Neakceptovatelne! Preco su teraz v kazdom smere vsetky zastavky az za krizovatkou?Ma to jeden prozaicky dovod. Aby ludia, ktori idu jednym smerom, nemuseli behat po namesti ako splaseni, ak uvidia briku priblizovat sa z druheho smeru. Naco chcete zrusit zastavku pred Domom techniky? Je tam dostatok priestoru, aby sa tam zmestili vsetci, co cakaju na spoj smerom na Juh, sidlisko Nad jazerom, do Krasnej i do Barce. Vies aky by to bol zmatok, chaos, bordel, ak by ludia stali na zastavke pred Dargovom na L7. Ta vynecha , ludia o tom vsak nevedia a myslia si, ze len meska. Zrazu uvidia od ZST priblizovat sa L3, ktora by mala zastavku pred Slovanom.Vies si predstavit ten utekajuci dav ludi, casto ovesanymi nakupnymi taskami?
Mne sa sucasne rozlozenie paci,ma to zmysel, logiku a na taky velky dopravny uzol mas len 3 nastupne miesta.A nemusis davat prikazy a zakazy, ktora linka kde bude zastavovat.
Zaujímavá história zastávok na NO. Čo sa týka ich prípadného preusporiadania, jednoznačne by som sa priklonil k ich reorganizácii. Reálne by som si to s prihliadnutím na budúcu výstavbu obchodného centra a pešej zóny pri Slovane, predstavoval takto:
- ponechanie zastávok pred Dargovom (smer Dom umenia) a pred Slovanom (smer žst.)
- zrušenie zastávky pred Domom techniky (smer VSS)
- zriadenie nových zastávok pred Dargovom (smer žst.+VSS) a pred Slovanom (smer Dom umenia+VSS)
- dobudovanie ostrovčeka pred Dargovom v smere na žst. a potiahnutie až k hrane križovatky Štúrova-Mojmírova
- určenie podmienky pre linky 2, 5, 6 a R1, ktoré budú zastavovať na oboch pároch zastávok Nám. osloboditeľov (odpadne uvažovanie, kde ktorá linka stojí a na ktoré stanovište sa presúvať)
Napadol mi aj drahší, ale asi sci-fi variant:
- ponechanie iba zastávky pred Dargovom (smer Dom umenia)
- zriadenie zastávky pred Dargovom (smer žst.+VSS)
- zrušenie ostatných stanovíšť (pred Slovanom a Domom techniky)
- výstavba vetvy električkovej trate od križovatky Južná tr.-Požiarnická, cez Vojvodskú, Mlynársku a Zborovskú s pripojením oproti križovatke Štúrova-Murgašova v dĺžke cca 700 m
- v uvedenom úseku by premávala iba L3, pričom pred Dargovom by sa tak stretali a na dvoch zastávkach zastavovali všetky linky
S tými KOMUNISTAMI a titulovanými(ale len na papieri) v DP súhlasím. Problém s predajom lístkov nemám, pokiaľ dostanem do ruky 14,-Sk(samozrejme nie v 50haliernikoch) a nejakým tým slovíčkom "možem""prosím" predaj lístka trvá 2sec, ale ked vám niekto strčí ruku pod nos a čaká. A chcete aby sme boli milí k cestujúcim???
Informácie podávam(ak viem), vysvetlím najjednoduchšiu cestu, najrýchlejšie spojenie a počujem,len "ale mne povedali,že..." tak potom na čo sa pýtajú,ked niekto iný poradí "lepšie".
PRAJEM VÁM PEKNÝ DEŇ A ŠŤASTNÉ KM V MHD!!!
Keby ťa platil DPMK a robil s tebou to čo robí s nami (vodičmi), tak si myslím, že by si so mnou súhlasil!
Ešte k doplnkovému predaju: To nie je,že DP to nariadi, ale vodiči to museli odsúhlasiť a to museli je doslovne. Včera som sa dozvedel od kolegyne ako bolo donútené podpísanie súhlasu.
Možno trochu zaostávam ale bol som v nemocnici a mal som dosť času na prechádzku okolo kotolne aj inde ale nikde som nenašiel ani len štipku koľajnice alebo odrezok po stĺpu ani pod asfaltom nič nevidno možno že sú na hrubo zaliate.
Nenapadlo vás pozrieť sa po zbytkoch nakl.dopravy do Drevony? alebo Uhoľných skladov.Cela ul.Palackého je pod asfaltom zadlaždena a možno ju križujú koľajnice z bývalej vozovne prave na Krivú ul.?
Vieš, zase to netreba preháňať... Hustejšie rozmiestnenie zastávok zvyšuje obslužnosť mesta MHD, ale na dlhé trate to atraktivitu určite neprináša.
So zastavovaním L7 na oboch zastávkach Stará radnica som prišiel ihneď ako som sa po prvý raz vrátil z Prahy. Tu nemám ani pol námietky, zabezpečenie prestupu medzi L7 a 6+9 je žiadúce. Zastavovanie L4, 7 a R5 pred Dargovom aj na začiatku Južnej triedy tiež považujem za logické. Akurát mnou trochu trhla myšlienka na zastavovanie L2, 5, 6, R1 pred Dargovom i pred Slovanom. Ale v zásade to neodmietam, len nie som o správnosti presvedčený na 100%.
Jednosmerné zastávky Krajský súd a Dom umenia na Moldavskej mi vôbec nepripadajú problematické. Ak už stojí trmavaj všade, tak nech jej nerobí konkurenciu ešte aj bus. Ak sa nemýlim, kedysi dokonca busy po dnešnom SOU dopravné stáli až na NO, bez akýchkoľvek zastávok.
Nedokončené ostrovčeky uvažovanej zastávky OC Kauflad mňa osobne neštvú. To je Kaufland a jeho politika. Ak stavbu prerušil, DPMK podľa mňa nemá dôvod na dobudovaní zastávky trvať.
Mnou navrhované zastávky mi vobec nepripadajú ako silné kafe. Je to bežná vec nie len v Prahe na Vltavskej.
Skor ako úplná abnormálnosť mi pripadajú košické zastávky iba v jednom smere, napríklad u súdu, Pasteurova....., večne nedostavané ostrovčeky u Baumaxu, zast. Astória ,ktorá je 300m od Astórie atď. Vyšší počet zastávok zatraktívňuje mhd, dpmk by mal sám vo svojom záujme ich zriaďovať .
Niekedy treba k informovanosti len tak málo - prečítať si hlavnú stránku ke.imhd.sk. Tak by si bol vedel, že prišli 4 ks SU 15. O klbáku sme už bavili, a ak si dobre spomínam, žiaden tohto roku doraziť nemá.
Kto vydel na Hornádskej zaparkované nove solarisy??Dufam že prisla už aj SU18.Aspoň si myslim že su to neve...su nejaké čisté a zaparkované tam,kde zvyknú byť zaparkované nové vozy.
Ja viem, ZSR je moloch najvacsi, ale v tomto pripade som pisal o molochu DPMK. Dokonca som sa nechal natolko uniest, ze som mozno az niekoho urazil. Ale je mi jasne, ze byt zamestnancom takejto firmy nie je med lizat.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
No, čo som sa dozvedel, taz sa má prerábať iba prototypová T3R.EV #1560 (ak už nie je prerobená), ale zmena nespočíva v požiadavke jednotného dizajnu.