" Okrem deštrukcie komponentov vplyvom klimatických podmienok a agresivity prostredia vykazuje štrkový systém aj pomerne značné deformácie (či už pružné alebo nepružné) a pohyby pri prejazde vozidla (tzv. pumpovanie koľaje). Je to prirodzená vlastnosť štrkového systému. V kombinácii s asfaltovým či iným tuhým krytom trate nutne musí dôjsť po krátkom čase k porušeniu a polámaniu relatívne tuhého krytu trate v blízkosti koľajnicových pásov. V prípade, že je takáto konštrukcia súčasťou vozovky, kde sa pohybujú aj motorové vozidlá, vznik veľkých výtlkov v okolí koľajníc je nevyhnutný. Opätovné asfaltovanie výtlkov je neúčinné. "
--->>> presne toto sa u nás robí. Namiesto montáže gumových priecestí sa radšej opravujú výtlky.
Vybočím trošku z témy. Na výhybke na Cottbuskej je nová svetelná návesť zobrazujúca smer prehodenia. Ešte do dnešného popoludnia tam bola návesť s modrým svetlom, no teraz tam je presne taká, ako majú električky na kruhovom objazde na Moldavskej a bielym svetlom. Pravdepodobne ju vymenili preto, lebo sa vodiči sťažovali že nevidno kde je prehodená keď silno svietilo slnko.
Keď to tak je na zastavke mohlo by to tak byť aj tu. Podľa mňa potrebuje cestujuci ktory tu pozera vedieť skutočnosť a nie to ako to ma niekto doma "spravne"
V cestovnonm poriadku na stránke sa píše že 54 ma odchod od zastávky polilinika východ na 24 ale na zastávke píše 25 .... možno je to posunuté o minutu už od konečnej .... neviem ... ale mohlo by sa to posunúť o minutu... ďakujem ?
Mne obyvateľ domu na Zinkovej 20 do očí tvrdil, že GOčka trolejbusu stojí 9 až 12 miliónov Sk (pričom suma je kdesi na úrovni 1/3 až 1/4 z toho čo mi tvrdil - na to som samozrejme ani nereagoval, ale prešiel to taktným mlčaním) a že sa to neoplatí generálkovať, ale radšej kúpiť nový bus. Lenže akosi sa prerátal, lebo na nové zjavne tak skoro nebude. Tak budú musieť udržiavať tieto a dosť dlho.
Knapík nedá, lebo spolu s Kolarčíkom a ich družinou peniaze prejedli na hlúposti. Tak zase nemáme... Roky 1994 až 1998 sa opäť vrátili.
Nuž čo, "odborník", čo má prehľad, koľko čo stojí.
Dneska som skusil 1X ten zazrak od Emtrestu (mala skatula na predaj listkov) a taky smejd aby clovek pohladal ... by som hlavu odtrhol tomu kto to pustil do vyroby... abo tomu kto to kupil...
Veď aj došli - to som netvrdil že nie - akurát ich nekúpilo mesto ani dopravný podnik, ale súkromná spoločnosť Zájazdy Bratislava ich dostala od svojej materskej (rakúskej) firmy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
" Okrem deštrukcie komponentov vplyvom klimatických podmienok a agresivity prostredia vykazuje štrkový systém aj pomerne značné deformácie (či už pružné alebo nepružné) a pohyby pri prejazde vozidla (tzv. pumpovanie koľaje). Je to prirodzená vlastnosť štrkového systému. V kombinácii s asfaltovým či iným tuhým krytom trate nutne musí dôjsť po krátkom čase k porušeniu a polámaniu relatívne tuhého krytu trate v blízkosti koľajnicových pásov. V prípade, že je takáto konštrukcia súčasťou vozovky, kde sa pohybujú aj motorové vozidlá, vznik veľkých výtlkov v okolí koľajníc je nevyhnutný. Opätovné asfaltovanie výtlkov je neúčinné. "
--->>> presne toto sa u nás robí. Namiesto montáže gumových priecestí sa radšej opravujú výtlky.