Meno (nick) autora: KVKV
Číslo príspevku: 5740
Text príspevku:
Re #5729 TA:
Nikde, to je pod zemou. Oni sú tie trate vlastne tak "vrtulovite" vedené, na druhej strane (zrejme foto) trať končila hneď za tunelom smyčkou. Neviem či toto je predlženie, potom by nebol problem použiť ostrovné nástupištia medzi kolajami.
Také ostrovné zastávky sú použité na jednokolajnej trati Liberec-Jablonec , protiidúce vozy sa míňajú zlava.
Číslo príspevku: 5740
Text príspevku:
Re #5729 TA:
Nikde, to je pod zemou. Oni sú tie trate vlastne tak "vrtulovite" vedené, na druhej strane (zrejme foto) trať končila hneď za tunelom smyčkou. Neviem či toto je predlženie, potom by nebol problem použiť ostrovné nástupištia medzi kolajami.
Také ostrovné zastávky sú použité na jednokolajnej trati Liberec-Jablonec , protiidúce vozy sa míňajú zlava.
TA 62 - vyberáme z archívu
Číslo príspevku: 5741
Text príspevku:
Ešte som zabudol na dnešnú ďalšiu veľmi dôležitú informáciu - OD DNES bola kvôli maximálnemu limitu nabehnutých kilometrov do prehliadky odstavená ĎALŠIA VÁRKA vozidiel ČKD T3SUCS, čím sa počet odstavených vozidiel na km zvýšil na 28.
Tieto vozidlá budú prednostne ponúkané na predaj a zvyšné budú zakonzervované do doby, kým sa mesto nerozhodne o ďalšom smerovaní a význame koľajovej dopravy v budúcnosti.
Predbežne som zaregistroval odstavenie troch súprav ČKD T3SUCS #370+371, 372+373 a 374+375, ktoré sú už odstavené v ohradenej časti výpravnej haly, kde sa o. i. nachádzajú aj historické vozidlá.