Táto fotografia musí mať minimálne 5 a viac rokov... neexistuje že je z 05/12/2008, však kuk pozostatky po CVR 513, za ňou 622+623 a v pozadí na strednej 616... ?
no ale tak snad nepojdes trinastkou, ved ta az tak nekopiruje elektrickovu trat, ide "naokolo" cez opatske, ved neuvidis tie mrzute tvare v elektricke a navyse ani nejde na NO, vsak to treba na palackeho prestupit, no fuuuj ? ?
Znova polozim otazku: aky mam ja ako laicky cestujuci z Jazera - Vazeckej (o Krasnej ani nevravim) na NO dovod nastupit do 3ky namiesto do 52ky?
Ja vidim len to, ze je na NO rychlejsie, je zvycajne prazdnejsia, pri kostole sa dnu nevovali tlupa poboznych pacientov geriatrie, ktora ma ide zlyncovat, lebo si dovolim sediet (Tesco detto). A ked mam pravdu povedat, stav trate VSS-Bajkal je tak ubohy, ze mi obcas nie je vsetko jedno, ked na to niektory vodic stupi o nieco viac.
---------------
PS: pri ceste vlakom na Moldavu je za Malou stanicou na srotovisku pekne vidiet kopku autobusov MHD postrihanych na rezance.
Papierovačky nemusia trvať dlho, pretože T3 sa dá na Vario prerobiť ako rekonštrukcia, alebo nový voz. Pri prvej možnosti je to s vybavovaním papierov a homologizáciou jednoduchšie. Presne tak zrekonštruovali T3-ojky v Prahe. Dokonca ich ani neuvádzali ako Vario LF, ale model Tatra T3R.EV(N).
bude ich aj viac, ale otazne je kolko sa budu testovat a stat predtym nez ich daju do provozu, pokial pamatam tak 517 dost dlho nejazdila a to nemala modernizovanu vyzbroj, ci to tak dlho trvali papierovacky?
zrušenie nasadenia súprav na L 3 nepovažuješ za obmedzenie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.