Ale niéééé... KT-čko JE obojsmerné, len z dôvodu ušetrenia prachov je plošina len jedna - na jednej strane. Ak sa po nabehaní určitých km jedným smerom rozhodne o jazdení opačným smerom, plošina sa premontuje. Ale v prípade potreby je možné aj operatívne kedykoľvek jazdiť opačne, len plošina bude na nesprávnej strane.
Áno, vozidlo bude jazdiť na linkách, kde sa obojsmernosť nebude využívať. Ak sa z nejakých príčin po čase KT-čko "otočí", premontuje sa plošina na opačnú stranu
Však áno, veď sa nemôžu použiť smerové tabule s textom "VA U.S.Steel", takže označenie linky by malo zostať R4 a zmení sa len označenie smeru linky na "OC Optima" alebo "Len po OC Optima". 1018 síce spomínal, že tento spoj nebude označený ako R4A, ale možno by mal, keď smerové tabule sú také miniatúrne... ...a mnohé také poskrúcané a zašpinené...
Takisto bolo spomenuté, že vozidlá s BUSE na sa uvedený spoj nedostanú, nakoľko bude možné nasadiť len KT8 a 517 s 521 to nebudú môcť byť, keďže plošina je iba na jednej strane, takže otočením vozidla sa ocitne na neželanej strane...
Konečná OC Optima začína naberať na strategickom význame. Ale posunutím spoja linky R1 zo ŽS je to zatiaľ ešte väčšia bieda ako bola...
Ten spoj R4 z TU o 16.50 má(nemá) byť označený smerovými tabuľami. Služobný príkaz znie,že na Buse bude kod smeru a pri mechanický ch tabuľách sa maju "odstrániť smerové tabule s označením R,R4".Ale nenapísali aké označenie použiť na označenie linky. U nás sú všetky služobné príkazy tak veľmi jednoduché, zrozumiteľné a hlavne dávajú zmysel.(VPMK!-ako to vy voláte) Po prečítaní sl.príkazu (bola zriadená nová linka) som mal dojem,že ide o niečo pravidelné a to je AŽ 1(JEDEN) SPOJ!!! ☺ ☺ ☺
Kto nerozumel: Ev.č. 1004 v Iževsku bola do novembra 2003 T3 #2352, ktorú nahradila rekonštruovaná T3R ex #355 z Košíc (modernizácia v r. 2001 v Ostrave).
eMareq:Myslim si,ze z principu ma byt CP na kazdej zastavke.Ako platiaci cestujuci mam pravo cestovat aj 100 m a cakat na ten spoj pol hodiny,to je na mojom rozhodnuti a DP je povinny ma informovat o odchodoch.A taktiez nevidim dovod,aby TU prispievala na nejaky spoj ak bola doteraz ponukana kapacita a kvalita spojenia nedostatocna.DPMK dostava dotaciu aj na studentov a aj cestovne platia-a ak neplatia,tak je to vec revizorov a nie TU.Akekolvek prispevky okrem komercnych liniek a spojov mimo obvod mesta pokladam za nesystemove.
Re #3833 eMareq: Možno príklad Hydiny a Mlyna je špecifický, ale myslím, že ide o princíp a tak by sa tam ten CP predsa len dal.
Okrem toho, CP neinformuje len o odchodoch spojov, ale aj o príchodoch.
e #3832 Nodes + spravcom tejto casti diskusneho fora, by som poprosil, aby aktualizovali CP R4 s odchodom zo Stadiona TU.
Tym spojom, ktory sa zavadza od pondelka pre TU je linka R4 s pridanym casom o 16.50 a,c,v. Nove CP R4 su uz vylepene (overene mnou na Stadione TU
a - len po OC Optima
c - premava v case sk. vyucovania
v - premava v case vyucovania vys. skol.
-----
Co si myslite o vylepovani CP jednu zastavku pred konecnou? Konkretne mam na mysli L19 pri hydine-> mlyn. Podla mna je tam zbytocne, lebo k mlynu sa da dostat aj pesi za par minut a samotna L19 uz nikde inde nepokracuje a nieje ani pripojom na iny spoj.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Naviac od TU nejaku uhradu mozes sotva ocakavat, ked skola nema ani na zabezpecenie kurenia v prednaskovych sienach + kopu dalsich veci na ktore nema.