Reakcia na: Arksun #45150:
No, pises, ze nevidis do TD. Ok. Tak pre vysvetlenie, preco brzdovu stolicu TD nemoze pouzivat aj AD: V priestoroch s natiahnutym trolejovym vedenim moze pracovat iba pracovnik s "atestaciou", resp. s papiermi k tomu prislusnymi. To je jedna vec. A druha vec, ak je v takych priestoroch brzdova stolica, tak to musi byt pracovnik, ktory ma papiere na pracu v priestoroch pod trolejovym vedeni a zaroven aj na obsluhu tejto brzdovej stolice. Taketo papiere nema ani jeden pracovnik TD. Maju len tie "prve" papiere, co som popisal, pre pracu v priestoroch s trolejovym vedenim. Pracovnici AD nemaju ani jeden z oboch typov papierov. Bola tu otazka, ako je mozne, ze pracovnici TD pouzivaju svoju brzdovu stolicu, ked ani oni nemaju papiere pre jej obsluhu. Jednoducho: vecer pristavi vodic vozidlo na stolicu a rano pride pracovnik OTK, tusim jediny v DPMK, ktory na toto papiere ma a urobi merania. No a ja teda neviem, ako by to robil, keby sa mala stolica pouzivat aj pre AD... Ako to chcu robit ? Proste sa to neda, ak to chcu robit podla zakona. Ak zakon chcu porusovat, potom do DPMK budu vazne chodievat kontroly. Jo a cybernetica si si pomylil.. ? ? Ak si teda myslis, ze Misinsky je dobry na AD, tak ok, beriem. Ale bola obrovska blbost, ze prave kvoli takym veciam, ako brzdova stolicaTD, alebo susiaren TD, chcel od Deca spojenie TD a AD, aby mal na TD dosah. Ale vravim.. Pre TD platia ine zakony, ako pre AD. TD patri pod drahove vozidla, ma nad tym kontrolu drahovy urad a pristup len ludia s papiermi.. Preto mam ten pocit ze Misinsky taketo zakony zrejme nepozna a ked si zisti, ze Cuninka ma v tomto pravdu, bude lutovat, ze chcel pod seba aj TD (bez vyberoveho konania) a velmi rad sa jej zbavi. Len aby to nebolo takym sposobom, ze sa jej bude chciet zbavit zlikvidovanim... Dufam, ze nie... No, uvidime, cas ukaze...
tbus