Reakcia na: TA #4965:
Áno, jazdili. Do roku 1961. Konečná bola krátko za mostom - nazývala sa Petržalka - sad.Re #4967 Pedro: No tu asi nebudem môcť súhlasiť. Viem o viacerých prešovských zastávkach, kde cestujúci nastupujú z trávy a vodiči sa výslovne dožadujú položenia panelu na nástupnú plochu. Okrem toho, že cestujúcim sa tak rozloží výstup do vozidla na menšie schodíky (podlaha vozidla je nižšej úrovni oproti nástupnej ploche) sa menej znečišujú vozidlá MHD. Cestujúci totiž v daždi nestoja na blate a pri nástupe ho nevláčia do vozidla. Ak nie je možné na zastávke na Karose otvoriť dvere, to je už problém výšky trávnika + panelu.

Vladimír
Problém je vyššie - je to otázka koncepcie dopravnej obsluhy MHD v Košiciach. Kým sa nič nezmení tam, električká nosná nebude. V tomto svetle je odstavenie 22 vozňov to najlogickejšie, čo mohla koľajová prevádzka DPMK spraviť. Nikto nie je taký bohatý, aby si mohol vydržiavať to, na čo nemá.