eMareq: Dovoľ, aby som Ťa opravil vo Tvojich tvrdeniach. 504 mala dopravnú nehodu v roku 1993 a šlo o čelný stret s 398+399. Vodička prehliadla postavenie vyhýbky v smere z NMM na Amfiteáter, odbočila však na Kuzmányho, šuchla z boku 530, ktorá sa vykoľajila a čelne sa zrazila so súpravou T3 v protismere.
Súprava 226+222 (nie opačne) bola GO T2 s výzbrojou a oboma čelami z T3. Do tejto súpravy, mimochodom v tom čase posledných prevádzkovaných T2, nabehla do 503 niekde na rýchlodráhe. Súprava sa vyradila, rovnako ako predný diel 503, ktorý bol vymenený za nový.
515 mala tiež nehodu v roku 1992, konkrétne nabehnutie do stojacej 513 na zastávke Rovníková. Predný diel bol síce vyradený, ale z finančných dôvodov k zakúpeniu nového. Nakoniec došlo k predaju zvyšných dvoch článkov - zadného a prostredného.
Súprava 226+222 (nie opačne) bola GO T2 s výzbrojou a oboma čelami z T3. Do tejto súpravy, mimochodom v tom čase posledných prevádzkovaných T2, nabehla do 503 niekde na rýchlodráhe. Súprava sa vyradila, rovnako ako predný diel 503, ktorý bol vymenený za nový.
515 mala tiež nehodu v roku 1992, konkrétne nabehnutie do stojacej 513 na zastávke Rovníková. Predný diel bol síce vyradený, ale z finančných dôvodov k zakúpeniu nového. Nakoniec došlo k predaju zvyšných dvoch článkov - zadného a prostredného.
Dispecer