Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"Český výrobce autobusů SOR Libchavy spol. s r.o. vyhrál díky NEJNIŽŠÍ ceně výběrové řízení na dodávku 620 autobusů pro DP hl.m. Prahy, a.s. "
Tak tieto móresy už došli aj do prahy ?
Reakcia na: PTI #43651:
Ďakujem za odpoveď.
Osobne si ale nemyslím, že zastávky na výjjazdoch z triangla sú najoptimálnejšie, takto sa výrazne komplikuje prestupovanie. Je mi ľúto, že kvôli pamätníku sa ÚHA postavil proti rozšíreniu električkového pása, ale táto inštitúcia je asi proti všetkému.

Otázka smerom na dve električkové zastávky v jednom smere nebola smerovaná na Námestie oslobodediteľov a Senný trh, ale na dva nástupné ostrovčeky na mieste dnešnej zastávky liniek 2, 3, 5, 6, R1 v smere na stanicu, oddelené priechodom pre chodcov.
Reakcia na: Dimi #43654:
No neviem, ale Ľ.P. posledne tvrdil, že sa s ÚDom (?) nič nepohlo.
Reakcia na: eMareq #43653:
zeby zriadovali ÚDI ? 🙂
Reakcia na: PTI #43652:
Tak si ho vytvoria a bude, ako keby to tu bol nejaký problém.
Reakcia na: eMareq #43648:

Platná organizačná štruktúra magistrátu také oddelenie nepozná....
Reakcia na: jt #43640:

Systém rozloženia zastávok na NO vychádza z dnešného stavu, pre ED je najoptimálnejší - na výjazdoch z triangla, autobusové zastávky ostali tak isto bez zmeny. Odsun koľají pred Dargovom v smere do parku nie je možný - kvôli pamätníku, to boli podmienky mesta a UHA, z druhej strany sa komunikácia tiež odsúvala maximálne od pamätníkov, zužoval sa pôvodne navrhnutý zelený stredový pás na minimum, aby sa základný pamätník v tejto etape výstavby nemusel presúvať.
Zastávka ED na Sennom trhu je aj dnes, bude mať ešte väčší význam - z tej strany AUPARKu bude výšková budova administratívy, naviac sa obnovuje autobusová zastávka pri plavárni a vytvára sa možnosť prestupu.
Reakcia na: pedro77 #43634:

Investor na seba vzal riešenie a financovanie dopravy v úseku po Mojmírovu, celá úprava je prebratá z RP NO. Pokračovanie prestavby Štúrovej je v rukách a vo financiách mesta.
kto mi vie poslat na mail sluzby briciek a aj autobusov a trolejov ? ?
Reakcia na: RDZ 50 #43641:
no hej,ale zatiaľ len behajú červeno-krémové 381,383,403 a s CVR je 402.A pokiaľ viem 406+407 ani nemá mať EM-Testy ? .
Reakcia na: Alco #43632:
začiatok marca...
Reakcia na: Nodes #43644:
Ta ňe!

Na stránke KV KSS Košice som našiel informatívny cenník národného podniku Mototechna, schovávajúci sa pod názvom "Kúpte si nové auto za babku. ZN. "Nostalgia""

http://www.ksskvke.sk/dokumenty_pdf/auta_1.pdf

Taký mestský ikarus stál podľa tohto cenníka 730.700 Kčs a linkový bol o 6.500 Kčs drahší.

Akurát mi nieje jasné čo pod tou nostalgiou myslia (tie nízke ceny pri rovnako nízkych platoch?). Na autá boli poradovníky na niekoľko rokov dopredu a to ešte záujemca musel niečo dať do vrecka, aby proces urýchlil. A zvyšok čo na to aj tak nemal, cestoval práve v tom ikaruse.
EMareq: Ano. Sak naco tam stromy. Ten kusok zelene. Treba tam cestu. Podla moznosti aspon styri pruhy pre kazdy smer.
Reakcia na: Alco #43632:
Vraj do konca mesiaca.Ale ktoreho roku? Iste je ze do 2012 potom uz ziadny februar nebude. (21.12.2012) myslim ze uz kazdy sa dozvedel co a ako. ? ?
Reakcia na: PTI #43631:
"Križovanie komunikácie v smere V-Z pred Dargovom s ED je prevzaté z regulačného plánu, začína sa uvažovať o celej rekonštrukcii Štúrovej a vedení novej komunikácie v tomto smere až ďalej ku križovatke Š-M-R."

A to vyústenie "diaľnice" pred sporiteľňou bude mať potom aký zmysel? Potom to zrušia a urobia ďalšie vyústenie ďalej?
Reakcia na: Peter55 #43636:
ja viem o 381+383, 396+397, 402+403, 408+409 a 406+407 už má dopyt, aj keď bez transparentov... ?
Reakcia na: PTI #43631:

Dobrý deň.
Mňa by zaujímalo, prečo sa pri rekonštrukcii takého rozsahu neuvažuje o tom, aby sa odstránila prestupná turistika medzi zastávkami MHD. Prečo sa električkové zastávky nezdružili, ale sú aj na začiatku Južnej triedy aj pred hotelom? Tam dokonca jedna pribudla, čo mi nedáva zmysel. Takto je pri všetkých trakciách spolu 8 zastávok (vrátane dvoch výstupných a tej jednej novej električkovej). Ak by sa na Štúrovej smerom na stanicu urobila pôvodne zamýšľaná predraďovacia tretia koľaj +150 cm priestoru naviac, mohla byť zastávka pred križovaním s Hlavnou, v úrovni zastávky opačného smeru - priamo pred OD Dargov. Električková doprava by tak na Námestí oslobodediteľov mala zastávky vo všetkých smeroch na jednom mieste.
Viem, že by to stálo o čosi naviac, ale v porovnaní s nákladmi, ktoré budú na rekonštrukciu vynaložené, je to zanedbateľná čiastka, navyše zmeny takéhoto rozsahu sa robia "raz za sto rokov".

Potom by som sa ešte opýtal na význam ďalšieho nástupného ostrovčeka pri električkovej trati smerom na stanicu, nenapadá ma prečo sa s ním počíta.
Reakcia na: Peter55 #43638:
nemá..iba 402
Reakcia na: Peter55 #43636:
Už nema reklamu?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.