http://ekonomika.sme.sk/c/4279756/softver-sposobil-v-dopravnom-podniku-problemy-pri-prechode-na-euro.html
"Mimoriadna minulotýždňová kontrola vo všetkých autobusoch, električkách a trolejbusoch nepreukázala chyby zariadení vybavovacieho systému v spojoch mestskej hromadnej dopravy (MHD). Ako ďalej spresnila Murová, kontrola potvrdila chybný softvér pri dobíjaní elektronickej peňaženky na predpredajných miestach, ktorý zapríčiňoval straty kreditu a vysoké sťahovanie peňazí z kreditu. Rovnaký problém zapríčiňoval aj chybný softvér revízorských čítačiek."
- Čo na to Vĺčik? Veď predpredaj funguje predsa bez problémov... Monika kecá?
http://www.sme.sk/c/4279952/chybne-dobijanie-elektronickych-penazeniek-sposobilo-v-kosiciach-problemy.html
"Pracovníci spoločnosti EMTEST zároveň prekontrolovali a opravili nedostatky na automatoch na kúpu papierových cestovných lístkov, ktoré po prechode na euro takisto vykazovali problémy. Podľa predbežných zistení pracovníkov DPMK sa počet porúch automatov v poslednom týždni znížil."
- Myslím, že aj dobre mierená rana kladivom môže počet porúch toho džadu už len a len znížiť ?
"Mimoriadna minulotýždňová kontrola vo všetkých autobusoch, električkách a trolejbusoch nepreukázala chyby zariadení vybavovacieho systému v spojoch mestskej hromadnej dopravy (MHD). Ako ďalej spresnila Murová, kontrola potvrdila chybný softvér pri dobíjaní elektronickej peňaženky na predpredajných miestach, ktorý zapríčiňoval straty kreditu a vysoké sťahovanie peňazí z kreditu. Rovnaký problém zapríčiňoval aj chybný softvér revízorských čítačiek."
- Čo na to Vĺčik? Veď predpredaj funguje predsa bez problémov... Monika kecá?
http://www.sme.sk/c/4279952/chybne-dobijanie-elektronickych-penazeniek-sposobilo-v-kosiciach-problemy.html
"Pracovníci spoločnosti EMTEST zároveň prekontrolovali a opravili nedostatky na automatoch na kúpu papierových cestovných lístkov, ktoré po prechode na euro takisto vykazovali problémy. Podľa predbežných zistení pracovníkov DPMK sa počet porúch automatov v poslednom týždni znížil."
- Myslím, že aj dobre mierená rana kladivom môže počet porúch toho džadu už len a len znížiť ?
Sarko
Reklama na poistovnu prisla az o dost neskor a je tak ako vravis, sa im hodila do schemy, tak si niekto ulahcil pracu.
K tym 500 a 501 len tolko, ze odlisnost bola aj v cervenom pase, ktory koncil tesne na hrane dveri. Po neskorsich opravach a obnove nateru zmizli nielen tie sive ozdobne pasy, ale aj cervene pasy boli skratene cca 15 cm pred dverami, kde je potom kremovy/biely okraj. Dalsie KT8 ten ozdobny pas uz nemali.
Re #42762 Peter55:
Ee... KT8-ky sa zacali predavat, ked posledna ev.c. 539 v roku 1992 uz ani nestihla prist do KE a sla z CKD rovno do Miskolca. A to je jedine KT8 z poslednej serie rok vyroby 1991.
Po nich nasledovali podla poradia - 533, 532, 524, 522, 526, 520 (r.v. 1990), 507 (1989), 516 a 514 (opat 1990). To bola druha dodavka KT8 do Kosic.
Prve trikolory dostali ev.c. 527, 503 a 505 v roku 1995, ktore sa predali do Straussbergu (primestska L89 na trati Berlin - Straussberg). Podla nich sa potom dostali k rovnakej farebnej scheme v ramci prehliadok a obnovy nateru KT8 ev.c. 525, 530, 535, 536 (neskor reklama), 537 a 538.
Re #42756 5211_2:
Nechce sa mi to hladat, ale 503, 505 a 527 dostali trikoloru v roku 1995 a ostatne KT8, co uz ostali v KE ich dostavali po tom.
Re #42758 Yogi616:
Nemal to byt KE nater, by som skor povedal, ze sa zvysili farby z predaja KT8 do Straussbergu a ked sa to potom zapacilo, tak sa v tej tradicii pokracovalo az do zjednotenia naterov na zeleno-bielu. Na straussbergskom erbovom znaku prevladaju tieto farby http://www.asasas.de/polizeisammler/z-grafics/2007/05/straussberg.jpg (erb vlavo) a preto predpokladam, ze nater vychadza odtial.