Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #4451:
Mňa už nič neprekvapí. Dnes som v Tescu prelistoval detskú encyklopédiu "Naša vlasť". Detvákom autori pripravili krátku kapitolu aj o mestskej doprave, kde sa dočítajú, že kolískou MHD je, ako inak, Bratislava, kde jazdí elina od roku 1895 ?

Re #4452 BM: Neboj... viacerí vieme, viacerí... 😉
Reakcia na: Sarko #4451:
Aspon ste si dobre pokecali 😉 I ked z druhej strany neboli ktovieako zhovorcivi 😉

Paci sa mi doslova az odovzdanost poniektorych cestujucich. Vcera pri razii na L7 doslova pchali kontrolorke obcanaky popod nos. Ako keby robila zapis na judo. A potom tie reci: "Uz ši kupim, bo nemam na ďalšu pokutu" 😉
Reakcia na: tbus #4445:
Ty si osobne videl vo vozovni. Ale ten co je na prezentacnom turne o tom neviete 🙂 , na skusobkach. O tom vie len asi ja :))
Reakcia na: eMareq #4449:
Heh, to si mal počuť ten rozhovor, keď som volal do DP. "Dobrý deň, zajtra ide KT8-čka do Krnova?" -"Áno..." "Je to 512-ka?" -"Áno..." ?

Na Slovensku máme ešte ďalšie 2 električkové prevádzky, aľe f Bracislave maju jakoška ľem meter a f Tenčanskoj Ceploj coška tri štvarce metra... Coška še popsulo... ☺
Este sa zmienim o tom predaji 15ks elin. V exprese rano hlasili, ze ich chcu ponuknut inym mestam na Slovensku. Nevedel som, ze ich tu mame na kazdy prst ruky aspon zo pat ?. Alebo z nich porobia vlakove supravy? ?
Reakcia na: Sarko #4442:
Nebol si jediny, kto si to myslel. Ved uz bolo na case s nou nieco robit.
re 4437 a 4438...noo,v Atenach su 3 linky metra a stale sa dostavavaju...elektricka je tam jedna a vedie od Pirea - hlavny atensky pristav do arealu vodnych sportov,stale okolo mora do jednej vacsej stvrti a konci to pri tom areali,kde budu kajakari a tieto veci..noo trolejov je tam uz aj teraz do bludu a vedu dost daleko od centra...celkom pekna siet
Zastávka "Mlynská Bašta" smer Národné Námestie je dočasne ZRUŠENÁ... Je posunutá cca 25m za doterajší označník v smere jazdy...

Kvôli rekonštrukcii cesty je aj dočasne ZRUŠENÁ konečná pre L70 na Mlynskej Bašte...
http://imhd.sk/ke/#Novinka-1676
3528,3529,3530,3531,3532 a ze vraj styri
ja som ich osobne videl a su len do 3531
Reakcia na: Sarko #4443:
P.S.: autorom fotografií je COLOR.
Reakcia na: Sarko #4442:

Takže som zhliadol fotografie z miesta nehody bývalej košickej #504. Nehoda je spôsobom úplne identická ako tá v Bratislave zo dňa 17.5., keď K2 narazila do kamióna (http://localnet.sk/nehoda/ ). V Brne je rozdiel len ten, že sa jedná o KT8, ktorej brzdná vzdialenosť je určite lepšia a narazení do autobusu Scania Irizar poľského dopravcu Polmar. Ide pravdepodobne o nepozornosť vodiča KT8, ktorý narazil do vľavo a o 180° sa otáčajúceho autobusu. Kým na robustnom a vysokom autobuse sa len trochu pokrivil plech, na KT8 došlo k pretrhnutiu pravého stĺpika v spodnej časti okna (medzi vetracou časťou okna a dverami). Kým ako #504 celé roky pokojne odpočívala vo vozovni DPMK, ako 1738 nemala v Brne odjazdený ešte ani prvý rok...
Čerstvá info z prevádzky koľajovej dopravy:

Zatra o 7:00 začne prevoz troch článkov KT8D5 #512 do Krnova na rekonštrukciu na typ KT8D5.RN2! Články by už klasicky mali previezť dve T6A5 po trase DPMK - kruhový objazd - Valcovne USS - VA USS - Valcovne USS - vlečková koľaj USS.

Takže ide KT8, o ktorom som 100%-ne predpokladal, že bude ako najbližšie "na rane".


Ďalšia info prostredníctvom SMS od veľkého brata Moraváka 🙂 :

"Zdravím bratia Slováci! Máme od 15.5. 1738 ex 504 po karambolu. Střet s autobusem. Na první pohled nic moc, zmáčklé čelo, rozbité okno a upadený sloupek u dveří, ale prý při tom nárazu došlo k popraskání příčníku pod vozem! To dlouho nejezdila..."
Reakcia na: eMareq #4439:
Doplnim, ze do Aten bude dodanych 142 trolejbusov Neoplan Centroliner N 6221, ktore budu vybavene pomocnym dieselovym motorom. ( zdroj: Stop c. 10/2004 )
Reakcia na: Nodes #4436:
Nekonkretizoval som, o ktoré ev.č. pôjde, takže s odstavovaním to bude podľa nabehaných km. Nepredpokladám, že bude DP chcieť predať niektoré T3 z roku 1986 (od 376), avšak prevádzkovaných T3 bez prehliadky je už len 10. Pokiaľ sú ešte T3-ky odstavené na km pojazdné, tak môže ísť aj o nich (338, 340, 344, 360 a 366). Zo zvyšných existujúcich nepojazdných je tiež ešte 10 vozidiel+už vyradené #365 po DN.
Reakcia na: Maťo #4438:
Pokial viem tak tam aj budu jazditi troleleje. Pocul som, ze az 36 liniek celych 24 hodin denne a pocas LOH bude u nich MHD zadarmo!
Reakcia na: eMareq #4437:
Pokiaľ viem, tak v Grécku je len 1 linka metra v Aténach. Mali by tam jazdiť aj trolejbusy. Ale tie briky môže kúpiť pravda každý.
Vratim sa k tomu co som tu vcera rozpisal.

Zaujimava je este jedna pasaz: "Pokiaľ by sa našiel niekto, kto má kontakty v zahraničí, naše električky, pretože všetky sú pojazdné, by pokojne mohli voziť cestujúcich napríklad v Grécku." - Uz vidim ako sa Greci biju o nase 20 rocne T3 a hodlaju s nimi zachranovat ich MHD v case LOH ?. Lepsi priklad si nemohla redaktorka zobrat. ?

Prakticky o kupu sa moze prihlasit ktokolvek aj fyzicka osoba. Nou kupena elektricka moze skoncit trebars ako "chatka" (priklad v Trebejove). Alebo si ju rozobrat, kedze jazdit s nou moct nebude.

~> Vladimir - to trojzastavkove RA (VA VSZ - VALCOVNA - ZEL. STANICA), opravim odchody z VA VSZ.
Pracovne dni: 22.23, Volne dni: 6.23; 14.23; 22.23. Jazdny cas bol 22 minut

R1: (premavala so Z, cez volne dni trvale so Z)
pracovne dni:
22.00Z, 22.20Z
23.00Z

volne dni:
6.00Z, 6.20Z
7.00Z atd
14.00Z, 14.20Z
15.00Z atd
22.00Z, 22.20Z
23.00Z
Reakcia na: Sarko #4435:
Doplnujuca otazka. Pises, ze s apo 375 este tento rok vyradia, ked ich podnik nepreda. Ale po VP su 364, 367, 348+347, 356+357, 362+363 ( neviem, ci som daco nezabudol ). To maju vyradit resp. ponukat na odpredaj tieto sprehliadkovane vozidla? Pokial viem, pre tento rok su urcene na odstavenie 351+350, 369+368, 370+371 az po 374+375. Ci sa nieco zmenilo?
Reakcia na: KVKV #4363:

Počítal som so Shortym tie polochcipky ("B"-čka) a napočítali sme tieto T3: 347, 350, 352, 357, 363, 368, 371, 373, 375, 377, 379, 381, 383, 385, 391, 393, 395, 399, 405, 411, 413, 414, 416 a 422. To jest 24 vozidiel. Ev.č. 405 sa myslím už spojazdňuje a postupne to bude pokračovať od najvyšších ev.č. po tie nižšie, spolu ešte na cca 15-tich vozidlách. Zvyšné, po #375 sa už spojazdňovať nebudú. Ak ich DPMK nepredá, tak sa ešte asi tento rok vyradia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.