Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m2001 #43862:
No neviem. Ale ja tam tunel pre elektricky nevidim.
Reakcia na: jt #43859:
Tunelom popd zeleznicu? Nejak mi to uniklo.
Reakcia na: TA #43855:
terminal vychod ani nema byt tak samostatny terminal, ale skor len "budova stanice z druhej strany" (prepojena nadchodom s povodnou budovou) tak aby ked ides napriklad z vychodu (z furce) aby si mohol odbocit rovno ku stanici a nie chodit ku nej naookolo, opravte ma ak sa mylim. bohuzial ako tak pozeram na novu krizovatkyu secovska presovska tak na terminal vychod sa akosi nemyslelo
Reakcia na: TA #43855:
Terminál Košice-východ má byť určený pre regionálnu prímestskú dopravu. Električková trať má byť od obratiska pred stanicou potiahnutá tunelom popod železnicu, aby sa zjednodušil prestup na MHD.
Reakcia na: m2001 #43857:
Ono aj KORID predpoklada prebudovanie sucasnej stanice a vzbudovanie terminalu Vychod.
Reakcia na: TA #43855:
Pokiaľ si dobre spomínam, podstata KE-Východ spočívala v dobudovaní ďalších nástupíšť (3.,4...)s tým, že miestna doprava by končila na východnej strane, diaľková na západnej (tam kde teraz) a potiahnutí podchodu popod koľajisko + nejaké nákupné stredisko na východnej strane. tuším tu bola aj vizualizácia, určite si to už videl.
Reakcia na: TA #43854:
Nie je to velmi podorbna mapka, ale je tam zakreslene pokracovanie trolejbusovej trate po Palackeho, niekde v mieste terajsej MUK Presovska - Secovska je dolava odbocenie na Lavobreznu s pokracovanim popri Hornade a s napojenim na sucasnu trat za vyjazdom z garazi.
Reakcia na: jt #43818:
uchádza mi význam stanice Košice - východ. V takej blízkosti budovať ďalší terminál... ? Len by zbytočne " kradol " spoje, ktoré by mohli byť obslúžené hlavnou stanicou.

Už keby fakt nebolo peňazí nazvyš pre stavbu mosta z Kostolianskej cesty na Americkú triedu, tak by mohla byť vedená trať priamo na ceste. Tak či tak, ak tam raz bude stáť most, tak by mal byť 4-pruhový. Možno luxus vzhľadom na budúci výhľad dopravného zaťaženia, ale pozrime sa, ako vyzerá dnes vjazd / výjazd z ŤHC - časté problémy pri mimoriadnych udalostiach.
Reakcia na: Nodes #43816:
čo by robila TD na Ľavobrežnej? Jedine, že by sa prepojila cez Severné nábrežie s garážami v Džungli. Ako je tá trať pripojená k súčasnej sieti na tom dokumente ❓
Reakcia na: Furčan #43831:
Jasné, pomýlil som sa, samozrejme som mal na mysli Čermeľ, električky tam jazdili k Baránku.
Reakcia na: Dimi #43813:
už dosť dlho, zdá sa mi. Nejaký v platnosti však stále je.

Re #43813 Dimi: prečo by ho nemohol robiť ÚHA vo vlastnej réžii?
Reakcia na: Axel #43850:
ja myslim, ze uz sme dost velkí nato aby nam nejaky tedom zobral kludny spanok ? ?
Reakcia na: Irisb #43849:
nabuduce ho tam podrzia cez vikend. Len pre nas kludny spanok... ?
Reakcia na: SOLTED #43848:
no mam strach, ze v sobotu alebo nedelu sa pretrhli od prace, ak vobec robili....sa mi to vidi velmi kratky cas....
Reakcia na: Irisb #43845:
2 a pol dňa cca.... 5611 - piatok rano išiel tam - sobota - nedeľa už v KE.
Reakcia na: SOLTED #43844:
Ked to odflakli, tak je otazka casu, kedy sa to prejavi znovu, nie?
Reakcia na: SOLTED #43844:
a teraz by mali byt v moldave aktualne 5612 a 5615 a nejaka CNG karosa koli teroristickym utokom na zanou iduce vozy ? ?
Reakcia na: SOLTED #43844:
tedomaci davali prasknuty ram dokopy za poobedie?? alebo ja zle rozumiem tomu co pises?
Reakcia na: Irisb #43843:
len poobede, to su rychlovky tedomaci to tlačili ale odflaknuta robota, nevidel som to stačilo mi z počutia, vraj podlaha horšie nalepene než v 5213

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.