Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m2001 #45419:
zaujímavé. To by sa zišlo aj u nás namiesto hlúpych prieskumov, ktoré aj tak poriadne neodzrkadľujú reálny stav.
Reakcia na: pedro77 #45422:
no ved aj v optime maju senzory z hora. je ich aspon 10 ci kolko ? neviem nevyznam sa do toho velmi.Akurat viem ze su tam nejake senzory. ?
Reakcia na: Josip3211 #45420:
v optime maju obycajne IR zavory tusim, to sa neda pouzit v buse kedze sa tam vystupuje/nastupuje v dvojrade, v tom linku co tu hodil m2001 su tie senzory zhora
Reakcia na: m2001 #45419:
noo, este to tak prepojit s emtestom a uz vidim ako tam svieti ze v autobuse je -7 ludi ?
Reakcia na: TA #45418:
Asi nejako tak ako sa to robí v optime.Aspoň si myslím. ?
Reakcia na: TA #45418:
len čo som na googli našiel, sľubujú 97-98% presnosť: http://www.infodev.ca/vehicles/counting-passengers.html
Reakcia na: BMko #45397:
ako ráta senzor počet nastupujúcich a vystupujúcich? Je to presné ❓
Reakcia na: ado3518 #45416:
No ja som to neskúšal veľmi, ale sú dve možnosti: buď vtedy vodič stlačil otvorenie všetkých dverí, alebo to má každý bus inak. ? Skúsim sa s tým ešte pohrať keď bude príležitosť...
Reakcia na: Riks #45413:
no strávil som pol dna v 3306 ❤ a pamäť určite nešla ? !!! skúšali sme zo šoférom tak neviem ...
Reakcia na: mišo #45414:
No mne je to jasné. Ale trend v €Ú je taký, že vozy majú viac miesta na sedenie ako na státie. Aj v štvormiestnom aute si ku Tebe môžu sadnúť len ďalší traja, bez toho, aby ste sa tlačili, keď si do zadu priberieš ďalšieho tak sa už tlačíte. Ale počet sedačiek a rozvrhnutie interiéru si predsa zadáva objednávateľ. Ak to NIKTO nešpecifikoval, tak to predsa nieje chybou autobusu.

Re #45407 Nodes: A preto zavedieme úsporné intervaly. ? ?
Reakcia na: eMareq #45406:
myslím, že v západných mestách (v ktorých nie je metro), zrovnateľných s Košicami, nie je hlavnou príčinou pohodlného cestovania len naddimenzovanosť verejnej dopravy, ale aj veľký podiel užívateľov automobilov a vyriešená infraštruktúra. realita v Košiciach má však iné parametre. je lepšie keď má voz čo najväčšiu kapacitu aj na úkor miest na sedenie. v meste, kde je takmer všade dojazd do 15-20 minút, nie je vysoká kapacita sedadiel prvoradá (šaca, kavečany etc to je kus iné)

Re #45408 tbus: tých madiel je parádne veľa, to je pravda, ale na zemi nie je miesto pre toľkých ľudí, aby sa ich mohli držať :)), ideálny prienik je priestor širokého solarisu a rozmanitosť madiel z tohto nového

Re #45405 Peter55: na väčšinu sedadiel treba vystúpiť z podlahy cez schod, starší ľudia s tým budú mať problémy
Reakcia na: ado3518 #45396:
Citelis má pamäť na dopyt.
Re #45400 Peter55: Prešovský najnovší ich nemá.
Reakcia na: Peter55 #45411:
ale osobne nemam rad sedacky obratene do chodby na ktore ked si sadnem pozeram priamo do zadku/rozkroku niekoho kto stoji v chodbicke... teda pokial to nieje nejaka pekna slecna ?
Nikde nie je napisane, že v autobuse musia byť povinne "dvojky"
Reakcia na: Crossfire #45409:
noačo, aj C744 mali taku sedačku a nikto na ne nedadával ?
Reakcia na: tbus #45408:
najlepsie su tie autisticke sedacky za klbom.. sam partia.. ? ?
Reakcia na: mišo #45401:
mne praveze interier citelisu pripada lepsie vyrieseny ako u Solarisu alebo Tedomu, je tam dostatok madiel hlavne vpredu kde je sirsia chodbicka, je sa kde chytit, a chodbicka je dostatocne siroka, ako u inych NP vozov
Reakcia na: eMareq #45406:
Tu, ked je miesto na sedenie, tak je spoj / linka vyhodnotena ako nevyuzita a hned je dovod na znizovanie kapacity.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.