Reakcia na: 5 #38290:
Aby som doviedol výsledný efekt na ľudí, ktorí chcú vystúpiť na NO:20, 20L, 20o - zastavujú na stanovišti smer Šaca (na Štúrovej za Dargovom),
20B označené ako 20N - zastavuje na Bottovej,
20n - zastavuje pri parčíku.
ANI JEDNA 20-ka však nezastavuje v hlavnom prestupnom mieste pred Slovanom, teda tam, kde by všetci najradšej vystúpili. Navyše, mnohí vodiči to sami nevedia a tak často ráno 20N nejde na Bottovu, ale vyhodí ľudí až za Dargovom, čím im totálne narušia ich prestupné plány. Kopať do takej MHD.
Dobre ne? Nechapem načo je to dobre, že 51ka začina až pred druhou a posledna ide pred piatouči ako a tym pádom sa všetci musia trepať v L10 a vodiči maju male vykony, ak by tu 51 predlžili tak by to malo prínos aj pre vodičov aj pre ľudí.
LeLe
To by mal byť už aktualizovaný cestovný poriadok.
Len neviem čo za trúbu (pardón za výraz) vymyslelo linku L10n. Keby taká linka nešla, tak v tom bude menší chaos ako keby šla. V súčasnosti máme linky:
10s - cez Staničné námestie
10n - po Námestie osloboditeľov
10x - premáva po OC Optima
Nech mi nie*****o vymyslel vysvetlí, kto to má skúmať kam tá linka ide. Pri starom LV išla linka 10 a vedel som kam ide. Teraz musím najprv preštudovať skratky, dočítať sa to v CP a tak nastúpiť. Ľutujem vodiča čo bude mať zajtra tú L10n, lebo predpokladám že naneho sadne zopár vulgarizmov a urážok zo strany cestujúcich. Týmto si pohoršili aj tvorcovia NLV, vniesli do CP ďalšie komplikácie a opäť pribudnú ďalší odporcovia NLV.
Samozrejme predpokladám, tak ako nie je na paneloch zobrazené 10s, aby každý vedel že ide cez stanicu, tak tam nebude 10n.
Mám nápad: Nebolo jednoduchšie pridať namiesto spojov L10n spoje linky 51, pri ktorej každý vie že ide na Námestie osloboditeľov, alebo to nebolo možné, lebo máme tak veľa vystupujúcich v zastávkach Vo výmoli a SOU železničné?