Nie že by som bol neprajný, ale keď sa na to pozrieme objektívne, v KE budú minimálne najbližších 20 rokov aj tak jazdiť len rôzne podoby PCC. Ale dobre, súhlasím, treba mať rezervu, ak by raz prišlo niečo ťažšie.
Čo nieje dôvod načo? Veď keď tam bola prudova vyhybka tak bola vždy nastavena na jeden smer a odberom sa prestavila na smer druhy ale aby pre to dane vozidlo takže ten ukazovateľ by tam bo zbytočny.
Aj pod mostom VSS majú električky takú peknú novú... akoby diodkami to ukazuje šípku, je to celkom štýlové. neviem, či myslíš tú. Asdi to DPMK teraz začal tak osadzovávať...
Samozrejme, že som myslel aj na cestujúcich. Hmotnosť plne obsadenej T3 je 27 400 kg. Keďže nápravy má štyri, hmotnosť na nápravu je 6 850 kg, teda niečo vyše polovice z toho, čo sa uvádza v tom článku.
Takže česká ISO norma pripúšťa maximálne zaťaženie na nápravu 110 kN. U tej Škodovky to zrejme bude len-tak-tak na hrane, vzhľadom na nerovnomerné zaťaženie stredného a krajných podvozkov.
A to električky jazdia len prázdne?
Napr. Škoda 14T má pri maximálnom obsadení hmotnosť vyše 60 ton, čo už sa (6 náprav) danému údaju približuje. IMHO to najskôr bude nejaká norma pre projektovanie tratí/vozidiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor