K mojim prispevkom ste mali moznost reagovat v priebehu hadky a nie teraz, ked je uz "po funuse". V prispevkoch som sa uz vyjadril a viac sa k tomu nemienim vraciat.
BM: Takze minimalne system el. dopravy nam moze byt vzor. Len sa mi vidi kus vysoky pocet liniek a to aj autobusov. Ale nebol som tam,takze nepoznam miestne pomery.
Aby som to ujasnil. Fotky 4303 ukazuju stav ako vyzeral autobus v neakom obdoby. To ze ten autobus beha plne dobre viem. Vzdy treba sledovat datum.
ALL > vcera som sa vratil z Varsavy a mozem povedat ze som ostal milo prekvapeny. Mesto vecsie ako Praha nosnou dopravou su elekticky 37 liniek, metro 1 linka a autobusy 194 liniek.
Intervali: elektricky v rozmedzi 3-5min v spicke
5-15 min mimo spicku
10-20min volne dni
Autobusova 10 - 20 min spicka
15-20 min mimo spicky
15-20 min volne dni
METRO - 3 min v spicke
4-5 mimo spicky
6-8 volne dni
Vozove parky: elektricky ALSTOM asi 35% nizkopodlazne velka cast elektriciek je podobna T6 kam a T5C5 ale dokonca T1.
Autobus: Velka cast- MAN klbovy a solo
- Solaris 15, 12, 10
- Ikarus 280.08 , 435, 412, 417, 260
Jelcz solo a klbove vsetky co som videl nizkopodlazne
Vozovy autobus. park je z asi na 85% nizkopodlazny.
METRO- supravy Alstom a klasicke stare ruske ako v Prahe a Moscve.
Ceny listkov velmi podobne ako v Bratislave. System casovych listkov.
Pouzivaju sa transparenty BUSE a Mielec.Dokonca su kombinovane. Vnutorny Mielec vonkajsi BUSE, palubne pocitace jednoznacne BUSE 100 a 200 ale i Mielec SRG 3000, zalezi od vozovne.
Co sa tyka este dlzky liniek tak sa polkolo pohybuje v intervale asi 30 - 90 min.
Odporucam pozriet ale davajte si sakramensky pozor kde fotite nie vsade vam to totiz dovolia.
J > pokial viem tak Ikarusy su automaty a az teraz v posledbnej dobe sa vysklytlo najviac problemov, len co ja si pamatam.
> poziar 4311
> 4 mesiace odstaveny a takmer rozobraty 4303
> porucha motora na 4305 asi mesiac odstaveny
> a dalsia porucha na 4309 odstaveny cca 3 tyzdne
Vladimír: Jasne, že stojim. Veď práve, že to som už počul, že ste nie moc s nimi spokojný, ale u nás je to v pohode. oni sú trochu citlivejšie, predsa je tam viac tej elektroniky. vaše majú automat alebo manualnu ako v KE. Teda aspoň ak si pamätám z 1998 čo som bol v KE tak som počul manual.
Koľko je ich v Prešove a koľko v KE? Máte aj 415, alebo sú len u nás.
Pleas, koľko ste dali za ten SU12 a koľko dávajú Ke za SU15. Diky.
Vladimír: Jasne, že stojim. Veď práve, že to som už počul, že ste nie moc s nimi spokojný, ale u nás je to v pohode. oni sú trochu citlivejšie, predsa je tam viac tej elektroniky. vaše majú automat alebo manualnu ako v KE. Teda aspoň ak si pamätám z 1998 čo som bol v KE tak som počul manual.
Pleas, koľko ste dali za ten SU12 a koľko dávajú Ke za SU15. Diky.
Dúfam,že si sa neurazil!Ja som si dátum fotenia (14.6.03) všimol,ale keďže som 4303 videl už v júli behať po uliciach ,tak som Vás o tom chcel informovať. Okey
Dopravak > Popisy k fotkám sa robia keď sa pripravujú fotky na web. Tie má však BM pripravené na min. 2 mesiace dopredu, takže fotky nie sú celkom aktuálne. Pokiaľ by však išlo o nejakú mimoriadnú udalosť napr. 4311, nie je problém ich hneď zaradiť pokiaľ budú k dispozícii.
PvvS:
To je právě to o co mi v pořadu šlo. Když se na to zpětně podívám, tak je to spíš kydání na pár osob. Na metru by samozřejmě mohly být nižší škody, kdyby se metro zavřelo dřív a pořádně, ale škody by byly tak jako tak.
Barrandov: O tom se tu opravdu radši nebudeme bavit, ale je pravda, že ty serepetičky mají pro cestujícího obrovský efekt a v celkových nákladech (estakáda, tunely, měnírny, koleje, mzdy dělníků po dobu tří let, výkupy pozemků) se skoro ztrácí.
Tam bych moc nešetřil, spíš bych šetřil třeba právě na nových autobusech.
J:
Ochranný systém metra (OSM) byl projektován v temných dobách komunismu a od té doby se v podstatě nezměnil. Voda se vlastně až na Václavík dostala, protože stanice metra Muzeum byla zaplavená.
O OSM se nikdo z nás a už vůbec ne z televize nedozví. Např. někde na Radlické by měla být např. v podzemí vybudována nemocnice, kde je sklad potravin. S kámošem jsem např. v prváku prolezli bývalý atomový kryt pod Letnou. Je to strašně obrovský rozloha asi tak 4 fotbalových stadionů, spousty chodeb a místností. A takových úkrytů je pod Prahou desítky.
Ale k tomu se normální smrtelník nikdy nedostane. Např. je také vybudována úniková chodba z parlamentu ke stanici metra Malostranská.
Dopravák má pravdu. Veď sa skúste dohodnúť s dekom na vytvorení Pražskej a brnenskej sekcie.
Avšak len jedno sa chcem spýtať. V tom dokumente hovrili, že ten systém bol v podstate protiatómový kryt a mal vydržať pretrhnutie vltavskej kaskády, čiže vodu ešte o 20m vyššie, čiže až na václaváku.
Takže KE:
u vás sú Ik435.18 resp 435.18B, E, F(ak také máte) problémové busy?
Diggi: Ten Ikarus ev.č. 4303(viac fotogaléria) už dávno behá po košických cestách na L18.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Ak mám dobré info, tak SU 12 stál 7,3 mil. Sk. Ale to je prešovský! To znamená, že nie v štandardnej, ale možno aj v podštandardnej výbave.