Reakcia na: Vladimír #4203:
Moje riešenie by stálo minimum peňaží a malo by svoj zmysel. Naviac si treba uvedomiť, že Bottova pôvodne vznikla ako konečná zastávka, s možnosťou odstavovania autobusov. Medzitým sa linky reorganizovali, a kým takáto potreba pretrváva už len pre L18, na Bottovej sa nič nezmenilo aj napriek tomu, že už nie je potrebná. A v tom spočíva celý vtip...
2) Skús rozobrať napr. vzťah Fejova-Slovan, či Bottova-Južná tr. alebo Bottova-Dargov...
3) Linky 24 a 28 SAD nesuplujú, pretože SAD do Nižnej Myšle posiela z autobusovej stanice jediný spoj, aj to len cez týždeň a do Spaľovne vôbec nepremáva, a to je rozdiel. Navyše SAD nestojí v rámci mesta na minimálne 13-tich zastávkach. Takže porovnávanie s SAD je naozaj scestné.
4) A čo linky 24, 28, 33 a 53?
6) Schválená výstavba Auparku ešte nič neznamená a kým nie sú odpredané a zaplatené pozemky, ešte sa môže všeličo zmeniť. Aj Kaufland na Toryskej bol schválený pred minimálne 5 rokmi a ešte sa len začal stavať. Aupark bude mať oveľa náročnejšie prekážky. Je to opäť len výhovorka, prečo nezjednodušiť prestupovanie a nevyjsť v ústrety cestujúcej verejnosti.
Sarko
Palmovka - najvzdialenejšie stanovištia sú dostupné do 100m a bez prekážok (pešia zóna);
Hradčanská - najvzdialenejšie stanovištia sú od seba 100m, bezkolízny prestup podchodmi;
Anděl/Na Knížecí - toto sú v podstate 2 prestupné uzly (2 samostatne označené zastávky) a obopnutie pešími úsekmi ulíc Plzeňská, Nádražní, Ostrovského a Stroupežnického umožňuje bezkolízny prestup do 200m (prestup z/na metro na Ostrovského a Nádražní);
Nám. osloboditeľov - najbližšie stanovištia sú vzdialené 100m a najvzdialenejšie 500m, 2 nechránené prechody pre chodcov, 3 prechody so semaforom a absencia akéhokoľvek podchodu
Inak električkové stanovištia sú všetky za križovatkou, čo by som už inak nemenil (za predpokladu, že by sa nerealizoval sci-fi variant