Reakcia na: pedro77 #37635:
Možno sa odstranili subehy ale nezrušili sa vláčiky ktore boli, napr dnes z THC išla 10 o minutu 34 potom 20 minut nič a potom zase 10, 34, 18 a zase nič.Minule tu eMareq pisal, že L18 je skoordinovana s L19 od amfiku, načo je dobra tato koordinacia keď obidve idu na KVP? Ako tu už pisal "5" koordinovať by sa mali odchody z koncovych sidlisk napr. Furča, THC, KVP a až potom tie ostatne.
t.p
2.)
a.) pri vhodnom trasovani aj tie 4 minuty mozu spravit ten rozdiel vo vyprave, podla hesla babka k babce budu kapce
b.) bruselska - madridska tam a naspet je asi 1,6 km. Nech ich usetrime iba na 50 jazdach denne 80km, za rok to robi skoro 30000 km, ktore sa mozu pouzit efektivne.
3.) v com je problem, ze je to iba jedna linka ? V tom, ze ludia budu musiet prestupovat ? Ber prosim do uvahy aj fakt, ze ten autobus bude na hanojskej prazdny, kdezto autobus od madridskej, podla toho co hovoris, by bol minimalne z polovice plny.
Ake komplikacie, zmetok a problemy by sposobil moj navrh ? Prosim bud konkretny.
Co sa tyka uspory vodicov pri skrateni nintervalu na 6 minut, na miesto 12 vodicov potrebujes 10, co je uspora dvoch vodicov. Ta linka 10 bol len priklad, ako som to tam pisal prestavky som do uvahy nebral. Intervaly som ratal na zaklade LV ku 28.8