Reakcia na: TA #27176:
Vodič nemá práva, ale iba povinnosti. ? Dvere nemusí opätovne otvoriť, ak už zastávku obslúžil. To by tam mohol takto šaškovať donekonečna.
Re #27193 cybernetic: Aj keby električka stála na zastávke pri označníku, jej vodič by opätovným neotvorením nič neporušil. Naopak, cestujúci prepravný poriadok:
a) porušil, ak chcel do tohto spoja nastúpiť.
b) neporušil, ak čaká na ten nasledujúci. ?
Je to na rozhodnutí vodiča. ?
KVKV
„.....Nepotrebuju lobovat.“__ Ja viem ,že nepotrebujú, ale mali by. Proste v tomto meste musí vzniknúť prepojená skupinka rozumne zmýšlajúcich ludí, ktorí si plne uvedomujú potrebu výkonnej a kvalitnej mhd na všetkých týchto postoch. Aj ich nadriadený sa dá presvedčiť o potrebe zmeniť názor. Práve to treba ovládať.
„Oni totiz standardne na prikaz svojch nadriadenych hladaju naopak rezervy v podniku...“
__rezervy v podniku by sa určite našli vo využití fin.prostriedkov a v personálnej štruktúre, ale nesmie to ísť na úkor kvalitatívneho zaistenia mhd.
„ Investicne plany sa pripravuju v spolupraci s mestom, ktore vopred direktivne ohlasi, kolko je schopne a ochotne dat. Akekolvek jednanie v tejto veci nie je na mieste a ani sa nepripusta.“ ___ To „mesto“ niekto konkrétny predstavuje, a jemu, im , sa musí vhodným sposobom zdorazniť nutnosť investícií do mhd.
Na názory tých „nedotknutelných bohov“ sa dá posobiť aj mediálne.
Myslím, že keby niektorá politická strana využila svoj vplyv a možnosti na rozvoj mhd, tak by získala mnoho voličov aj bez nereálnych slubov.
Typickým príkladom manažerskej neschopnosti gen.riaditela dpmk je jeho nečinnosť a reakcie vyjadrujúce naprostý nezáujem o vec , pri nedávnom prejednávaní petície na záchranu trolejbusov. Protistrane sa s takýmito „súpermi“ pracuje velmi dobre.
Ďalšou vecou sú prebiehajúce stavebné a projektové práce na mestských komunikáciách a cestných stavbách. Mnohokrát tieto stavby vobec nerešpektujú ani súčasné ani perspektívne potreby mhd, tá je odsúvaná do role nutného zla , prípadne je dopravná situácia v mhd obmedzovaná na pokraj použitelnosti (nemožnosť zriadenia zastávok na potrebných miestach alebo ich odsúvanie od križovatiek na tie najnevhodnejšie miesta, znemožnenie zavedenia td,ed v dlhodobej perspektíve v dosledku charakteru nových cestných stavieb, atd) Aspon tu by mal dp bojovať a lobovať, lebo za chvílu nebude kade viesť mhd. Veď do toho snád má čo hovoriť. (alebo by mal)