Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #5363:
Nuz posprejovana je aj 3520 zozadu ?
Reakcia na: Dispecer #5323:
Neviem, ci poznas povod K3N. Vznikla z povodnej K2 vlozenim NP strdneho clanku. Ale v Parse sa chysta KT3 ( ked sa nemylim), vozidlo z dvoch rozrezanych T3 a NP clanku medzi nimi. To len tak na okraj.
Reakcia na: janosko #5312:
Ruky by som mu odrubal... ?
Reakcia na: Sarko #5350:
Oprava . Tento clanek pravdepodobne po uprave pasuje i do K3R-N. Uz sem se to doslechl z nekolika nezavislych zdroju. To je ui jeden z duvodu proc ma K3 nouzovy dvere. A i prazsky KT8 co jsou v Sumperku dostanou clanek z Krnova.
Reakcia na: Mike #5354:
Napady mas pekne, ale...

52 Ti uz sotva ktosi vrati, v tom ma prsty Šaca.
Ked hodlas zrusit L11, tak potom co bude jazdit priamo na Lunik 9? Povodna L11 bola prelozena s L20 od Razcestia po Colnicu.

L18 chces tahat ako na KVP, po starej trase?

L29 jazdit cez NO musi, robi priame spojenie z Kavecian na Z.ST a NO (netreba zbytocne prestupovat na elektricku na Lokomotive) + zastava zbytok z trasy povodnej L15
Reakcia na: 5 #5355:
Ak sa ti podari, zvysit prepravnu rychlost dratolezom. Budu ti aj vlcaci cestovat radsej dratolezom. Ale ked sa ti trolejbus suchce, tak sa necuduj. Este stale platia pravidla pre mhd : rycglo, kvalitne a za rozumnu cenu
Reakcia na: Dispecer #5358:
to su stare zname veci. Ale ak chces rozpravat o medzinarodnej teme, prosim existuje tu aj sekcia TRANSPORT
Reakcia na: BMko #5357:
Malta kúpila Solarisy Valletta (SU 11), vieš???
Reakcia na: Dispecer #5353:
Vela krajin ich kupuje a nebudem tu vsetko menovat
Vidím, že DPMK a.s. nevymieňa schémy. Prečo?????? ? ? ? ?
Reakcia na: 5 #5352:
Ešte sa doplním. Súčasnú L54 v úseku NO - KVP som "zrušil" preto, lebo je čistou podmnožinou L72. Nech sa ľudia naučia cestovať trolejbusmi.
A ešte by som chcel vopred odraziť argument, že mnou navrhované L11 a 54 by neboli koordinovateľné. A síce tým, že pri tak hustých intervaloch vôbec nie je nutné ani potrebné ich koordinovať.
Aha, taže už sa tu objavujú úvahy o prestupnej tarife a s tým aj úpravy link. vedenia: a čo takto
1. zrušiť súbehy s električkami: 24 (po VSS), 28(po Važec)
?(Krásna - Važec), 38 dať na špičkovú naspäť na 52,...
2. zrušiť súbehy s trolejbusmi: v úseku KVP - NO by chodila spolu so 71 a 72 iba 54, ktorá by bola expresná, špičková a Ďalej by pokračovala na Ťahanovce presne tak, ako to napísal niekto predomňou.
3. Zmenšiť počet liniek a zahustiť intervaly:
v prvom rade na električkách ako na Nosnom systéme dopravy
Zahustiť interval na tbusoch, keďže sa zrušia súbehy s nimi
4. Zmeny v Abusoch(napr.: 11 Ťahanovce - NO, 18 KVP - Furča, Exnárova, 27 Ťahanovce - ŽST, 29 nemusí chodiť cez centrum na NO, stačí iba na MMM, alebo príp. iba na Loki
Reakcia na: BMko #5291:
Aj Švajčiari.
Reakcia na: mišo #5304:
Neviem, či by na Luník 9 mala jazdiť nosná linka, ale...L11 je jedna z najvyťaženejších liniek, tak povedzme. Z Ťahanoviec by ale vo vzťahu k NO sotva postačovala sama so 7-8 int. ráno. To je 8 spojov na hodinu, kým dnes L11, 53, 54 dávajú dokopy 13.
Ja by som aj vzhľadom na vzdialenosť Ťahanoviec od centra ponechal aj jeden expres k NO. Šlo by o jednoduchý expres, nazvem ho L54 v trase:
Madridská - Americká - Prešovská - Palackého - NO,
pričom by samozrejme vynechával všetky zastávky na Prešovskej a na NO uvažujem o otáčaní medzi pamätníkmi. CP by sa upravil tak, aby na NO nevyčkával, ale hneď po otočení pokračoval späť na Madridskú.
Čiže z NO na Ťahanovce by chodili už len 2 linky:
L11 - 7-8/10/15 (súčasná trasa)
L54 - 12 /15/ - (vyššie uvedená trasa)
A L37 a 53 (pokiaľ ide o NO) možno spokojne zrušiť.
Reakcia na: Sarko #5350:
Aha takže takto je.
Dispečer: No veď áno, však v Krnove sa kompletne rekonštruuje celé vozidlo, aj s dosadením nového NP článku, ktorý si vyrobia sami. V Šuperku sa myslím vyrobil zatiaľ len jeden NP článok, ktorý však pasuje iba do KT8D5N. NP článok zo Šumperka má okná pri dverách 4-uholníkové, z Krnova zasa 5-uholníkové. To je poznávací rozdiel na prvý pohľad.
Reakcia na: janosko #5312:
Máš pravdu - ale poškvrnená by som to nenazýval. Dostala iba strieborný náter na zadnú polovicu vozidla vrátane okien!!!!!! Zase začínajú vyčíňať sprayeri- všimol som si aj na 601-"podpis". Alebo chce niekto "zdiskreditovať" vrátnikov a urýchliť nástup vlastnej SBS ?

Po 2 týždňoch prídem do práce a 423 je kaput!!! Že vraj mala vidličku - ale to zistili až keď kolega s ňou prišiel na poruchu s magnetom a niečim čerkajúcim pod vozom. ? ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #5345:
Tak sa zdá, že som sa zas pomýlil.
Reakcia na: Sarko #5345:
V KOS-Krnov sa opravuje iba vozová skriňa, nie?????
Reakcia na: tbus #5325:
Dneska tam, ale bola Karosa B 732 #6262 (12)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.