Reply on: Vladimír #5433:
V posledne zverejnenom vestníku (http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=06105&rok=04) je nákupná cena za sólo autobus od Mostarka za 5,5 mil. Sk. Ako môže potom stáť kĺbový len niečo cez 5 miliónov? Alebo je niekde háčik?Inak len pre zaujímavosť, na http://infobus.com.pl/text.php?id=266 som našiel cenu za Solaris Urbino 10 pre poľského dopravcu, kde sa uvádza cena 625 tis. Zlotých, čo je pri kurze 9,11 Sk/1 Zl presne 5.693.750 Sk.
Inak cena jedného košického SU15 je údajne okolo 9 mil. Sk, pričom štandardná cena by sa mala pohybovať okolo 11 mil. Sk. Cenu Solaris Urbino 18 som na nete nikde nenašiel.
Sarko
Čo sa týka trolejbusov, sú pre Košice ideálne, ale pokiaľ sa bude MHD naďalej obmedzovať doterajším tempom, obávam sa, že trolejbusy nebudú mať kde premávať. Tie Vladom spomínané 4 spoje za hodinu na jednej trati by mali byť minimom. Takže ak by si chcel napr. spoločne s trolejbusmi sčasti ponechať aj prevádzku autobusov do KNV, trolejbus sa tam rozhodne neoplatí.