Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dispečer: No veď áno, však v Krnove sa kompletne rekonštruuje celé vozidlo, aj s dosadením nového NP článku, ktorý si vyrobia sami. V Šuperku sa myslím vyrobil zatiaľ len jeden NP článok, ktorý však pasuje iba do KT8D5N. NP článok zo Šumperka má okná pri dverách 4-uholníkové, z Krnova zasa 5-uholníkové. To je poznávací rozdiel na prvý pohľad.
Reakcia na: janosko #5312:
Máš pravdu - ale poškvrnená by som to nenazýval. Dostala iba strieborný náter na zadnú polovicu vozidla vrátane okien!!!!!! Zase začínajú vyčíňať sprayeri- všimol som si aj na 601-"podpis". Alebo chce niekto "zdiskreditovať" vrátnikov a urýchliť nástup vlastnej SBS ?

Po 2 týždňoch prídem do práce a 423 je kaput!!! Že vraj mala vidličku - ale to zistili až keď kolega s ňou prišiel na poruchu s magnetom a niečim čerkajúcim pod vozom. ? ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #5345:
Tak sa zdá, že som sa zas pomýlil.
Reakcia na: Sarko #5345:
V KOS-Krnov sa opravuje iba vozová skriňa, nie?????
Reakcia na: tbus #5325:
Dneska tam, ale bola Karosa B 732 #6262 (12)
Dispečer: Môžeš nám prezradiť, KTO alebo uviesť odkaz na stránku, KDE si dospel k záveru, že naše KT8D5R.N2 sa rekonštruujú v PARS NOVA v Šumperku a ako si prišiel na to, že KT8D5N je predchodca KT8D5RN?

KT8D5R.N2 #517 a 521 BOLI a #512 JE rekonštruovaná v KOS KRNOV a nie v PARSe, čo je obrovský rozdiel.

Rovnako by som o KT8D5N nehovoril ako o predchodcoch KT8D5R.N, pretože kým N-ka sú úplne nové vozidlá s NP článkom už z výroby, RN-ka sú rekonštrukcie pôvodných "kátéčiek", na ktorých je dosadený NP článok a vozidlo prechádza revitalizáciou. Súčasné RN-ka sú pritom v podstate staršie ako N-ka...

Neviem, či si rozumel tomu, čo som napísal, ale ak nie, radšej sa najprv opýtaj.
Reakcia na: 3001 #5337:
Ozvi sa!!
Reakcia na: bocian #5342:
tak to dopadne, ked si clovek popletie nicky ?
Reakcia na: Vladimír #5320:
Ano, radsej viac spojov, ako menej.Ale ako to maju cestujuci zistit, ked to nikde nie je poznacene?Dokonca ani tejto stranke, pricom tu si niektori potrpia na doslednosti, presnosti.
Proste, DPMK vypravuje normalnu sluzbu na bezne mestske linky, ale cestujuci, dokonca ani fandovia mestskej dopravy o tom nevedia.Hlavne ze sa na dispecerskom fore vypisuje vyprava vozidiel, o basneni fiktivnych a najidealnejsich trolej+busovych trati ani nehovorim.
Len som zvedavy, ci to niekto este stihne zapracovat do CP L3, L4.
Reakcia na: 3001 #5337:
Mne sa všetky páčia.
Reakcia na: nErO (wap) #5338:
NEPROVOKUJ!!!!!!
http://newfoto.webz.cz/kaskader.JPG Jozimu evidentne ide na linke, uz ho stihlo od hati odplavit.
Deti ale chodte do skolky
Reakcia na: Dispecer #5336:
ktore typy sa ti najviac pacia? mne B 741,B 941E chcel by som B 961E. ?
Reakcia na: 3001 #5335:
Aj ja!! ?
Reakcia na: Dispecer #5334:
myslim,ze by to bolo fajn.B 741CNG by som dal zeleny
Reakcia na: 3001 #5333:
A čo hovoríš na tie nátery v #5331?????
Reakcia na: Dispecer #5332:
on uz asi isiel,inac to je moj kamos.
A už viem aký by mali náter C 734CNG a C 744CNG. Taký istý ako B 732CNG len by mali modré pruhy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.