3003. Mne sa Solarisi pacili od zaciatku, nepacila sa mi ta slabozelena farba.Kazdi Solaris sa mi paci aj klbovi. Ten sa mi zozaciatku nepacil, ale teraz moze bit.
Jaj Ty ani nevies co je zrejme gramatika, pises absolutne hrozne - hrúbky ako kone (i/y) .
~> Dispecer neblazni - uz tu mame autorizovane stredisko na Solarisy, zas by bolo treba zhanat nove nahradne diely. Podla mna, Karosa, Solaris a Ikarus (ak neratam tie tri exemplare Novoplanov) je tak akurat pre KE.
Hugo: Solarisi sú veľmi moderné autobusy s jednoduchým ale zaujímavým dizajnom. Mne sa však keď prišli prvé znechutili
kvôli dvom kolesám vzadu. Časom som si zvykol. Urbino 12 sú čo sa týka vzhľadu podľa mňa krajšie.
eMarep. To nie je moja gramatika. To vsetko DUTKO. To stimi Solarismi mam od dneho. Mne sa to tiez nepaci. Ale ved vsetko raz vinde na javo. Nechajme sa prekvapit.
Podla mna, nemoze magistrat zakazat DP odstupit od zmluvy, ked uz ma podpisanu zmluvu. Teda moze, lenze by musel DP poskytnut financie na zaplatenie penale, ktore by suviselo s odstupenim od zmluvy.
rL. Nebut stoho smutni.To ze nepridu som pocul od DUTKA.Ale oni urcite budu chciet este SOLARISI,urcite nieco vimislia.Ved maju visoke skoli.Ked mevedia urobit poriadne cestovni poriadok tak aspon bi mohli vibavit Solarisi. Aspon do 3540.
Bude mi za nimi smutno. Pravda je, že majú nízku kapacitu. V máji a júni boli na linke 27 o trošku viac ako obvykle a presne na spoji, ktorým som chodil a bola to riadna tlačenica. Ale pravda je aj to, že boli poruchové:
06/2003 3510 po prvý krát na l.35 Solaris a porucha
potom sú aj foto na linke 19 a ešte mnoho a mnoho ďalších drobných porúch.
Karosay či Irisbusy sa mi veľmi nepáčia. No, ale čo už.
Prislo 5 Solarisov.Jeden,alebo dva kratke zbitok dlhe.Teraz pikoska.Su POSLEDNE.Magistrat zakazal nakup Solarisov preto ze su poruchove. Takze zbohom Solarisi.
Aby bolo jasné, hovorím o výhybkách ani nie tak po technickej stránke, ako skôr organizačno-bezpečnostnej. Konkrétne mám na mysli zdržiavanie prevádzky, narušovanie CP, blokovanie dopravy, potreba vystúpiť z vozidla a nechať ho na určitú chvíľu bez dozoru a pod. Takisto princíp systémov porovnávam len nepriamo. Košický indukčný systém by som za súčasných podmienok nemenil. Ak však nie je dostatočne drahý, hádam by nebol problém ho svojpomocne rozšíriť. A to bez ohľadu na technický stav, lebo aj keby bol dobrý, prípadnú elektrizáciu by to neovplyvnilo, to treba ovplyvniť najprv myslenie manažmentu. A neverím, že tá jediná výhybka stavaná na 50 km/h je až 5-násobne drahšia. Alebo máš poruke nejaké konkrétne čísla?
Inak na plzenskom dotykovom systéme podľa mňa spočíva zastaralosť v tom, že musí dôjsť ku priamemu fyzickému kontaktu, vodič sa musí zohýnať po páčku a ešte sa trafiť do kovového pásu medzi koľajami.
našiel som úplný cestovný poriadok zo starého večerníka - stav k 10. februáru 1992. ak by niekomu pomohli informácie z neho, alebo by si ho nejako chcel okopírovať nech sa mi ozve na mejl
Sarko:Len tak mimochodom,čo je na plzenskom dotykovom (ale aj trebárs na košickom indukčnom) systéme zastaralé a nemoderné?Samozrejme okrem toho,že systém nie je dostatočne drahý a tým pádom ho žiadny lobbista nepodporí,pretože mu z toho nekuká žiadna provízia?Obidva systémy sú jednoduché,spoľahlivé a bezpečné.O čo tu teda ide?V Košicoch by bolo treba v prvom rade vymeniť výhybky ako také,napríklad štýlom "miesto jednej výhybky na rýchlosť 60 km/h,na ktorej by sme aj tak obmedzili rýchlosť na 15 km/h,kúpime päť výhybiek bežných".Až budú výhybky bezpečné z pohľadu bežnej dennej premávky,sa môže uvažovať o elektrizácii ďalších.He?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer