Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Irisb #31935:
Saca je vizitka isteho pana nosiaceho meno vtaka, ktory je znami tym ze kradne a k tomu este z madarskym akcentom. Dalej je tam pol mechanika, lebo jeden co sa snazi nie je taky dobry mechanik a ten druhy toho za mechanika nepovazujem, ten len vybavuje STK pre podnik vdaka svojim znamostiam. Posledny dvaja normalny mechanici,ktory boli skoncili na Hornadskej
Reakcia na: saly #31936:
Pána Boha... ta totej 57čky sa už do júna nedočkam na zastávke veckaj.....šak tam len budare jazdia... ? ? ?
Reakcia na: Kari #31928:
Podľa mňa ide o určitú nepísanú dohodu medzi DP a Magistrátom, že sa jazdí na vozoch, ktoré nie celkom spĺňajú požiadavky na výpravu. A to preto, lebo Mesto nemá financie na zlepšenie vozového parku v takom rozsahu.
Ale keď si to situácia vyžiada - štrajk- tak je možné pohroziť tým, že sa nevyjde s vozom v zlom tech. stave.
Reakcia na: BMko #31932:
"Bol by som rad aby sa tu ozvali aj vodici z prevadzky Saca a ty by tu opisali na com musia robit a ako dlho aby splnili normu. "

ze musia robit aj nad ramec "normálnej" pracovnej doby aby splnili normu suhlasim...ostatne ako aj s vacsou castou tvojho prispevku......ale zaujala ma ta poznamka...."na com musia robit"....myslis tym technicky stav vozov? lebo ak ano, tak z velkej casti si mozu za to hlavne sami Sacanskí....a nie len slabou udrzbou, ale aj katovacim systemom, ktory v Saci panuje uz roky.....
K tým TEDOMom:
1.) Vodiči si chvália najmä tepelnú pohodu v kabíne. Tepelná pohoda bude dovtedy dokiaľ sa kúrenie nepokazí, potom bude dlho trvat kym sa niekto odhodlá kúrenie opraviť.

2.) ... veľmi dobrý tepelný výkon vozidla v priestore pre cestujúcich. Áno výkon výborný, len aby taký nebol aj v lete. Ale stále nechápem logiku natrepať kúrenie za sedačku.
Reakcia na: BMko #31932:
oprava ministerstva zdravotnictva a nie vnutra ?
Reakcia na: Kari #31929:
Pocuj ty inteligent zjavne si z magistratu :
takze k autobusom a vodicom : vozidlo ma byt vybavene platnou lekarnickou, nie je ani jedn. Vid smernica ministerstva vnutra. Vystrazny trojuholnik - zakon 315 alebo 225 o prevadzke motorovych vozidiel na cestnej premavke. Zadymene koncove svetla, smerovky, nefunkcna siganlizacia spiatocky, protektor na prednej naprave, nesparovanie pneumatik podla novej legislativy, nefunkcne ABS, ASR, netesnost motora, prevodovky, diferencialu, zatecene naboje kolies, prehnite schody, vybite tlmice, chybajuca vybava vozidiel (nedostatocny pocet hasiacich pristrojov), nefunkcne kontrolky, nefunkcny otackomer, rychlomer (pripadne prepadnuta lehota ciachovania).....

Moj zaver je : prid sa pozriet a vsetko to ti ukazem v reali. Za dalsie tento podnik zabudol dvyhat vodicom platy inflacne kazdy rok, ako sa to robi v civilizovanych mestach. A nevravim, ze za to moze terajsie generalny riaditel, alebo riaditel dopravy. Za to moze byvale vedenie a mesto. A to, ze vodici sa citia byt ukrivdeny je pravom . V EU by mal vodic zarabat okolo 2000 - 3000 Eur. Kde tu sa zaraba okolo 500 - 700 Eur. Nevraviac o tom, ze sa to nezaraba za normu hodin, ale za normu nad normu hodin. A niektory vodici tu makaju aj 25dni do mesiaca a maju sotva normu. Bol by som rad aby sa tu ozvali aj vodici z prevadzky Saca a ty by tu opisali na com musia robit a ako dlho aby splnili normu.


PS: Kari skus argumentovat z niecim co si vies podlozit
Reakcia na: Kari #31928:
pri lobovani noveho linkoveho vedenia, ktore je potrebne stali ludia, ktory sa o dopravu zaujimaju a rozumeju jej srdcom a nie peniazmi. A som rad, ze preslo linkove vedenie je to krok k zkvalitneniu dopravy.
Reakcia na: Kari #31929:
uz bud radsej ticho, nevidis do toho a snazis sa byt mudry.....
a ešte dačo: "prísnejšie budeme dbať na dodržiavanie rýchlosti a bezpečnostných predpisov a podobne" - čiže ak správne chápem, dnes vodiči DPMK veľmi nedbajú na dodržiavanie rýchlôosti a bezpečnostných predpisov.

Ten pán odborár by asi mal najprv premýšľať a až potom sa vyjadrovať pre médiá.
Reakcia na: Irisb #31923:
no neviem, buď to vozidlo spĺňa vyhlášku, alebo nie. Keď sa niekto vyhráža tým, že v rámci "štrajku" nepreberie vozidlo, lebo nespĺňa podmienky, ale normálne, keď "štrajk" nie je, s ním jazdí, je to divné. Najmä ak tu niektorí tvrdia, že sa to týka 80% autobusov.

BMko: dávno som sa tak nezasmial. To si naozaj myslíš, že sa eurofondy nedajú rozkradnúť??? Mal by si viac čítať noviny. Dôvod je skôr v neschopnosti mesta a zamestnancov DPMK zvládnuť túto agendu. Schopnosť lobovať krásne preukázali pri zavádzani nového LV.
Reakcia na: BMko #31925:
Tým druhým je podľa mňa neschopnosť niekoho nájsť, kto by robil túto agendu a boli by za ním aj výsledky. Však niektorý poslanec z mesta tvrdil, že mesto nie je pripravené čerpať fondy (už jedno na čo by boli). Kedy sa tak stane? Keď už aj v "hornej-dolnej" to budú dávno vedieť, len tu sa bude ešte tvrdo ? ?

Re #31926 BMko: Najnovší obľúbenec? Sopľaris je už (záhadne) nedobrý. ? ? ?
Reakcia na: PTI #31918:
ja sa Vas spytam tak. Urcite viete, ze na nakup elektriciek a modernizaciu existuju eurofondy. Tie sa daju cerpat na vystavbu trati, trakcneho vedenia, plynofikacie a elektrifikacie. Otazka znie, preco sa podnik a mesto vyhyba eurofondom takeho charakteru? Existuje podla mna len jeden dovod a to, ze by sa tie peniaze nedali rozkradnut.
Nemáte niekto foto 5609,5610,5615 s reklamou SPP - celkový pohľad na bus??
prosím pošlite mi na mail, ďakujem
Reakcia na: Kari #31919:
precitaj si moj prispevok este raz.....
Reakcia na: saly #31921:
ja teda stále nechápem celkom, ale s tým mávam občas problémy. Každopádne ak si mám vybrať medzi dôveryhodnosťou Korzára a ÚVO...
Reakcia na: PTI #31918:
Aha ...priemerná cena .... Citujem Vás 31895: "....Najmä ak predpokladaná cena za jednu bola 8 miliónov, skutočná cena za realizáciu jednej káteosmičky bola 5,84 milióna Sk." Tu ste nepísali o priemernej cene. Tak to pochopili aj ostatní diskutujúci.
Cena v roku 2003 oproti 2007 musí byť zákonite odlišná. A priemerná cena ... môže zavádzať ako priemerný plat v DPMK.
Reakcia na: Kari #31919:
ak to na STK nevadi ako prichadzaju a prechadzaju ,tak to nemôže vadiť ani riadičovi ale žeby ne ?
Reakcia na: Irisb #31917:
čiže ak by vodičom zvýšili platy podľa ich požiadaviek, už im nebude vadiť, že jazdia na šrotoch, ktoré naspĺňajú podmienky vyhlášky?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.