Nemali ste to podpisovat.. Vas nemoze nikto donutit k niecomu, s cim nesuhlasite. Moze za Vas suhlasit zakon, no Vy pod tym tlacivom podpisany nebudete. No uz sa stalo.. ?
Základná odborová organizácia OZ Doprava č.2 pri DPMK, a.s. Košice Bardejovská 6
OZNAM
Dnes t.j. 19. marca 2008 v dopoludňajších hodinách bola zvolaná komisia KV, kde mi bolo oznámené, že v zmysle § 3a zákona o kolektívnom vyjednávaní č. 2/1991Zb., zmeneného zákonom č. 328/2007 Z.z. sa zamestnávateľ dohodol s väčšinovou odborovou organizáciou a podpísal dohodu o zvýšení tarifných tried u všetkých zamestnancov
o 5 % od 1. marca 2008 a iné (viď zápisnica).
ZO OZD č. 2 vyjadrila k dohode svoj zásadný nesúhlas.
Pod spoločný návrh k zvýšeniu tarifných miezd a pod otvorenie štrajkovej pohotovosti sa podpísali obe odborové organizácie. Napriek tomu, v rozpore s touto dohodou postupovala ZO č.1 samostatne. V zmysle zákona je táto dohoda platná a musíme ju rešpektovať.
Avšak z dôvodu, že táto dohoda je v rozpore s tými cieľmi, čo sme chceli dosiahnuť ZO OZ Doprava č. 2 nevidí dôvod ku ukončeniu štrajkovej pohotovosti u vodičov MHD.
Vyzývam preto vodičov MHD aby vo vlastnom záujme naďalej dodržiavali pravidlá štrajkovej pohotovosti a nezabudli ani na posledný odsek, ktorý hovorí o maximálnom pracovnom čase v týždni a maximálnom limite práce nadčas v zmysle ZP.
Vladislav STANKOVIČ v.r.
predseda ZO OZ Doprava č.2 pri DPMK, a.s.
Košice Bardejovská 6
inak je super, že DPMK chce žiadať o 500miliónov, keď celková indikatívna finančná čiastka na všetky projekty (skupiny II) spolu v aprílovej výzve má byť 9mil. EUR ☺
Re #32137 eMareq: DPP má tuším 14 alebo 15 odborov ?
Ja som pri zaklade OO č.2 nebol.Neviem ti nato odpovedať,to by vedel iný,tu diskutujuci,čo viem je že sa založili preto lebo OO č.1 suhlasila a podpísala všetko.Nesnažila sa vyjednať nikdy viac,len prikivovala na dane podmienky.Proste nerobila problemy.To je všetko čo viem. ?
Mňa by zaujímalo prečo tu máme LEN dvoje odbory, prečo nie troje, štvoro, pätoro, ... ? Už niet odborových predákov? Nie je mi jasné čo viedlo k rozdeleniu terajších odborov na dvoje. Lojálnosť jedných ku starým kádrom a nespokojnosť tých druhých s tými starými, tak sme si založili druhé?
Už to vidím,ako za odmenu vyhraje znova najbližšie volby za predesedu OO č.1 , a ak nahodou nie,som zvedavý aku zase umelu funkciu pre ňu vymyslia - za lojalnosť.Ako vymysleli pre mnohých čo su na Bardejovskej.
Pri kolektívnom vyjednávaní v r.2006 keď som za zamestnávateľa dával návrh na navýšenie platov pre vodičov a dielne o 5% a pre THP 3%, p.Ivanová s tým samozrejme nesúhlasila, chcela vsjo rovno.
Myslím si a určite nie iba ja, že ak GR alebo niekto ako referent K.K. nebudú dva týždne v práci, MHD v Košiciach pôjde bez problémov ďalej, ale bez vodiča ten autobus alebo trolejbus cez bránu neprejde.
Takže tak.
Ale to tu už niekde bolo že radšej ukrajincov poberú než by nám mali dať viac.
Inač sa mi zdá, že ona háji záujmy zamestnancov ale len tých čo sedia na Bardejovskej. To ona v tom mala prsty pár mesiacov dozadu čo odmietli zvýšenie platov od magistrátu len pre vodičov, lebo trvali na tom že sa musí zvyšovať celoplošne?
Najvyšší čas oddísť ztoho zhniteho podniku.Tu mladý nemaju šancu sa postaviť na vlastne nohy za 14.000 mesačne. A nech guta uderí celu Bardejovsku aj z magistratom - ved su tam same potkany . Naj tu robia len dôchodcovia a Rumuni,Bulhari a neviem jaky cigáni. Nech ti je zem lahká-DPMK a.s.
nerozčuluj sa,sadne ti to na srdce...je to smutné,no verím,že sa eče na niečo príde,kaša sa totiž nikdy neje taká horúca,aká sa navarí!apropo napadla ma myšlienka... ?
čudujem sa vodičom ale aj ostatnym zamestnancom ,že su ešte u nej vodboroch, lebo ona haji zaujmi zamestnavatela a nie zamestnancou
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes