Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #4983:
Mne to ide, ale veľmi pomali. ?
eMareq: Dovoľ, aby som Ťa opravil vo Tvojich tvrdeniach. 504 mala dopravnú nehodu v roku 1993 a šlo o čelný stret s 398+399. Vodička prehliadla postavenie vyhýbky v smere z NMM na Amfiteáter, odbočila však na Kuzmányho, šuchla z boku 530, ktorá sa vykoľajila a čelne sa zrazila so súpravou T3 v protismere.

Súprava 226+222 (nie opačne) bola GO T2 s výzbrojou a oboma čelami z T3. Do tejto súpravy, mimochodom v tom čase posledných prevádzkovaných T2, nabehla do 503 niekde na rýchlodráhe. Súprava sa vyradila, rovnako ako predný diel 503, ktorý bol vymenený za nový.

515 mala tiež nehodu v roku 1992, konkrétne nabehnutie do stojacej 513 na zastávke Rovníková. Predný diel bol síce vyradený, ale z finančných dôvodov k zakúpeniu nového. Nakoniec došlo k predaju zvyšných dvoch článkov - zadného a prostredného.
Reakcia na: TA #4983:
Ospravedlňujem sa - chybu som spôsobil ja. Už som ju odstránil.
Aby som nezabudol, nas drahy webmaster ktory mi vypol HTML tagy preto dufam ze to nikto neprehliadne, vas vsetkych pozdravuje z Ocean City, Maryland!!!

"Kedze denne 8 hodin nosim flase s pivom a 8 hodin pustam kolotoc, nezostava mi vela casu (t.j. ziadny cas) na cokolvek ine. Ak to prezijem, v oktobri porozpravam zazitky - napr. ako ma zrazilo x deciek na autodrome 🙂 ) Pekne leto, d3k0"
Reakcia na: eMareq #4985:
Akože 515 nemala haváriu? Ja viem niečo iné..bolo to najkratšie jazdiace KT8... ?
Reakcia na: TA #4982:
Mam dojem ze 504 mala havariu (nie nahodou s 222-226 vo VA VSZ?), volakde som mal fotku ako ju celkom vynovili, ale potom sa z nej stal zdroj na suciastky. Nakoniec bola odpredana do Brna, kde u nich jazdi ako KT8ckova RNka. Podobny osud stihol i 515 (nie havaria) ale postupna demontaz vsetkeho mozneho + kedysi v areali DP sa volne "pohadzoval" A resp C clanok (s kabinou pre vodica) len tak veselo vonku. Z nej je tiez RNka - skoda, mohli jazdit u nas ako RNky.
Reakcia na: TA #4983:
Už BM zistil a pracuje sa na tom
Reakcia na: Vladimír #4980:
Vidis, ja som ale trdlo (teda da sa aj na ke.imhd.sk pisat?) 🙂 Dnes uz nebudem pisat nic, ale zajtra ti to sendnem.
Reakcia na: eMareq #4978:
Stačilo kliknúť v menu vľavo na "Kontakt na iMHD" 😉 Ale že si to Ty, tentokrát nájdeš adresu aj pod nickom.
Reakcia na: Sarko #4974:
Aha, prepáč. ?
Reakcia na: Vladimír #4971:
Mas emailovu schranku? Volaco by som Ti potreboval napisat. ICQ nepouzivam.
Reakcia na: Vladimír #4971:
No ja si pamatam jednu panelovu zastavku a to pre L15 pri Krajskom urade, ale to bolo davno. Potom ju zrusili a Krajsky urad bol uz len jednosmernou zastavkou.

---
Inac ak odratam tych 22 ks + 6ks co tu pisal Sarko skorsie stale je dostatok T3 (51 resp. 57 (aj s tymi 6 ks)) z coho sa da postavit 25 dvojic/16 trojic ? + jedna dvojica + jedna z nich je T3Mod (samostatna - ako obvykle) prip. 28 dvojic/18 trojic ? + jedna dvojica, opat T3Mod samostatna.

Potom druha najpocetnejsia rada su T6ky a posledne su KT8. Ozaj nad nejakou reko u T6 sa tam hore na vedeni nezamyslali? Trebars ako su v BA, Prahe.
Vladimir:No neviem.Ale videl som ako sa ludom hlavne tym starsim zle nastupuje.Prejdu vacsinou na travnik a na cestu a potom do busu lebo aj tie paneli dobre ale ako su naukladane smer hotel strojar.Medzi nimi je uz vyskovy rozdiel asi 10 cm.A pocul som ze vela vodicou zastavuje az za oznacnikom teda na trave.Robil som to raz ale to mi povedal dispecer.Tak asi vedia o tom
Dispecer: Áno, 261/II je už od výroby dvojdverová a je to jediná originál dvojdverová T3 v celej strednej Európe.

A ešte si Ťa dovolím opraviť, môj nick je Sarko, nie Starko.
Ehmm, tak co teraz, elektricky ci vlaky...
A Starko nevieš či ju vyrobili už vo fabrike v dvojdverovej verzii ??? ? ?
Reakcia na: TA #4965:
Áno, jazdili. Do roku 1961. Konečná bola krátko za mostom - nazývala sa Petržalka - sad.

Re #4967 Pedro: No tu asi nebudem môcť súhlasiť. Viem o viacerých prešovských zastávkach, kde cestujúci nastupujú z trávy a vodiči sa výslovne dožadujú položenia panelu na nástupnú plochu. Okrem toho, že cestujúcim sa tak rozloží výstup do vozidla na menšie schodíky (podlaha vozidla je nižšej úrovni oproti nástupnej ploche) sa menej znečišujú vozidlá MHD. Cestujúci totiž v daždi nestoja na blate a pri nástupe ho nevláčia do vozidla. Ak nie je možné na zastávke na Karose otvoriť dvere, to je už problém výšky trávnika + panelu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.