Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #49400:
a aka dalsia trat by pripadala v uvahu ? secovska alebo mlynska basta-nam.MMM-hl.posta-kvp ?
Reakcia na: 5 #49401:
No v roku 2007 nás osobne uisťoval, že to je predsa ekologická doprava, bla, bla. A neurobil pre vec odvtedy vôbec nič.
Reakcia na: eMareq #49400:
A náš primátor je dnes za čo?
Reakcia na: jt #49397:
V minulom vol_oblbnom období bol klub KDH-DS za výstavbu ďalšej trate, lenže SDKÚ-OKS bol za autobusy. Mali väčšinu, tak si to prehlasovali. No a teraz sú všetci na jednej lodi.
ako to bude o niekolko rokov?
a) nakupia sa nove trolejbusy a postavi nejaka trat
b) trolejbusy sa zrusia
Reakcia na: jt #49397:
Je to dosť ďaleko a hlavne kopec.
Reakcia na: eMareq #49387:
Presne ako píše Vladimír o Prešove. Problém by to nebol, hoc je to cesta prvej triedy. Navyše trolejbusy sú najvhodnejší dopravný prostriedok na takýto kopcovitý terén, tam mali byť už dávno.

Re #49392 Dimi: Myslíš, že je to až tak ďaleko od Triedy LS, že tam treba ťahať ďalšiu vetvu?
Reakcia na: Peter55 #49395:
No a hore cez postupimsku. Len dodam, že na Bielocerevskej už bol IK 280.87 na svadbe, bolo zabavne sledovať ako sa tu točil do trialngla ? Škoda, že som vtedy nemal foťak a ledva videl cez parapetnu dosku cez okno.
Reakcia na: pedro77 #49394:
To by nebola žiadny vyhra. Na Jaltsku ľudia dojdu ale ti z Bielocerkevskej to maju dosť ďaleko a k tomu všade schody ? Navrhujem spodnu vetvu ...Poliklinika - potom odbočka na Jaltsku - kpt. Jaroša - Bielocerkevska a späť ?
Reakcia na: Dimi #49392:
a spodna vetva cez jaltsku 🙂
Reakcia na: Dimi #49392:
Ešte cez Buzuluckú si zabudol. To by bola platená zachádzka pre mňa. ?
Reakcia na: jt #49380:
Namiesto Exnarovej viest linku dalej Krosnianskou, Ovrucskou, s konecnou na Lingove. 😉
Reakcia na: Peter55 #49369:
S posledným Peťo, s posledným... ?
Reakcia na: eMareq #49387:
Myslím, že cestou medzinárodného významu je aj cesta I/18, ktorá je v Prešove takmer v celom úseku na území jej priebehu mestom zatrolejovaná.
Reakcia na: eMareq #49387:
O tom je tá efektívnosť, že v spoločnom úseku robia takto 2 linky spolu 2-krát toľko vozkm ako by robila 1 linka priebežná (často zbytočne, keď kapacitne stačí jedna). Ale vravím, dnes už to nie je také jednoduché ako v minulosti vzhľadom na množstvo nových fenoménov.
Reakcia na: pedro77 #49386:
Len dnes máme na stole aj pomerne nový argument proti priebežným linkám. Keďže z logiky veci sú tieto linky zvyčajne dlhé, v zápchach kumulujú meškanie po trase a zvyšuje sa ich nepresnosť. Viď v KE L34, kráľovná meškaní. Zápchy sme pred 20 rokmi nepoznali a preto sa dnes musia hľadať iné, aj opačné riešenia, ako napr. v návrhu LV práve rozdelenie L34 na 2 linky 34 a 36 so zjavným cieľom skrátiť ich trasu a znížiť tak kumuláciu meškania po trase. Aby sa nestávalo, že vodič príde na konečnú v čase, keď už mal byť dávno na ceste späť.
Reakcia na: TA #49383:

1. Platný od 1.5.1981 ?
2.
L18: http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs189.snc1/6360_1108592165243_1539997909_30331333_7592945_n.jpg
L31: http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs169.snc1/6360_1108759729432_1539997909_30332135_5045940_n.jpg
L54: http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs189.snc1/6360_1108590685206_1539997909_30331327_3641600_n.jpg
L55: http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs189.snc1/6360_1108590645205_1539997909_30331326_7961288_n.jpg

Re #49385 jt: Tá konečná sa zriadila práve kvôli trolejbusom, keďže pôvodná L30 to obsluhovala na jeden šup a po novom sa to spustením trolejbusov predelilo. Zdá sa mi, že po Sečovskej trolík ísť nemôže (cesta medzinárodného významu?), ale niesom si istý. Takou priebežnou linkou cez celé sídlisko bola v onej ére aj L19: http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs169.snc1/6360_1108590765208_1539997909_30331329_8137408_n.jpg

Nerozumiem však tej kompenzácii prírastku a úbytku cestujúcich. Veď to je aj teraz, nie? Skôr ide o to, že v tom spoločnom úseku tie linky (15, 7x) jazdia 2x a stačilo by len raz. A potom aj to, že spodok Furče je ochudobnený o polovicu spojov. Tu by sa veľmi hodila buď L15, ktorá má 2x toľko spojov, alebo tam predĺžiť L19 od stanice (teda vrátiť sa ku trase L32).
Reakcia na: jt #49385:
no nemohli by si navzajom zvazat cestujucich pretoze je nezmysel presuvat sa v ramci sidliska z prveho na druhy koniec ked nakoniec nastupis do tej linky do ktorej si mohol nastupit uz na prvom konci

ide o to ze priebezna linka je schopna poskytnut silne intrevaly pri zachovani nizkeho poctu vozkm, napriklad L30 ponukala silny interval k mlynskej baste, silny interval na stanicu a silny interval na NO a to pre celu furcu, teraz je tu plno inych liniek a dovolim si tvrdit ze narobia daleko viac vozkm (od mieru na furcu a od palackeho na furcu) a o silnom intervale sa da hovorit snad len k mlynskej baste
Reakcia na: 5 #49382:
Dve konečné by nemuseli byť hlúposť, pretože postupné vyprázdňovanie v jednej linke by sa vykompenzovalo napĺňaním v druhej, pričom obe by boli rovnomerne prekladané. Alebo ak by sa vytvorili na oboch koncoch prestupy, linky by si mohli navzájom zvážať cestujúcich (prestup je ale v našej MHD nepriateľ číslo 1). Jednoduchšie je ale rozhodne vytvoriť jednu alebo viac priebežných liniek, pretože čím menej liniek s o to hustejšími intervalmi, tým lepšie. Tak by to aj malo byť - zopár "silných" nosných liniek cez celé sídlisko s doplnením o posilové linky 5x v špičke. To sa dá nielen na Furči, ale aj Ťahanovciach, Jazere, Terase, či KVP.
Reakcia na: Peter55 #49363:
keby sa aspoň tá linka netajila, akoby prevážala jadrové hlavice.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.