Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #43057:
4082 je najväčší vrak zo všetkých, to že je posledný mohykán neznamená, že je dobrý. Vieme o tom svoje...
A 4092 odkedy ma gazdu je jeden z naj ? ? ?
Reakcia na: Furčan #43051:
Pozeram, že 4082 si stražia v Šaci jak oko v hlave, asi vedia prečo. 4090 a 4092 odkedy prišli zo šace su totalne vraky a chudak 4093 už ani neexistuje.
Reakcia na: Sarko #43011:
preco si myslis ze by bolo vyhodne premiestnit ED z kuzmanky na moyzesku ? myslim ze na kuzmanke je lepsie vyuzita. jedno pozitivum co ma napada je zrychlenie spojenia sever-juh

ad, co sa tyka novych trati isty pohlad ponuka tento prispevok #30195 ,co na to povies?
Reakcia na: redburger #42987:
Hmmm, nepredavali sa za tolko 40 rocne panelove kralikarne s vyhladom tak akurat susedovi do kuchyne?
Myslel som ze sa bude ratat aj s Citelismi a dokym by prisli by na nosnych linkach behali namiesto nich kratke plynaky ? Uz by mali dojst vo februari, nie?
Reakcia na: eMareq #43052:
istota v 6270 nieje ? ,šak ani plošina nefunguje.
Reakcia na: Furčan #43051:
Rozmýšľam ako s touto informáciou naložiť. ?

A kde je istota, že skutočne CapaCity #6270 neuvidím ako vkusnú náhradu na L71?
Parkovanie a pridelenie vozov od 1.2.2009
Hornadska: 3003-3005, 3205, 3208, 3210, 3211, 3213, 3501-3503, 3505, 3509-3512, 3517, 3518, 3521-3524, 3526-3528, 3531, 4085, 4089, 4090, 4092, 4095, 4098-4207, 4210, 4211, 4301, 4304, 4308, 4310, 4311, 5004, 5201-5203, 5210, 5216, 5218, 5222, 5224, 5235-5237, 5240, 5242-5244, 5501.

VŠA: 3001, 3002, 3103, 3201-3204, 3206, 3207, 3209, 3212, 3215, 3504, 3506-3508, 3513-3516, 3519, 3520, 3525, 3529, 3530, 3532-3534, 3701, 3901-3903, 4088, 4096, 4097, 4208, 4302, 4303, 4305-4307, 4309, 5001-5003, 5005, 5006, 5101-5103, 5204, 5205, 5208, 5212, 5213, 5215, 5217, 5220, 5221, 5223, 5225-5234, 5239, 5241, 5401, 5502, 6264, 6270, 6286 a všetke CNGèka.

ŠACA: 3101, 4082, 4212, 5206, 5207, 5209, 5211, 5214, 5238, 6223, 6226, 6229, 6240, 6242, 6244, 6247, 6252, 6262, 6267, 6271, 6281, 6411.

nepridelene vodièom: 5401, 6222, 6243, 6258, 6272, 6284, 6407, 6408, 6414.

6264 a 6270 pre L60, 6270 ako zaloha miesto 6264.

No jak tak pozeram ta v KE neostal asi ani jeden ukrajiòak.
Zoznam aj s vodièimi môžem poslať.
Reakcia na: Sheep #43046:
sťahujú sa zo stránky...
Reakcia na: jooojko #43030:
? ? ? ? ?
Reakcia na: TA #43039:
Nasiel som niekde na nete, ze sucasna budova CSOB a byvaly OD Horizont, mala byt udajne medzitym aj domom nabytku. Na wikipedii som nasiel, ze Tuzex v CR presiel do likvidacie v roku 1998, tak predpokladam, ze tak dopadla aj organizacna zlozka pre SR. Tuzex sa na NO nikdy neotvoril, takze predpokladam, ze budovy sa stavali v obdobi pred rokom 1998. Prekvapene zistujem, ze Tuzex, a.s. existuje dodnes http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=1668&SID=2&P=1.

Tie navrhy uz radsej ani nekomentujem...

Co sa tyka asanacii, nespravne som uviedol, ze Pribinova a Kriva, spravne som mal na mysli Pribinova a Vratna (dobre citate, malo sa zajst este dalej ako po Mojmirovu...), o com rozpraval Kladek.

Re #43040 TA:
Ano, ani mne sa nikdy iny navrh nezapacil viac ako tento. Podla mna by to bolo stale realizovatelne, len financna narocnost bude stale vyssia... Juzna cast komunikacie na NO je uz Auparku nepatri, takze do hlbky sa bude stale dat ist, ale za aku cenu.

Pri brazdeni netom som prekvapivo narazil stranku autora byvaleho navrhu vyskovej budovy VSZ uprostred Senneho trhu. Ta vizualizacia akoby mala byt stale aktualna, pokochajte sa: 🙂 http://www.aa.sk/vsz.html

Re #43047 pedro77:
OK, dajme tomu ze poriesil, ale nie z dlhodobeho hladiska. Ak sa buduje nieco tak financne narocne, tak by sa to malo robit sposobom, aby to vystacilo aspon na 10 a viac rokov a nie na rok-dva pri neustale sa zvysujusom pocte IAD a suvisiacich naporov.
Reakcia na: Sarko #43044:
ja si myslim ze ten tunel nieco poriesil, hlavne v spicke je to citit.. ale tiez sa mi to zda riesenie take krkolomne, trapili sa s tym, vyzera to jak vyzera, trebalo zrobit novy most a hotovo
Reakcia na: Furčan #43045:
mozem vediet ca sa deje s fotkami
Reakcia na: Irisb #43036:
čuduješ sa? aj moje necham pozbierať, ked to tu ma isť takto đalej.
Reakcia na: TA #43043:
Piliere su podla mojho nazoru rozmiestnene rovnomerne. Asi Ta myli to, ze v severnej casti je vedene robustne parovnodne vedenie z teplarni, ktore dost ubera z profilu. Preto tam nie je vedena doprava. Malo to byt docasne riesenie, ktore sa asi stalo trvalym.

Tak isto ako tunel, do ktoreho sa zbytocne prelialo obrovske mnozstvo penazi na to, aby tu vznikol jediny pruh, ktory vela nevyriesil. Za ten cas, kym sa postavil, sa doprava zahustila natolko, ze priepustnost tohto bodu je maximalne taka, aka bola predtym. Problem sa neuhasil, len sa oddialil a peniaze sa vyhodili celkom zbytocne.

Keby sa bol most rozsiril ako zvysne 3 a prelozil sa aj ten kusok parovodu, mohla tu casom pokojne vzniknut aj 6-prudovka s tym, ze v krajnych pruhoch by sa pohodlne a bez zdrziavania vo vnutornych pruhoch odbocovalo na autobusovu stanicu, resp. pripajalo z Krivej ul. Pripadne stredova cast by bola urcena vyhradne pre MHD (spolocny usek ED+TD+AD).

Netusim, kedy boli podjazdy rekonstruovane, mne sa zda, ze su dost stare a ze sa uz takto planovane postavili pocas pripadneho rozsirovania nakladneho priestoru stanice. Ten 1. podjazd vsak bude este starsi, trat sa v tomto useku elektrifikovala v januari 1962, tak budem hladat na nete nejake zachytne informacie.
Reakcia na: Sarko #43041:
hm, aj tak trochu nepremyslené to je. Veď jednotlivé polia podjazdov nie sú rovnako veľké ( aspoň mne sa tak zdajú ), čo by síce až také strašné nebolo, ale bol by dosť veľký problém s napchatím 2 pruhov v smere do centra, hoci aj keby sa zrušil chodník.

Kedy boli rekonštruované tieto podjazdy a prečo napokon nedošlo k rekonštrukcii v smere z centra 1. podjazdu ❓
Reakcia na: Isidor #43024:
na predposlednom pláne je dokonca aj 3. koľaj pre smer Družba na Sennom trhu. Návrat k 3-uholníkovému parčíku na NO, ktorý kedysi existoval, by bol teraz celkom na mieste, keďže Aupark zaberie takmer celé priestranstvo. Ak by sa zbúrala bývalá kongresová hala ( v podstate ani nie bývalá, ale skôr budúca, keďže sa tam zatiaľ žiadny kongres neuskutočnil ? ), mohlo by sa to miesto ponechať pre zeleň. Avšak opäť - v praxi je to nerealizovateľné, keďže pochybujem, že vlastník pozemku postaví namiesto nejakej budovy park.
Riešenie dopravy, ktoré je tam znázornené, je však dosť slabé. Takmer nijaká výhoda oproti klasickému pozemnému variantu. Jedine pre ED z a na Južnú triedu. Usudzujem z toho, že sú to skôr len nejaké predstavy autora.
Reakcia na: m2001 #43034:
Hej, to je zaujimave, ze vsetky modely, co tu Isidor postol pocitali iba s otvorenym zapustenym variantom. Uzavrety je okrem financnej narocnosti aj narocny na prevadzku (konstantne odvetravanie a udrzba ako klasickeho tunela).

Co sa tyka zel. podjazdov, tak prvy nebol rekonstruovany, ostal povodny uzky. Ostatne 3 uz boli pripravene na vedenie elektrickovej trate uprostred (dnesna komunikacia v smere Palackeho - Presovska cesta) a cesta v krajnych castiach.
Reakcia na: Sarko #43014:
to by bol asi najlepší nápad. Zároveň by sa vytvorila ničím nerušená pešia zóna na severe NO a taktiež by MHD mala samostatný koridor. V súčasnosti je to už nenašťastie nerealizovateľné, keďže budeme mať " v strede mesta " opachu Aupark. ?
Reakcia na: Sarko #43012:
takže bývalý OD Horizont a súčasná budova ČSOB mali v podstate byť Tuzexom. Kedy sa vlastne začali stavať ❓

Inak, na tom pláne vidieť, že trať nevedie pred stanicu, ako dnes, ale ide na sever po Svätoplukovej. A na Krmanovej vidieť nejakú stenu ( v smere východ - západ ). Asi priveľa fantázie. ?

" Postupne sa vsak malo burat cele historicke centrum mesta. Raz som videl v TV vystupenie historika Kladeka, ktory vravel, ze vela
nechybalo a bola by sa asanovala cast za Dargovom - Pribinova a Kriva ul. a samozrejme malo sa postupovat dalej. "

--->>> Pribinova a Mojmírova, či nie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.