KVKV:Tvoj rozbor casoveho tarifu je absolutne irelevantny,pretoze uvazujes so z prsta vycucanymi cenami a platnostami CL,samozrejme vycucanymi tak,ze dokumentuju virtualnu nevyhodnost prestupneho tarifu.Porovnavanie so zavedenim systemu MOC v 70.rokoch je absolutne od cesty,pretoze vtedy to bola jedina cesta ako zaviest odbavovanie cestujucich bez ucasti dopravneho personalu.
Vladimír
Re #3353 Sarko: Dúfam, že nový semafor je skoordinovaný s ostatnými na Toryskej do zelenej vlny.
Re #3355 Sarko: Čipové karty sú blbosť, ale aj tak je tu jeden rozmer, prečo je odrieknutie ich dodávky (pokiaľ je definitívne) poľutovaniahodné. Po ich zavedení totiž mal vzniknúť v druhej polovici roka 2004 integrovaný systém medzi DPMP, ZSSK a DPMK, kedy by na cestu z ľubovoľnej zastávky MHD Prešov do ľubovoľnej zastávky MHD v Košice skrz železnicu platil jeden cestovný doklad.
Re #3356 Sarko: Ako som napísal už Isidorovi, takúto situáciu považujem za absurdnú. Pochopiteľná by bola len v prípade, ak by prvý revízor navrhol cestujúcemu predať JCL a tento by odmietol. Ale keďže vieme, že toto sa nikdy nedeje, tak obdržanie druhej pokuty je podľa mňa niečo nehorázne zo strany DPMK.