Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BMko #45397:
ako ráta senzor počet nastupujúcich a vystupujúcich? Je to presné ❓
Reakcia na: ado3518 #45416:
No ja som to neskúšal veľmi, ale sú dve možnosti: buď vtedy vodič stlačil otvorenie všetkých dverí, alebo to má každý bus inak. ? Skúsim sa s tým ešte pohrať keď bude príležitosť...
Reakcia na: Riks #45413:
no strávil som pol dna v 3306 ❤ a pamäť určite nešla ? !!! skúšali sme zo šoférom tak neviem ...
Reakcia na: mišo #45414:
No mne je to jasné. Ale trend v €Ú je taký, že vozy majú viac miesta na sedenie ako na státie. Aj v štvormiestnom aute si ku Tebe môžu sadnúť len ďalší traja, bez toho, aby ste sa tlačili, keď si do zadu priberieš ďalšieho tak sa už tlačíte. Ale počet sedačiek a rozvrhnutie interiéru si predsa zadáva objednávateľ. Ak to NIKTO nešpecifikoval, tak to predsa nieje chybou autobusu.

Re #45407 Nodes: A preto zavedieme úsporné intervaly. ? ?
Reakcia na: eMareq #45406:
myslím, že v západných mestách (v ktorých nie je metro), zrovnateľných s Košicami, nie je hlavnou príčinou pohodlného cestovania len naddimenzovanosť verejnej dopravy, ale aj veľký podiel užívateľov automobilov a vyriešená infraštruktúra. realita v Košiciach má však iné parametre. je lepšie keď má voz čo najväčšiu kapacitu aj na úkor miest na sedenie. v meste, kde je takmer všade dojazd do 15-20 minút, nie je vysoká kapacita sedadiel prvoradá (šaca, kavečany etc to je kus iné)

Re #45408 tbus: tých madiel je parádne veľa, to je pravda, ale na zemi nie je miesto pre toľkých ľudí, aby sa ich mohli držať :)), ideálny prienik je priestor širokého solarisu a rozmanitosť madiel z tohto nového

Re #45405 Peter55: na väčšinu sedadiel treba vystúpiť z podlahy cez schod, starší ľudia s tým budú mať problémy
Reakcia na: ado3518 #45396:
Citelis má pamäť na dopyt.
Re #45400 Peter55: Prešovský najnovší ich nemá.
Reakcia na: Peter55 #45411:
ale osobne nemam rad sedacky obratene do chodby na ktore ked si sadnem pozeram priamo do zadku/rozkroku niekoho kto stoji v chodbicke... teda pokial to nieje nejaka pekna slecna ?
Nikde nie je napisane, že v autobuse musia byť povinne "dvojky"
Reakcia na: Crossfire #45409:
noačo, aj C744 mali taku sedačku a nikto na ne nedadával ?
Reakcia na: tbus #45408:
najlepsie su tie autisticke sedacky za klbom.. sam partia.. ? ?
Reakcia na: mišo #45401:
mne praveze interier citelisu pripada lepsie vyrieseny ako u Solarisu alebo Tedomu, je tam dostatok madiel hlavne vpredu kde je sirsia chodbicka, je sa kde chytit, a chodbicka je dostatocne siroka, ako u inych NP vozov
Reakcia na: eMareq #45406:
Tu, ked je miesto na sedenie, tak je spoj / linka vyhodnotena ako nevyuzita a hned je dovod na znizovanie kapacity.
Reakcia na: BMko #45397:
?

Re #45401 mišo: Úzka ulička predsa nieje chybou (nízkopodlažného) autobusu. Dnešný trend MHD NIEJE sardinkáreň a postávanie v úzkych uličkách, ale práveže mať komfort v sedení. V západných mestách to tak robia, že MHD je predimenzovaná, t.j. máš miesto na sedenie.
Reakcia na: mišo #45401:
+ je tam neuverieľne malý kočikový priesor, ako v IK 280 ale tam sakočik vtrepe aj do uličky čo u citelisov je nemožne.
Reakcia na: BMko #45402:
No ja som nevedel čo presne tam je ale, že tam niečo je.
Reakcia na: mišo #45401:
mali kupit MANasky, tie su paradne a asi zatial to najlepsie v nizkopodlaznom prevedeni co som zazil
Reakcia na: Peter55 #45382:
jedine stabilizatory tam ma, ale to ma kazdy klbak

PS:igor a co sa stalo, ze si konecne napisal na toto forum???
som veľmi sklamaný z nových autobusov. vďaka nim si konečne uvedomujem rozdiely medzi slovami nízkopodlažný a bezbariérový. sú neuveriteľne úzke, uličky majú pravdepodobne minimálny povolený rozmer, priestor pri druhých a tretích dverách je neuveriteľne zaprataný a navrch čerešňa v podobe oranžových transparentov. nemôžem si pomôcť, ale ako sa podarilo vykročiť dopravnému podniku solarismi do 21.storočia, tak sa poslednými dvoma dodávkami vrátili o dobrých 12-15 rokov nazad. rozumiem slovu šetriť, ale okrem toho rozumiem aj slovám ako efektívnosť a pohodlie.
Reakcia na: S499.1023 #45398:
Ktore nove citelisy ten hrb nemajú?
Reakcia na: S499.1023 #45398:
Kĺb podľa noriem EÚ je asi kĺb vyrobený podľa noriem, ktoré vydala európska únia.Čo sa týka toho hrbu, čo novšie Citelisy nemajú, tak mi nie sme až tak dobre na tom, aby sme si mohli dovoliť pikotechnológiu.No pán šéfkuchár a aká bola táto? Kuracia s mäsom bez mäsa z ktorej ostal len vývar a to čista pramenitá voda? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.