Reply on: Sarko #5430:
podľa tvojej kritiky v príspevku som zistil, že ten príspevok nepatril mne, " Re #5245 Dispečer : Opäť výmysly... ale Dispečerovi.Re #5429 Vladimír: Dobre, ale cena nie je väčšia ako 5 milionov.
Re #5428 jardel: Ty kokso, to som nevedel...
Re #5430 Sarko: Nepochopil som ťa. 15 Metrový autobus má viac miesta ako 12 metrový ?
Dnes som zistil, aká sila pracovať znamená pre košických robotníkov. Gorkého je ako koberec.... ? ?
Vladimír
Také niečo, že Karosa do Košíc "viac sekne" NIE JE dôvod. A už vôbec nechápem zmysel toho, prečo by autobus so schodmi mal lepšie "seknúť" ako nízkopodlažný autobus.
Re #5224 pitto32: Áno, pre poruchy kĺbu. Ale je zaujímavé, že nikde inde mimo DPMK poruchy kĺbu nevyústili do ukončenia nákupu kĺbových vozidiel.
Ja dúfam, že NIKDY Karosu B 961E v Košiciach neuvidím.
Re #5225 pitto32: Tak to si o dosť prehnal. Zas taká lacná kĺbová Karosa nie je.
Re #5226 jardel: Keby sme boli opäť v roku 2000 a DPMK by sa rozhodoval, akými nízkopodlažnými autobusmi obnoví svoj park, mohli by sme rozoberať plusy a mínusy City busu a Solarisu. DPMK sa však rozhodol. Rozhodol a nakúpil Solarisy, ktorých je dnes už 37. A pri takomto počte je meniť dodávateľa NEZMYSEL vzhľadom na základňu technických dielov atď., atď., atď.