Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #3400:
úplný súhlas 🙂


V poslednej dobe sa nám omladzuje kolektív vodičov 🙂 Včera na 5002 nový mladý vodič, dnes na 1001 nový chalan (najlepšie /?/ bolo, ako prechádzal cez križovatku trolejov)

Pred chvíľou som na Nám. oslob. videl Solaris L30 (od Blšáku), ktorý tam stál skoro 3 minúty, kým sa cestujúci obmenili /totálne bol preplnený/. Neviem do kedy bude tento stav trvať. To nikto nevidí, že v tomto smere treba kapacitne posilniť spoje ?
Reakcia na: Sarko #3407:
Oukej, ale ani dopyt nemusí byť absolútny. To znamená, že to môže byť nastavené tak, že ja si navolím zelenú a "samofor" mi dá signál voľno len v prípade, že nejde vlna vozidiel.

Na "vlastné postupy" revízora sa môžem vykašľať. Nie je možné človeka za jeden priestupok pokutovať dvakrát. A ak je súčasťou pokuty aj cena cestovného lístka za príslušný spoj, tak už vôbec niet o čom baviť. Odo mňa by DPMK 2400 Sk nedostal.
Reakcia na: SHORTY #3404:

104-ky by bola naozaj škoda, na vyhliadkové jazdy by sa hodila veľmi dobre. Ja by som netvrdil, že nemá historický význam (už ju tu máme 19 rokov...), ale že pôvodné historické prvky boli škaredo potlačené. Historické vozidlo to samo o sebe nie je, ale možno by sa dalo nazvať historickou vyhliadkovou električkou. Na to, aby mohla slúžiť aj naďalej, by bola potrebná veľká oprava, rozobratie dvoch vrstiev podlahy a výmenu za jednu vrstvu, ktorá sa bude dať otvárať, s možnosťou kontrolovania výzbroje a dať tomu nejaký ľúbivý náter. Nemal by som nič proti tomu, aby zostala modrá a žltá, ale na nejakom napr. krémovom podklade. Bude potrebná aj zámena zberača prúdu, ktorý je príliš ťažký a ničí konštrukciu vozidla.
Reakcia na: KVKV #3388:

Bývalá 103 nie je Šariš, ale Zlatý Bažant. Firma, ktorá si v nej robí hypermodernú reštauráciu už nechala 3x prerobiť náter, ktorý je však už tiež dávno hotový. Kým bol predošlý náter v dvoch príjemných odtieňoch zelenej a žltými linkami, teraz je vozidlo celé tmavozelené so zlatými linkami a vyzerá skôr ako vojenské vozidlo... Navyše boli vybraté trakčné motory a z jednej strany aj ovládací kontrolér... ?
Reakcia na: Vladimír #3359:

Nový samofor 🙂 , ako som písal je na dopytové ovládanie, takže tam svieti permanentná zelená. Či je koordinovaný s prípadnou zelenou vlnou z KVP-čka, to som si nevšimol, nakoľko za tých cca 10 min., čo som čakal na autobus, tlačidlo nikto nepoužil.

K tým revízorom, situácia síce vyzerá absurdne, ale musíš uznať, že je to tak a revízor na to prakticky právo má. Čo som si všimol, každý košický revízor má "vlastné postupy", ktoré by sa mali nejakým školením štandardizovať.
Zopár s MHD len okrajovo súvisiach článkov z Korzára, ktoré sa neoplatí dávať na hlavnú stranu:

Kvôli rýchloceste "padne" v Barci šesť domov
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=31.3.2004/44747K

Poslanci KVP schválili výstavbu potravín Lidl
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=31.3.2004/44750K
Reakcia na: Nodes #3402:
Ono, Igorko chcel naznačiť asi toľko, že sú mestá s porovnateľným aj horším stavom tratí ako majú Košice a Astra si veselo jazdí.

Stále nerozumiem vete: "ešte nemusi znamenať, že môže jazdiť aj u nás." Čo vlastne má byť tou prekážkou?
Ad.KVKV: Keď už si spomenul tu 104,tak ma až srdce zabolelo, keď sme si minulé leto robili vodičáky na 2-nápr. a potom povedali, že už nemôže vyjsť s cestujúcimi do ulíc pre zlý technický stav. A ešte horšie je,že ju chcú použiť na náhradné diely. Poniektorý hovoria,že nemá nijaký historický význam ale ja si myslím,že keby robila pravidelné vyhliadkové jazdy(PRÍPADNE LINKU 5),obyčajní cestujúci nesledujú historiu ale im by išlo o tú nostalgiu a malé deti by mali atrakciu a tie tiež nevedia nič o historii. Jedine zarytí maniaci by frflali.
Reakcia na: Nodes #3396:

Tak toto ma zaujíma , on niekto vykonal nejakú odbornú analýzu na použitie tohto vozidla v KE ? Aké sú argumenty? Na základe čoho vznikol tento názor, to je oficiálny aj v dpmk ??
(...ešte stále premýšlam o tom prekvapení na tramvajtág...)
Reakcia na: S499.1023 #3398:
Boli ste u nas, videli ste, ake mame trate. Pri predstave, ze sa ta elektricka prediera napr. zo Seneho trhu na stanicu, mi naskakuje husia koza. Obluky su vyhoblene uz dost aj bez nej. A ze jazdi v Plzni po rozbitych tratiach, v Olomouci detto, este nemusi znamenat, ze moze jazdit aj u nas. A pripocitajme si k tomu starostlivost o elektircky v KE.
Reakcia na: S499.1023 #3398:
Mi mame asi vsetko 3 dokopy 🙂
Reakcia na: Dopravák #3397:
K článku asi toľko (nešetriac a stroho): Krásny dôkaz, že v Košiciach na hlúposti bolo, je a bude vždy peňazí dosť ?
Reakcia na: eMareq #3386:
V rozpore so zákonom by to nebolo. Ten (zákon NRSR + VZN mesta o MPP) totiž hovorí o zaplatení cestovného (12 Sk) + stonásobku základného cestovného bez príplatku a zliav (1200 Sk). Takže 1212 Sk.

A keď sme už pritom, zákon o výške pokút bude v dohľadnej dobe novelizovaný (možno je už aj schválený). Čaro zmeny spočíva v doplnení jedného slova: "Prirážka za cestovania bez platného cestovného lístka sa stanovuje ako MAXIMÁLNE stonásobok základného cestovného bez príplatkov a zliav." To znamená, že jednotlivé DP budú môcť pokuty aj znížiť. Minimálne náš prešovský DP sa tejto príležitosti chytí a zrejme bude zvýhodňovať čiernych pasažierov, ktorí pokutu zaplatia bez otáľania hneď.

Re #3394 KVKV: Veru tak... Bremeno chýb sa tiahne už od 60.-70. rokov, keď sa električka nenaplánovala na Furču ani KVP. Je to škoda.

Re #3398 S499.1023: Vieš, to sa nedá, nikdy sa tu s takým nejazdilo... 😉
Nodes:A preco by bola Astra/Anitra/Trio absolutne nevyhovujuca pre vase mesto,ked to moze jazdit v Plzni (rozbity zvrsok),Olomouci (rozbity zvrsok+obluky),Moste (rychlodraha)?
Reakcia na: KVKV #3395:
Zapozicanie Astry, Anity ci Tria celkom iste nemyslis vazne. ? Toto vozidlo je pre prevazdku u nas absolutne nevyhovujuce.
Reakcia na: eMareq #3393:

Ja s tým tohoročným košickým "tramvajtágom" nedám pokoj.
Mohla by to byť jedna z týchto vecí:
-Astra alebo jej novšia odvodenina zapožičaná z Ostravy na predvádzačky
-Nízkopodlažný "Trolino 15m" zapožičaný z Ostravy na predvádzačky
-Solaris klbový 18m dlhý
-SOR 9.5m ???
-Zapožičaný voz koňky z nejakého mesta
-podarí sa doviezť z Brna košický hist.voz - ale tam nie je čo na ukazovanie, tam je potreba min. 5 rokov náročnej práce
-"21" to nebude, nie je hotová
-pochopitelne tam budú "klenoty" T3MOD a "nové" KT
-len tak naokraj, bolo by dobré aspoň premalovať 104, už vyzerá hrozne , a bez toho nepekného farebného delenia na čele.
Reakcia na: Vladimír #3376:

To, že električka na sídl.Ťahanovce nebude , je rozumné. Pokial sa plánuje trolejbus ako popisuješ , je to dobré riešenie.
V Košiciach sa v minulosti napáchalo mnoho dnes už nenapravitelných chýb v koncepcii mhd a dopravy vobec.
Povodný cestný most -úzky, ktorý nepočítal s električkou od križovatky pri VSS smerom Nad jazerom sa staval v dobe ,keď už boli plány na električku. Ako to dopadlo,vidíme dnes.
Sídlisko Furča až do K.N.Vsi bolo ideálne pre stavbu električky. Sú tam projekčne náročné úseky , stúpania, kolízia s hlavnými cestnými komunikáciami. Ale podla vzoru z iných miest by sa to bolo dalo riešiť. V opačnom smere by trať viedla po Mier v dnešnej trase trolejbusu, ďalej Watsonovou až k amfiteátru s napojením na komenského a Němcovej . Možno tak za 50 rokov (ja viem,dnes sa tam plánuje trolejbus s pokračovaním až na KVP)
Reakcia na: KVKV #3392:
No koninu som jedol, je to sladke ako konina a dost tvrde maso 😉 🙂 Konmi to pojde sotva, ledaze by vymysleli elektrickych (nie hojdacich :)/.

MISS DPMK - si predstavujem ako nejaku povabnu, sarmantnu pracovnicku DP. Su tam take, ja som si nejako nevsimol 🙂 🙂
Reakcia na: eMareq #3389:

Nové kone! Tie vlaňajšie odišli do salámu 🙂
....alebo Miss dpmk - keď sa Ti páči...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.