nechápem zmysel toho, prečo by autobus so schodmi mal lepšie "seknúť" ako nízkopodlažný autobus.
Re #5224 pitto32: Áno, pre poruchy kĺbu. Ale je zaujímavé, že nikde inde mimo DPMK poruchy kĺbu nevyústili do ukončenia nákupu kĺbových vozidiel.
Ja dúfam, že NIKDY Karosu B 961E v Košiciach neuvidím.
Re #5225 pitto32: Tak to si o dosť prehnal. Zas taká lacná kĺbová Karosa nie je.
Re #5226 jardel: Keby sme boli opäť v roku 2000 a DPMK by sa rozhodoval, akými nízkopodlažnými autobusmi obnoví svoj park, mohli by sme rozoberať plusy a mínusy City busu a Solarisu. DPMK sa však rozhodol. Rozhodol a nakúpil Solarisy, ktorých je dnes už 37. A pri takomto počte je meniť dodávateľa NEZMYSEL vzhľadom na základňu technických dielov atď., atď., atď.