Pan Kristof.
Ziadat povolenie na zverejnenie odpovede poslanca MZ na Otvoreny list
poslancom MZ je koho napad, prosim? To sme uz v pristupe k "verejnym autoritam"
zasli tak daleko/hlboko?
-
Citam tu vase predstavy o rieseni problemov v DPMK a nevidim nic zaujimave.
Ziadat viac peniazi je univerzalne riesenie, nie je treba k nemu nic. Okrem zapalu
pre vec. Nenavrhujete ziadne dlhodobo funkcne riesenie.
-
Monopol DPMK je diera, do ktorej liat peniaze je nezmysel. Vo vasom vybere
z mojej odpovede ste preco zabudli uviest, ze DPMK prepravuje stale menej platiacich
cestujucich? Ako moze dobre fungovat firma, ktorej prijem od zakaznikov sa stale
znizuje?
-
Ako moze dobre fungovat DPMK, ktory riadia politicki nominanti bez zodpovednosti?
V konecnom dosledku su za stav v DPMK zodpovedni Kosicania. Volia poslancov
a primatorov, ktori zakopavaju problem mhd - MHD v meste - pod koberec.
A problem MHD riesi zatial najviac DPMK. Tak aj MHD vyzera.
-
A nevidim dovod, preco by dosledky nemali niest Kosicania. Nech si 75% z nich uzije
svoju lahostajnost, ked nejdu volit v miestnych volbach.
-
Riesenie:
1. odvolat politickych nominantov a najat manazerov s historiou v riadeni firiem v krize.
Odvolat Tkaca. Zmenit Stanovy, ked mesto "schvaluje" plany
DPMK - drobi sa tym
zodpovednost.
2. Zmrazit mzdy THP, zacat vyjednavat o dlhodobom navysovani platov vodicov.
Okamzite zacat konkretne kroky na zlepseni ich pracovnych podmienok.
3. Ziskat info, ako funguje mhd po privatizacii v roznych mestach sveta
a prevziat jeden model. Motivovat firmy, co ziskaju licenciu na mhd.
4. Vytvorit podmienky pre vstup konkurencie do mhd.
Ziadat povolenie na zverejnenie odpovede poslanca MZ na Otvoreny list
poslancom MZ je koho napad, prosim? To sme uz v pristupe k "verejnym autoritam"
zasli tak daleko/hlboko?
-
Citam tu vase predstavy o rieseni problemov v DPMK a nevidim nic zaujimave.
Ziadat viac peniazi je univerzalne riesenie, nie je treba k nemu nic. Okrem zapalu
pre vec. Nenavrhujete ziadne dlhodobo funkcne riesenie.
-
Monopol DPMK je diera, do ktorej liat peniaze je nezmysel. Vo vasom vybere
z mojej odpovede ste preco zabudli uviest, ze DPMK prepravuje stale menej platiacich
cestujucich? Ako moze dobre fungovat firma, ktorej prijem od zakaznikov sa stale
znizuje?
-
Ako moze dobre fungovat DPMK, ktory riadia politicki nominanti bez zodpovednosti?
V konecnom dosledku su za stav v DPMK zodpovedni Kosicania. Volia poslancov
a primatorov, ktori zakopavaju problem mhd - MHD v meste - pod koberec.
A problem MHD riesi zatial najviac DPMK. Tak aj MHD vyzera.
-
A nevidim dovod, preco by dosledky nemali niest Kosicania. Nech si 75% z nich uzije
svoju lahostajnost, ked nejdu volit v miestnych volbach.
-
Riesenie:
1. odvolat politickych nominantov a najat manazerov s historiou v riadeni firiem v krize.
Odvolat Tkaca. Zmenit Stanovy, ked mesto "schvaluje" plany
DPMK - drobi sa tym
zodpovednost.
2. Zmrazit mzdy THP, zacat vyjednavat o dlhodobom navysovani platov vodicov.
Okamzite zacat konkretne kroky na zlepseni ich pracovnych podmienok.
3. Ziskat info, ako funguje mhd po privatizacii v roznych mestach sveta
a prevziat jeden model. Motivovat firmy, co ziskaju licenciu na mhd.
4. Vytvorit podmienky pre vstup konkurencie do mhd.
eMareq
Re #35068 Isidor: Ak niektoré CP majú platnosť od 1.7.2007 sú tam uvedené nové zastávky (samozrejme, nikto si hlavu nelámal, že ešte platia staré a o nejakej zmene názvu nikto ani bu ani mu). A také si nenašiel, že Slovenská televízia namiesto Skladná? ?
Re #35067 Dimi: Lebo EHMK, mesto kultúry a športu. ?
Re #35063 PTI: ? ? ? ? ? ?
Re #35062 Arksun: Asi takto? http://194.213.60.4/DataFTP/JRPortalData/200/20080628/200_(675_3)T.pdf ?
Re #35059 5: Ale ja som len tlmočil o mi povedal RD, on nevravel, že to nejde spraviť.
Re #35057 PTI: "Hrozí, že aj v septembri naďalej potrvá obmedzený prázdninový režim MHD."
Neviem, ale ten prázdninový režim je tu 8 rokov...
Re #35055 PTI: Na magoriáte nie sú schopní také čosi vymyslieť, tak to radšej hádžu na druhých. Možno je to aj dobre, lebo keby to vymýšľala nejaká "odborne spôsobilá" osoba podľa vzore SKK, bola by to katastrofa. Ale má sa založiť naspäť ÚDI ako kedysi dávno bol.
Re #35054 PTI: Posledná veľká investícia bola trať na stanici a predtým Južná trieda, dajme tomu, že ešte to esíčko pod mostom VSS. Inak sa vymenili po dva páry 2 až 3 metrových kusov koľajníc do oblúkov a eto vsjo...
Re #35053 Vladimír: Zastávky som neprekladal ja, ale Riaditeľ dopravy. Keďže vidím, že je viac negatívnych ohlasov, pokúsim sa mu to pretlmočiť.
Re #35052 TA: Áno sú.