Reply on: jardel #5427:
Pre koho SU15 blbo bočia? Pre cestujúcich určite nie a pre vodiča je to vec praxe. To, že sa nie je kde chytiť, nie je vina výrobcu, ale objednávateľa, teda DPMK. Aké si DPMK objednal, také má. Solarisy sú spoľahlivé autobusy a o nejakých večných problémoch s dverami nemám informácie. Mohol by si o tom napísať konkrétnejšie?
Vladimír
Také niečo, že Karosa do Košíc "viac sekne" NIE JE dôvod. A už vôbec nechápem zmysel toho, prečo by autobus so schodmi mal lepšie "seknúť" ako nízkopodlažný autobus.
Re #5224 pitto32: Áno, pre poruchy kĺbu. Ale je zaujímavé, že nikde inde mimo DPMK poruchy kĺbu nevyústili do ukončenia nákupu kĺbových vozidiel.
Ja dúfam, že NIKDY Karosu B 961E v Košiciach neuvidím.
Re #5225 pitto32: Tak to si o dosť prehnal. Zas taká lacná kĺbová Karosa nie je.
Re #5226 jardel: Keby sme boli opäť v roku 2000 a DPMK by sa rozhodoval, akými nízkopodlažnými autobusmi obnoví svoj park, mohli by sme rozoberať plusy a mínusy City busu a Solarisu. DPMK sa však rozhodol. Rozhodol a nakúpil Solarisy, ktorých je dnes už 37. A pri takomto počte je meniť dodávateľa NEZMYSEL vzhľadom na základňu technických dielov atď., atď., atď.