Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #49360:

1. z ktorého obdobia je CP L 6 ❓
2. aké mali intervaly súdobé L 18, 31, 54 a 55 ❓
Reakcia na: jt #49380:
Všeobecne je priebežná linka efektívnejšia, lebo sa na začiatku sídliska postupne vyprázdňuje (napr. cestujúcimi smerom od Mieru) a zároveň sa po ceste sídliskom postupne napĺňa (cestujúcimi na smer NO). Linka s konečnou na konci sídliska (napr. Lingov) sa už po konečnú len vyprázdňuje, teda nie je tak rovnomerne využitá oboma smermi ako linka priebežná.
Konečná na Exnárovej sa postavila preto tam, lebo na Kalinovskej ju niet kde postaviť.
Reakcia na: jt #49380:
Na oboch koncoch - xujovina. Priebežna linka mi vyhovuje viac.
Reakcia na: pedro77 #49379:
Podľa mňa je konečná na Exnárovej nevýhodná, lepšia by bola určite jedna alebo viac navzájom prekladaných liniek cez celé sídlisko (zaručilo by to pravidelnosť, rovnomerné rozloženie spojov). Alebo ešte lepšie by bolo, ak by boli obratiská na oboch koncoch sídliska.
Reakcia na: pedro77 #49378:
aha, vidim tam 1983, ale ked tu L30 porovname s terajsimi L71+L72 tak az taky rozdiel tam nie je, akurat rozdiel je v tom ze L30 bola na furci priebezna a cize smer NO po secovskej bol rovnako silny. Len tak cisto hypoteticky keby sme neboli obmedzovani trolejmi, je lepsie pre furcu takato priebezna linka? alebo dve konecne na lingove a exnarovej ?
Reakcia na: eMareq #49360:
to je z ktoreho obdobia presne ?
Reakcia na: eMareq #49353:
a možnajže aj predbiehať ?
Reakcia na: Peter55 #49369:
Celý ten cyklochodník od Lokomotívy až po Čermeľ je zle spravený. Jednak je tam zámková dlažba a druhak tam ňom parkujú autá vlastníkov domov, teda je viac nepoužiteľný ako použiteľný.
Reakcia na: TA #49372:
Zatiaľ platí to čo tam je napísané. Ak by sa niečo zmenilo, tak dám vedieť (budúci pondelok by sa to malo upresňovať). ?
kde by sa mali konať tie dopravné fóra?
Reakcia na: Peter55 #49369:
Práve preto by to malo opodstatnenie. Dnes neexistuje žiadny bezpečný a zároveň legálny spôsob, ako sa dostať bicyklom z Čermeľa na Alpinku (teda okrem naloženia do auta...)
Reakcia na: 5 #49368:
Z poslednym riadkom suhlasim ? Minule som išiel cez alpinku no a na tu alpinku som išiel po kolajniciach lebo po ceste osm nechcel isť a ten "cyklochodnik" z ničoho nič konči len tka kde sa mu zachce ?
Reakcia na: Peter55 #49363:
Máme 2 kusy, aj 6270. Jeden z nich je permanentne na bežných linkách, kde nemá čo hľadať. To nie je o rozmaznaných cyklistoch, ale o náhradných riešeniach kvôli neschopnosti mesta budovať základnú cyklistickú infraštruktúru.
Reakcia na: jt #49365:
Mne sa nezda, že vela stoji.
Reakcia na: Peter55 #49364:
a ešte *postihnuti
Reakcia na: Peter55 #49363:
Nevravím, že nemá využitie. Len, sa pozri koľko toho najazdí. Lepšie využitie som myslel to, že nebude toľko odstavená, nie to, že bude voziť bicykle namiesto vozíčkarov. Ja osobne by som ju pravdepodobne ani nevyužil, pretože ak idem bicyklom, tak zväčša som v cieli rýchlejšie, než MHD (pri linke 14 by to ale asi neplatilo).
Reakcia na: Peter55 #49363:
*rozmaznani. To len keby to qwerty čital ?
Reakcia na: jt #49362:
Maš pocit, že 6264 nema využitie? Veď každy deň jazdi na svojej linke a myslim, že 100 krat viac ju potrebuju postihnuty ľudia ako nejaky rozmaznany cyklisti.
Reakcia na: eMareq #49357:
Napríklad v Prahe, o ktorej hovoríš, je možné bicykle prepravovať aj v metre a tam sú iné kapacity prepravených cestujúcich. Na železnici zas funguje Zjednodušená preprava batožín, pokiaľ vo vlaku nie je radená PÚB/služobný vozeň a tiež to nie je problém. Zas nechcem, aby sa bicykle mohli prepravovať v autobusoch, ale v električkách by to nemusel byť problém (s obmedzením napríklad na sedlo a voľné dni).

Re #49358 5: To mi tiež napadlo, určite to ale nebude nijak špeciálne upravený voz, žiadne stojany, ani zabezpečenie. Keďže voz pre telesne postihnutých jazdí už len ako objednávka, mal by aspoň lepšie využitie. Len ich to mohlo napadnúť skôr, ako na konci sezóny.
Reakcia na: 5 #49358:
Interval nie je nic nove. Aj inemu vysokopostavenemu pracovnikovi magoriatu sa zda, ze jazdi zbytocne vela spojov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.